Naar verluid is dit de enigste avond in het jaar dat Frans Bauer ook nog nergens geboekt staat...!quote:
Haha vorig jaar die vechtpartij...wat een lachertje was dat zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Organisatie van black kennende moet je er niet raar van opkijken als ze dit jaar koekiemonster een uur laten draaien...!![]()
ach, er komen ook wel wat fijne hardcore dj's tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef Sethje het volgende:
Ik ga ook maar naar dominator..puur voor de freestyle stage...
Een Angerfist - Stainless Steel, T-Junction - Voice of power en het Noize Supressor repertoire kan ik wel waarderen maar dan moet ik al wel veel bier enzo op hebben. Hardstyle is wel mijn nr 1 in principe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:51 schreef Sief89 het volgende:
[..]
ach, er komen ook wel wat fijne hardcore dj's tochof hou je daar niet van?
Ja de mijne ook, maar zeg toch ook geen nee tegen Promo, Stunned Guys, Neophyte, Panic, Vince.. of zit ik nou op het verkeerde topicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een Angerfist - Stainless Steel, T-Junction - Voice of power en het Noize Supressor repertoire kan ik wel waarderen maar dan moet ik al wel veel bier enzo op hebben. Hardstyle is wel mijn nr 1 in principe.
ja same here hoor. Laatst bijvoorbeeld het setje van The Viper op HHG...pff heerlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Ja de mijne ook, maar zeg toch ook geen nee tegen Promo, Stunned Guys, Neophyte, Panic, Vince.. of zit ik nou op het verkeerde topic
hardstyle blijft altijf #1![]()
Jaa Viper @ HHG is geniaal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja same here hoor. Laatst bijvoorbeeld het setje van The Viper op HHG...pff heerlijk...
Maarja dit jaar voor het eerst de 3 D's...Defqon Dominator Decibel
Definitelyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind Nosferatu, Promo en Endymion ook zeker wel te doen![]()
maar het blijft: Hardstyle, My Style![]()
ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Definitelymaar ik blijf toch ook een groot bewonderaar van Promo.. hij was zoo goed op Qlimax
gelukkig mag ik 'm morgen weer bewonderen
jammer genoeg wèl met Outblast, maar ik zie het zo voor me: die stuntelige Outblast denkt dat ie t allemaal goed weet en pakt de vinyl van unleash the beast.. leermeester Promo ziet het met argusogen aan en schudt zijn hoofd.. "Leg die maar terug jongen, en pak deze maar" *pakt Demons*
![]()
...of laat ik mn fantasie nu iets te ver doordrijven?
Haha ja tochquote:
Bij Gebrek Aan Beterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:18 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Haha ja toch![]()
demons, ff slikken en weer doorgaan, bij gebrek aan beter, I come correct, running against the rules, the strength behind pride, don't be fucking with my shit, up yours, doing my thing...
die man is geniaal!
haha ja bij gebrek aan beter is een beetje herrie maar de tekst is dodelijk grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bij Gebrek Aan Beter
leuke UI trouwens
inderdaad, maar nu weer ff on-topic:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef Sief89 het volgende:
[..]
haha ja bij gebrek aan beter is een beetje herrie maar de tekst is dodelijk grappig![]()
![]()
mooooi! ga m meteen downloaden..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, maar nu weer ff on-topic:
The Raiders - A Feeling-(POLL284)-Vinyl-2007-iHQ![]()
goeie plaat!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, maar nu weer ff on-topic:
The Raiders - A Feeling-(POLL284)-Vinyl-2007-iHQ![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |