Via het internet natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef hoerezooi het volgende:
en waar kan ik die vandaan halenzeer benieuwd
ID&T zendt elk jaar Sensation Live uit. Denk gewoon via id&t.com ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef CrustyClown het volgende:
Weet er trouwens iemand of er weer livestreams (video) van black worden uitgezonden? Kan ik even snel alles doorskippen. Even kijken wie de black identity is, en vervolgens gaan slapen met het idee dat ik geen 100 euro armer ben geworden die avond....
Ik weet nog dat ik vorig jaar die vechtpartij live zag, dat was eigenlijk het enige interessante stuk. Daarna ging ik slapen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ID&T zendt elk jaar Sensation Live uit. Denk gewoon via id&t.com ofzo.
als ik deze release mag geloven denk ik haast wel dat het of The Prophet en/of JDX moeten zijn...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef CrustyClown het volgende:
Weet er trouwens iemand of er weer livestreams (video) van black worden uitgezonden? Kan ik even snel alles doorskippen. Even kijken wie de black identity is, en vervolgens gaan slapen met het idee dat ik geen 100 euro armer ben geworden die avond....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:08 schreef Sethje het volgende:
A-lusion feat mc Renegade - The 4 Elementz
(Scantraxx Special 15)
die komt volgens de site van A-Lusion ook in jUli...hmmm ik kan niet wachten wat een heerlijke plaat
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Black Anthem is dus Scantraxx 31? Valt me dan nog mee dat ie niet pas over een jaar ofzo uitkomt
Heb hem binnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet alleen van InQontrol 2007 de CD nog een keer kopen.
(ben geen boy, maar wilde toch ff reagerenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef renz0r het volgende:
Waar kan ik al die nieuwe hardstyle nrs zelf vinden boy_snakeye?
die heb ik ook, alleen moest ik zelf de hoesjes makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb hem binnen.
* mstx pimpt
[afbeelding]
ik heb alleen de 2 cd's nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen moest ik zelf de hoesjes maken
het beste is idd als je de connecties hebt met bepaalde dj's zelf voor het aller aller nieuwste. Je kunt het ook proberen op soulseek maar moet je ook de juiste personen treffen en niet van die eeuwige zeikerds die daar genoeg rondlopen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(ben geen boy, maar wilde toch ff reageren) sommige dingen moet je via goede connecties krijgen, de rest is vaak gewoon op goede forums te vinden
Ik heb tot nu toe alles van Soulseek afgehaald. Daar heb je een hardstyle room. Als je daar wat connecties maakt dan komt dat helemaal goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef renz0r het volgende:
Waar kan ik al die nieuwe hardstyle nrs zelf vinden boy_snakeye?
Ghehe, thanks.. Ja, ik weet er alles van.. Mijn engels is echt een 0 waard..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef viz het volgende:
[..]
Kerel,
allereerst, ik vind je nummer zeker goed klinken. Ga zo door!!
Alleen verander aub dat stukje in het engels op je space.
Niet dat ik zo goed engels kan, maar dit doet pijn aan mn ogen:
Hey, I am Giel vd Berg. Live in Mierlo. And are 17 years old! I have recently started with producen. And such as you can see, my first number is ready:) I have much aid of a friend. He has also mainly done to the number. But I will say lustre him once! name declaration: My name is Giel. Nickname are Da_Giel. And late Fra-Gile were called. Because I am not already too broad. And Fra-Gile fragile meant. It was, however, appropriate. But FraGile are already artist. Thus the FraGilicious became.
Beter maak je er zo iets van:
Hey, I am Giel vd Berg, 17 years old and living in Mierlo. I recently started producing. And as you can see, my first track is ready. Credits also go out to a friend of mine. My stage name is FraGilicious. It's a combination of Giel (my name) and fragile (because i'm not that tall).
o mijn godquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
jepBlack identity kan de prophet btw niet zijn.. want die moet om 2.00 uur draaien in italie..(had ergens een timetable van dat feest in italie
, Ah hier issie en dat is dus rond de zelfde tijd als Black Identity.. dus kan het speculeren op alle sitres weer van voren af aan beginnen
Organisatie van black kennende moet je er niet raar van opkijken als ze dit jaar koekiemonster een uur laten draaien...!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
o mijn godweet je nu wel wat je iedereen aandoet die al zeker was dat het The Prophet & JDX waren
![]()
wordt ik toch wel ff benieuwd wie het dan is
![]()
samen met Grover, dikke live-actquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Organisatie van black kennende moet je er niet raar van opkijken als ze dit jaar koekiemonster een uur laten draaien...!![]()
Naar verluid is dit de enigste avond in het jaar dat Frans Bauer ook nog nergens geboekt staat...!quote:
Haha vorig jaar die vechtpartij...wat een lachertje was dat zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Organisatie van black kennende moet je er niet raar van opkijken als ze dit jaar koekiemonster een uur laten draaien...!![]()
ach, er komen ook wel wat fijne hardcore dj's tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef Sethje het volgende:
Ik ga ook maar naar dominator..puur voor de freestyle stage...
Een Angerfist - Stainless Steel, T-Junction - Voice of power en het Noize Supressor repertoire kan ik wel waarderen maar dan moet ik al wel veel bier enzo op hebben. Hardstyle is wel mijn nr 1 in principe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:51 schreef Sief89 het volgende:
[..]
ach, er komen ook wel wat fijne hardcore dj's tochof hou je daar niet van?
Ja de mijne ook, maar zeg toch ook geen nee tegen Promo, Stunned Guys, Neophyte, Panic, Vince.. of zit ik nou op het verkeerde topicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een Angerfist - Stainless Steel, T-Junction - Voice of power en het Noize Supressor repertoire kan ik wel waarderen maar dan moet ik al wel veel bier enzo op hebben. Hardstyle is wel mijn nr 1 in principe.
ja same here hoor. Laatst bijvoorbeeld het setje van The Viper op HHG...pff heerlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Ja de mijne ook, maar zeg toch ook geen nee tegen Promo, Stunned Guys, Neophyte, Panic, Vince.. of zit ik nou op het verkeerde topic
hardstyle blijft altijf #1![]()
Jaa Viper @ HHG is geniaal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja same here hoor. Laatst bijvoorbeeld het setje van The Viper op HHG...pff heerlijk...
Maarja dit jaar voor het eerst de 3 D's...Defqon Dominator Decibel
Definitelyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind Nosferatu, Promo en Endymion ook zeker wel te doen![]()
maar het blijft: Hardstyle, My Style![]()
ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Definitelymaar ik blijf toch ook een groot bewonderaar van Promo.. hij was zoo goed op Qlimax
gelukkig mag ik 'm morgen weer bewonderen
jammer genoeg wèl met Outblast, maar ik zie het zo voor me: die stuntelige Outblast denkt dat ie t allemaal goed weet en pakt de vinyl van unleash the beast.. leermeester Promo ziet het met argusogen aan en schudt zijn hoofd.. "Leg die maar terug jongen, en pak deze maar" *pakt Demons*
![]()
...of laat ik mn fantasie nu iets te ver doordrijven?
Haha ja tochquote:
Bij Gebrek Aan Beterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:18 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Haha ja toch![]()
demons, ff slikken en weer doorgaan, bij gebrek aan beter, I come correct, running against the rules, the strength behind pride, don't be fucking with my shit, up yours, doing my thing...
die man is geniaal!
haha ja bij gebrek aan beter is een beetje herrie maar de tekst is dodelijk grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bij Gebrek Aan Beter
leuke UI trouwens
inderdaad, maar nu weer ff on-topic:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef Sief89 het volgende:
[..]
haha ja bij gebrek aan beter is een beetje herrie maar de tekst is dodelijk grappig![]()
![]()
mooooi! ga m meteen downloaden..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, maar nu weer ff on-topic:
The Raiders - A Feeling-(POLL284)-Vinyl-2007-iHQ![]()
goeie plaat!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, maar nu weer ff on-topic:
The Raiders - A Feeling-(POLL284)-Vinyl-2007-iHQ![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |