volgende week Brennan Heart en Noisecontrollers Live bij Indexquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:27 schreef Pelgrim het volgende:
Vanavond Brennan Heart in de Hoeve. Hopelijk wordt het een beetje druk enzo.
Lang niet meer geweest daar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:27 schreef Pelgrim het volgende:
Vanavond Brennan Heart in de Hoeve. Hopelijk wordt het een beetje druk enzo.
volgende week zat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week Brennan Heart en Noisecontrollers Live bij Index![]()
![]()
Ik was ook naar Timeout geweest flink staan zagen daar op die fijne dansvloer ging echt prachtig los met the prophet en die resident met keiharde plaatjesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Houniet het volgende:
oke, ik ga mijn muntjes opmaken die ik over heb van de Time Out:
The Prophet dus![]()
ik zal wel weer ruzie krijgen met Jumpers
en natuurlijk Trilok & Chiren, als die net zo gruwelijk draaien als vorige week bij New York, dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
4 augustus gaat het helemaal los met de Donkey Rollers![]()
yep, volgende week zaterdagquote:
dat meen jequote:Op zondag 22 juli 2007 05:19 schreef Sethje het volgende:
Ik was ook naar Timeout geweest flink staan zagen daar op die fijne dansvloer ging echt prachtig los met the prophet en die resident met keiharde plaatjes![]()
Niet eensquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je
ik vond hem in de eerste 20 minuten beetje tegenvallen. later ging het lekker los
ik heb trouwens niet eens ruzie gehad.
erg vette plaat, heb hem net binnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zany_Meets_The_Beholder_-_Annihilating-(FUSION039-5)-Vinyl-2007-HB
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaamquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je
ik vond hem in de eerste 20 minuten beetje tegenvallen. later ging het lekker los
ik heb trouwens niet eens ruzie gehad.
Je hebt PMquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaam
woesah. precies wat je zegt, alleen ben vaak te lui om dat allemaal uit te typen. en ik ken niet alle nummers bij naamquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaam
Dus DJ's die met CD's draaien moeten altijd eerst de vinyl kopen, die opnemen naar hun PC en dat op CD branden?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardstyleplaten die op op cd-single uitkomen zijn op 1 hand te tellen!
Track zoeken op 't i-net en branden, das 't enige wat je kunt doen
Nope, dit zijn wel mogelijkheden om te doen. Maar wat ze van cd draaien krijgen ze meestal van de andere dj's waaronder dus veel promo's en daarna denk ik ook wel de officiele release ofzo...quote:Op zondag 22 juli 2007 18:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Dus DJ's die met CD's draaien moeten altijd eerst de vinyl kopen, die opnemen naar hun PC en dat op CD branden?Ik dacht eigenlijk dat de meeste vinyls ook wel op CD uitkwamen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardstyleplaten die op op cd-single uitkomen zijn op 1 hand te tellen!
Track zoeken op 't i-net en branden, das 't enige wat je kunt doen
Ja okej, maar het ging me net om het "mooie" hoesje, zodat ik het nummer over een aantal maanden ook nog terug vind in mijn kast en niet dat ie ergens tussen de honderden mp3 te staan komt. Maar goed het is niet anders.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
sommige hardstyle nummers komen eerst uit op CDS (dat is dan een promo) voordat ze een paar weken later op vinyl gereleased worden... als je bijvoorbeeld bij Deepack in hun CD-hoes kijkt, zie je dat ze voor elke vinyl ook een CD hebben, door de platenspeler op de computer aan te sluiten, kun je van elke vinyl ook mp3's maken, en die branden ze dan gewoonen net wat LeonH zegt, sommige nieuwe tracks (promo's) krijgen ze van andere DJ's op CD, zodat ze die kunnen draaien en dan kunnen merken wat het publiek er van vindt
hier ook, we hadden 4 mensen, maar er haken er 2 af omdat ze moe zijn en de komende week ook veel moeten werken (waarbij 1 van de 2 notabene het idee opperde om naar Bruins te gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 21:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Volgens mij gaat mijn mooie avondje bruins door wat gezeur niet door!![]()
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef nipeng het volgende:
Gefeliciteerd PartyAnimal87, heb je er nog wat zinnigs over te vertellen? Of wou je gewoon patsen met je downloadskills.
Hier zelfde...Zouden met 4 gaan... nu nog ik en ander over...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook, we hadden 4 mensen, maar er haken er 2 af omdat ze moe zijn en de komende week ook veel moeten werken (waarbij 1 van de 2 notabene het idee opperde om naar Bruins te gaan) dus nu zijn we met dezelfde 2 als gisteravond overgebleven
of ik nou moet bobben of niet. ik stuiter zoiezo welquote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hier zelfde...Zouden met 4 gaan... nu nog ik en ander over...
Ze willen me min of meer verplichten te bobben... en daar gaat ik niet in mee...!
Ni ligt toch op zijn nestquote:
chill, denk dat ik daar heen ga.. word dan de eerste keer index, ben benieuwdquote:Op zondag 22 juli 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en natuurlijk Trilok & Chiren, als die net zo gruwelijk draaien als vorige week bij New York, dan komt het helemaal goed![]()
[..]
yep, volgende week zaterdag
als ik ga, wordt het voor mij ook de 1e keerquote:Op maandag 23 juli 2007 00:53 schreef NrSiX het volgende:
[..]
chill, denk dat ik daar heen ga.. word dan de eerste keer index, ben benieuwd
lekkere zaagplaten, zoals Her Voice en Reactorquote:
ik ben 100% zeker presentquote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef -Blutonium- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de allerlaatste Qlubtempo gaan? Ik kijk iniedergeval uit naar de line-up, al kan er met een avond lang early hardstyle en gloednieuwe platen niks mis gaan. Kijk naar X-Qlusive Zany en de TBY solo, geen enkel feest wat ik heb bezocht heeft dat kunnen overtreffen![]()
Als het een beetje meezit ben ik er bijquote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef -Blutonium- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de allerlaatste Qlubtempo gaan? Ik kijk iniedergeval uit naar de line-up, al kan er met een avond lang early hardstyle en gloednieuwe platen niks mis gaan. Kijk naar X-Qlusive Zany en de TBY solo, geen enkel feest wat ik heb bezocht heeft dat kunnen overtreffen![]()
Ik ga dit feestje ook eens serieus aan wat vrienden voorstellen (en dus overwegen)... Niks beter dan wat van die oudere hardstyle....!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef -Blutonium- het volgende:
deze allerlaatste QT wordt er hardstyle van 2001 t/m 2007 gedraaid, dus voor jou wordt het dan ongeveer half om halfquote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De vorige editie was leuk, maar hardstyle wat na 2003 is, bevalt mij beter en aangezien QT zich richt op 2001-2002, hoeft het voor mij niet.
Dan wachten we de lineup even afquote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze allerlaatste QT wordt er hardstyle van 2001 t/m 2007 gedraaid, dus voor jou wordt het dan ongeveer half om half
en wat Tha_Bartman ook zegt
teringquote:Op maandag 23 juli 2007 18:33 schreef Sethje het volgende:
Hmm wat een heerlijke tijd komt eraan....
DOminator, DOnkey Rollers @ MAtrixx, Decibel...aiaiaiiiiii
zaterdag:
Area 5: FREESTYLE
11:00 12:30 Q-IC
12:30 14:00 Norman
14:00 15:15 Dark-E
15:15 16:30 D-Block & S-TE-Fan
16:30 18:00 Ruthless
18:00 19:30 Isaac
19:30 20:30 The Prophet
20:30 22:00 Deepack
22:00 23:00 Luna
4 augustus in de matrixx..... Donkey Rollers, Zany,Luna, Danielle Mondello ofzo..echt dikquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
tering![]()
en Donkey Rollers @ Matrixxwanneer
dikke shitquote:Op maandag 23 juli 2007 18:33 schreef Sethje het volgende:
Hmm wat een heerlijke tijd komt eraan....
DOminator, DOnkey Rollers @ MAtrixx, Decibel...aiaiaiiiiii
zaterdag:
Area 5: FREESTYLE
11:00 12:30 Q-IC
12:30 14:00 Norman
14:00 15:15 Dark-E
15:15 16:30 D-Block & S-TE-Fan
16:30 18:00 Ruthless
18:00 19:30 Isaac
19:30 20:30 The Prophet
20:30 22:00 Deepack
22:00 23:00 Luna
check hier altijd ff voor nieuwe tracks, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan iemand mij ff een paar linkjes geven van wat nieuwe goedere hardstyle nr's?
Heb de laatste maand niks gedownload en wil dalijk ff leuk setje mixen... (deze zal ik als dank dan ook ff posten!)
plzz send some!
Radium meets Audio Damage - What U Want / Honk That Pussyquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan iemand mij ff een paar linkjes geven van wat nieuwe goedere hardstyle nr's?
Heb de laatste maand niks gedownload en wil dalijk ff leuk setje mixen... (deze zal ik als dank dan ook ff posten!)
plzz send some!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Radium meets Audio Damage - What U Want / Honk That Pussy
Unknown Artist - Smack My Arsch
Zany meets The Beholder - Annihilating / Who Wants This
Wild Motherfuckers - Fother Mucker
Grandmaster Q - The 7th Sign / Something To Party
Kat Meets Gerardo Roschini - Alright
Alstu.
Niet echt, en dat tweede nummer precies de setopener van A-Lusion of QBase 2006. Maar daar waren we het al over eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Charly_Lownoise_and_Mental_Theo_feat_Donny_Larusso_-_All_I_Wanna_Do
Sjjeeezus wat is dit voor jeckyll & hyde plaat maar dan met bass... (alleen de vocal blijft wle in mijn hoofd hangen)
noemer hardstyle niet waardig vind ik..
Waar heb je hem mee gemixt ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.yousendit.com/download/elNMK0dpOC9laFEwTVE9PQ
Mijn setje...!! Heb um gemixt voor een maat die vandaag op vakantie is gegaan... Mixen opzich is best goed gelukt overigens... Tracklist post ik nog wel een keer, maar is besverrassend... Mede door wat verzoekjes die ik er persee in moest doen...!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
kan iemand mij vertellen of er een nummer is dat dezelfde melodie heeft als dit nummer:
DJ Norman & d'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloor (Black 2007 CD)
(nummer is te luisteren via: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=DJ_Norman_And_dCa...
Ach vind het best leuk werk... en zoals gister moest ik hem ff snel voor iemand maken, dan zit ik tussendoor dus nog gewoon op msn te lullen enzo...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ babbels mix is binnen zal zo eens luidteren.. ik vind het al knap dat je het geduld er voro hebt.. ik had ableton gedownload en virtual DJ maar ik ben 1 niet geduldig genoeg en 2 niet muzikaal genoeg om er iets mee te kunnen
Lukt mij ook vaak wel met overgangen.. Helaas loopt soms de sync niet lekker en merkt het programma dus niet dat de bass niet gelijk loopt.. Dan is in principe je setje wel verneukt maargoed, klein foutje kan geen kwaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ach vind het best leuk werk... en zoals gister moest ik hem ff snel voor iemand maken, dan zit ik tussendoor dus nog gewoon op msn te lullen enzo...
Als je er echt voor gaat zitten kun je met virtual dj ook wel echt sublieme overgangen krijgen...!
Maak er strax ook wel een paar als ik op vakantie ga..., maar niet alleen met hardstyle ofzo!![]()
Het is van aan frans volks liedje echt zon kinderliedje. Ik ga er ook wel vanuit dat er een foute jumpplaat van is gemaakt want dit klinkt ook al mega blij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
kan iemand mij vertellen of er een nummer is dat dezelfde melodie heeft als dit nummer:
DJ Norman & d'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloor (Black 2007 CD)
(nummer is te luisteren via: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=DJ_Norman_And_dCarrera_ft._MC_Da_Syndrome___Crazy_On_The_Dancefloor.mp3 )
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:17 schreef Ladyxima het volgende:
* Ladyxima meldt![]()
van hardstyle naar hardcore gegaan... en nu begin k stiekem toch weer een beetje een hardstylertje te worden![]()
luister vooral veel oude setjes die k nog had (dana@mysteryland05, technoboy@defqon05, prophet@sensation05)
en kheb nog niet veel nieuwe sets, wel dana@sensation black 07fucking lekker gewoon
![]()
laatst ook hardstyle feestje hier in de stad... global soundz, dat was echt weer ff ouderwets gruwelijk losgaan@hardstyle![]()
lach maar, boy![]()
quote:
volgens Da Syndrome werd de melodie ook gebruikt in een reclame op TV, misschien dat ik hem daarvan zou kennenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
![]()
Jij zit er dus ook al mee... *denkt verder*
okeej dan, dat hoor ik graagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:23 schreef Ladyxima het volgende:
en toch de sfeer he... vb club zinc, kom dr maar met een hardstyle feestje, k vind het er echt zwaar gezellig![]()
daar was ik ook wel van plan om heen te gaan jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
okeej dan, dat hoor ik graagga namelijk op zaterdag 1 september naar 24 (klik) bij Zinc
die line-upquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
daar was ik ook wel van plan om heen te gaan jazinc tot 7 uur
(normaal tot 5)
![]()
ja dat ook héquote:
Je moet er eens komen als er niet zo'n grote line up staat. Dan is het een stuk rustiger en gezelliger...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens Da Syndrome werd de melodie ook gebruikt in een reclame op TV, misschien dat ik hem daarvan zou kennenheb al gevraagd welke reclame dan, je hoort het nog van me
[..]
okeej dan, dat hoor ik graagga namelijk op zaterdag 1 september naar 24 (klik) bij Zinc
Als het echt zo druk word kan het best eens zijn dat ze de locatie nog veranderen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja dat ook hézal alleen wel fucking druk worden, zo groot is de zinc helemaal niet...
![]()
en dat in Arnhem héquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je moet er eens komen als er niet zo'n grote line up staat. Dan is het een stuk rustiger en gezelliger...
Hmm, tis van Global Soundz he... de enige locatie-change die k dan kan bedenken is de manhattan... zou k op zich niet zo erg vinden, manhattan=quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als het echt zo druk word kan het best eens zijn dat ze de locatie nog veranderen...
Dat vind ik nou geweldig, het laatste uurtje raggen met Partyraiser, Tieum, whatever. Heerlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:23 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
op een hardcore feestje afsluiten met terror/speedcore:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |