quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgende week:
als k wegmagquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:46 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
als k wegmagga ik zeker
donkey rollers, zany
en fucking gezellig, hardstyle@matrixx
![]()
Die moet je nog even invullen.quote:
Het kan altijd harder en snellerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Alweer een nieuw topic, we gaan hard!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ladyxima die een hardstyle topic opent
hoe gek kan het lopen
hmm, zoals het er nu staat bedoel je? of snap k er gewoon geen fuck van?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:00 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
![]()
[..]
hmm, zoals het er nu staat bedoel je? of snap k er gewoon geen fuck van?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Zoals je in het vorige topic ziet staat daar het nummer waar de TT uit komt.
Showtek - Early Soundz dus.
ik ook helaas niet, wilde vanavond Index gaan doen, maar de meesten zijn op vakantie en van de lui er nog zijn gaat er niemandquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp.. verder niets te melden op het hardstyle front
hier hetzelfde, balenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook helaas niet, wilde vanavond Index gaan doen, maar de meesten zijn op vakantie en van de lui er nog zijn gaat er niemand
vind hem persoonlijk niet echt super, alleen de kick/bass van de B-kant is wel nicequote:
ja hoe moest ik dat wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Zoals je in het vorige topic ziet staat daar het nummer waar de TT uit komt.
Showtek - Early Soundz dus.
idd de typische sound van deze gasten! Toch wel een lekkere plaat hoor!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee die ben ik nog neit tegen komen.. wel kwam ik dit tegen => Deepack & Charly Lownoise - Can't Hold Us Down ( decibel anthem 2007)
en die ga ik nu eens ff luisteren
edit: het is gene ingewikkeld opgezette plaat.. maar ow wat ragt ie weer lekkerik word er gelukkig van
![]()
Ging goed los daar bij Zatox. Wel veel van die vage polen ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:50 schreef Nashje het volgende:
Zatox. Was leuk gisteren.
11-08 D-Block & S-te-fan.
pff ik moet nog wachten 14 september totdat ze eindelijk hier in Limburg komen! En ook nog wel in de Bozzini!quote:
Ja viel mij ook al opquote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ging goed los daar bij Zatox. Wel veel van die vage polen ofzo.
Er komt zowiezo haast alleen maar hersenloos vaag volk in de timeout. Zonder lonsdale-pitbull outfit lijk je haast uit de toom te vallen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ging goed los daar bij Zatox. Wel veel van die vage polen ofzo.
Mwaa ik sla juist net een keer bruins over...!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond nog naar Bruins heen, met de freundin en nog een andere dame
in die zaal moet ik zijn?? dat is toch vlak voor de grote livezaal rechtsaf ofniet, vlak nadat je binnenkomt??quote:
Idd... als je binnenkomt ga je eerst met de bocht mee links... (kan ook niet anders) Dan gewoon de eerste deur rechts... Maar dat hoor je al wel als je er langs loopt...!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in die zaal moet ik zijn?? dat is toch vlak voor de grote livezaal rechtsaf ofniet, vlak nadat je binnenkomt??
dan heb ik toch de goede zaal in gedachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Idd... als je binnenkomt ga je eerst met de bocht mee links... (kan ook niet anders) Dan gewoon de eerste deur rechts... Maar dat hoor je al wel als je er langs loopt...!![]()
Je moet hopen dat er een wat oudere kerel met lang kapsel draait...!! (zon ander jonger kereltje draait echt veel minder)
Die was er vorige week wel... (die oudere dus) doet het leuk opbouwend... Begin van de avond hardtrance eind van de avond harde hardstyle!![]()
ik ben toch weer niet geweest, net als vorige week, want die andere meid was toch ineens wel erg moe en loom, dus toen ging het weer overquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben toch weer niet geweest, net als vorige week, want die andere meid was toch ineens wel erg moe en loom, dus toen ging het weer over
ik had ook gezegd dat ik dan wel zou rijden, maar ja... het ging toch niet doorquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]herkenbaar
daarom moet je zorgen dat jij de Bob bent, dan moeten ze wel blijven[afbeelding]
Hahah zo ging het bij mij vorige week ook, alleen toen ging ik op het allerlaatst toch wel!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben toch weer niet geweest, net als vorige week, want die andere meid was toch ineens wel erg moe en loom, dus toen ging het weer over
Hahah dat wil ik juist weer net niet...!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]herkenbaar
daarom moet je zorgen dat jij de Bob bent, dan moeten ze wel blijven[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |