quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgende week:
als k wegmagquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:46 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
als k wegmagga ik zeker
donkey rollers, zany
en fucking gezellig, hardstyle@matrixx
![]()
Die moet je nog even invullen.quote:
Het kan altijd harder en snellerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Alweer een nieuw topic, we gaan hard!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ladyxima die een hardstyle topic opent
hoe gek kan het lopen
hmm, zoals het er nu staat bedoel je? of snap k er gewoon geen fuck van?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:00 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
![]()
[..]
hmm, zoals het er nu staat bedoel je? of snap k er gewoon geen fuck van?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Zoals je in het vorige topic ziet staat daar het nummer waar de TT uit komt.
Showtek - Early Soundz dus.
ik ook helaas niet, wilde vanavond Index gaan doen, maar de meesten zijn op vakantie en van de lui er nog zijn gaat er niemandquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp.. verder niets te melden op het hardstyle front
hier hetzelfde, balenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook helaas niet, wilde vanavond Index gaan doen, maar de meesten zijn op vakantie en van de lui er nog zijn gaat er niemand
vind hem persoonlijk niet echt super, alleen de kick/bass van de B-kant is wel nicequote:
ja hoe moest ik dat wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Zoals je in het vorige topic ziet staat daar het nummer waar de TT uit komt.
Showtek - Early Soundz dus.
idd de typische sound van deze gasten! Toch wel een lekkere plaat hoor!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee die ben ik nog neit tegen komen.. wel kwam ik dit tegen => Deepack & Charly Lownoise - Can't Hold Us Down ( decibel anthem 2007)
en die ga ik nu eens ff luisteren
edit: het is gene ingewikkeld opgezette plaat.. maar ow wat ragt ie weer lekkerik word er gelukkig van
![]()
Ging goed los daar bij Zatox. Wel veel van die vage polen ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:50 schreef Nashje het volgende:
Zatox. Was leuk gisteren.
11-08 D-Block & S-te-fan.
pff ik moet nog wachten 14 september totdat ze eindelijk hier in Limburg komen! En ook nog wel in de Bozzini!quote:
Ja viel mij ook al opquote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ging goed los daar bij Zatox. Wel veel van die vage polen ofzo.
Er komt zowiezo haast alleen maar hersenloos vaag volk in de timeout. Zonder lonsdale-pitbull outfit lijk je haast uit de toom te vallen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ging goed los daar bij Zatox. Wel veel van die vage polen ofzo.
Mwaa ik sla juist net een keer bruins over...!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond nog naar Bruins heen, met de freundin en nog een andere dame
in die zaal moet ik zijn?? dat is toch vlak voor de grote livezaal rechtsaf ofniet, vlak nadat je binnenkomt??quote:
Idd... als je binnenkomt ga je eerst met de bocht mee links... (kan ook niet anders) Dan gewoon de eerste deur rechts... Maar dat hoor je al wel als je er langs loopt...!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in die zaal moet ik zijn?? dat is toch vlak voor de grote livezaal rechtsaf ofniet, vlak nadat je binnenkomt??
dan heb ik toch de goede zaal in gedachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Idd... als je binnenkomt ga je eerst met de bocht mee links... (kan ook niet anders) Dan gewoon de eerste deur rechts... Maar dat hoor je al wel als je er langs loopt...!![]()
Je moet hopen dat er een wat oudere kerel met lang kapsel draait...!! (zon ander jonger kereltje draait echt veel minder)
Die was er vorige week wel... (die oudere dus) doet het leuk opbouwend... Begin van de avond hardtrance eind van de avond harde hardstyle!![]()
ik ben toch weer niet geweest, net als vorige week, want die andere meid was toch ineens wel erg moe en loom, dus toen ging het weer overquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben toch weer niet geweest, net als vorige week, want die andere meid was toch ineens wel erg moe en loom, dus toen ging het weer over
ik had ook gezegd dat ik dan wel zou rijden, maar ja... het ging toch niet doorquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]herkenbaar
daarom moet je zorgen dat jij de Bob bent, dan moeten ze wel blijven[afbeelding]
Hahah zo ging het bij mij vorige week ook, alleen toen ging ik op het allerlaatst toch wel!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben toch weer niet geweest, net als vorige week, want die andere meid was toch ineens wel erg moe en loom, dus toen ging het weer over
Hahah dat wil ik juist weer net niet...!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]herkenbaar
daarom moet je zorgen dat jij de Bob bent, dan moeten ze wel blijven[afbeelding]
hij is dik, ik kan er maar geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Scope DJ - Lockdown (Full Promo).mp3
Nu wachten op de vinyl!
Noisecontrollers komen ookquote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://events.q-dance.be/x-qlusive/29-09-2007/
die line up..zany tegen iedereen
toch miss maar heen
het is niet zo'n dikke/grote line-up zoals in Nederland, maar toch wel erg nicequote:Op maandag 30 juli 2007 14:38 schreef LeonH het volgende:
Wow wat een line-up mensen! Noisecontrollers en Donkey Rollers
Alleen Technoboy, heb ik een samenwerking over het hoofd gezien of komt er iets aan wat wij nog niet weten?
En gelukkig ook nog Pavo.. Pfieuw... Kreeg ff de schrik toen ik 'm niet in de main zag staan en de bovenste jump-dj's op area 2
Ik vind de main eigenlijk superdik zoniet dikker...!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is niet zo'n dikke/grote line-up zoals in Nederland, maar toch wel erg nice![]()
maar België heeft geen Jowan & Jesselyn en geen DonkeyTekquote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik vind de main eigenlijk superdik zoniet dikker...!
maar wel technoboy en noisecontrollers die ik beiden wat hoger heb zitten dan de door jouw genoemde!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar België heeft geen Jowan & Jesselyn en geen DonkeyTek![]()
Area 1 is wel nice, dat is gewoon niet te ontkennen, Zany met de restquote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
maar wel technoboy en noisecontrollers die ik beiden wat hoger heb zitten dan de door jouw genoemde!
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Scope DJ - Lockdown (Full Promo).mp3
Nu wachten op de vinyl!
Zeker mee eens.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja en zany vs technoboy vind ik toch ook een verrassende combinatie
Hard en Staal en ZielZoek maar dan allebei in het engelsquote:Op maandag 30 juli 2007 22:14 schreef hoerezooi het volgende:
hebben jullie mischien wat linkjes waar jullie al die muziek( vinyls) zo snel vandaan halen? Limewire en google werken niet echt mee. 1 nummer zoeken is al een hell. En ook usenet staat er niet vol mee. PM mag ook als het niet hier mag. Tnx alvast
hard staal = hard steelquote:Op maandag 30 juli 2007 23:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hard en Staal en ZielZoek maar dan allebei in het engelsSucces!
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag toch ook maar naar XXlerator....wie nog? Ff biertje doen dan
http://dictionaries.travlang.com/DutchEnglish/dict.cgi?query=staal&max=50quote:Op maandag 30 juli 2007 23:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
hard staal = hard steal![]()
hard stijl bedoel je denk ik![]()
Ongelofelijke leuke plaat ja! Hoop dat ie ook binnenkort es uitkomt. Ze maken je gek met al die promo's die gedraaid worden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
K.Y.H.U.
![]()
Hardstyle voor bij een cocktailtjee......!![]()
woonboulevard zal wel dicht zijn. Misschien kun je bij mij ontbijtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:10 schreef Sethje het volgende:
Heeft er trouwens iemand een idee hoe ik zaterdag mijn tijd kan opvullen tussen 05.00 en 08.00 uur? Want loos op het station rondhangen word ik ook niet heel vrolijk van....
ja, dat was hier ook de planning, ff kijken wie we allemaal meekrijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag toch ook maar naar XXlerator....wie nog? Ff biertje doen dan
ligt aan hoe je er aan toe bent hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:10 schreef Sethje het volgende:
Heeft er trouwens iemand een idee hoe ik zaterdag mijn tijd kan opvullen tussen 05.00 en 08.00 uur? Want loos op het station rondhangen word ik ook niet heel vrolijk van....
24 is vele malen vetter imo, maar hopelijk gaan er veel mensen naar ECT dan is het niet zo druk bij 24quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef NrSiX het volgende:
http://partyflock.nl/party/99572:Explosive_Car_Tuning.html
Line-up bekendga dr echt wel heen..nog meer mensen die heen gaan?
24 is gewoon te gruwelijke line-up voor woorden, dat wordt zagen/knallen/raggen en beuken op gruwelijke beatsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
24 is vele malen vetter imo, maar hopelijk gaan er veel mensen naar ECT dan is het niet zo druk bij 24![]()
Precies, ik kom binnen en ik sta al nerveus rond te kijken of er een leeg plekje op de vloer is. Ik blijf ook als enige jongen nuchter op de feesten. Al m'n vrienden zitten aan de alcohol of pillen (de vrouwen drinken alleen, gelukkig). Nu wil ik ook wel eens wat biertjes nemen, maar zelfs nuchter zaag ik nog het hardst van iedereen. Al die jetsekneters staan zowat stil op die feesten, terwijl ze achteraf beweren dat ze hard los gingenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga ook altijd vanaf het begin los, heb ik geen alcohol of snoepjes voor nodig
grappig man, opeens allemaal fokkers in de zincquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
24 is gewoon te gruwelijke line-up voor woorden, dat wordt zagen/knallen/raggen en beuken op gruwelijke beats![]()
![]()
![]()
1 september gaat het dus richting Arnhem
![]()
ja, daar zijn er gewoon echt teveel vanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:02 schreef -Blutonium- het volgende:
Al die jetsekneters staan zowat stil op die feesten, terwijl ze achteraf beweren dat ze hard los gingen.
ik kom 1 september ook op dat lijstjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:39 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
grappig man, opeens allemaal fokkers in de zincde enige die k daar wel ns gezien heb is boy
Het wordt idd overdreven druk en de kans is aanwezig dat het feest verplaatst gaat worden naar een andere locatie, maar de kaartverkoop word nog even afgewacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als er dus al zoveel van fok naar zoiets "kleins" gaan zou dat dus al gaan betekenen dat het een overdreven drukke bende word?
Nee altijd fijn!![]()
mja ik ben een Arnhemse hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als er dus al zoveel van fok naar zoiets "kleins" gaan zou dat dus al gaan betekenen dat het een overdreven drukke bende word?
Nee altijd fijn!![]()
waar heb je dat vandaan dan? dan hoop ik iig wel op de manhattan ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het wordt idd overdreven druk en de kans is aanwezig dat het feest verplaatst gaat worden naar een andere locatie, maar de kaartverkoop word nog even afgewacht.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het wordt idd overdreven druk en de kans is aanwezig dat het feest verplaatst gaat worden naar een andere locatie, maar de kaartverkoop word nog even afgewacht.
Oke oke!quote:mja ik ben een Arnhemse heen Boy woont ook niet zo heel ver van hier.. mja, dikke kans dat t best druk kan worden
mee eenschquote:The hose - the pressure!![]()
wordt gezellig manquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:28 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ga proberen er 1 september ook te zijn. De Zinc is niet zo heel groot dus we kunnen elkaar niet mislopen daarzo, of ze moeten gigantisch veel rook de ruimte in blazen
ga er gewoon heel erg op tijd heen, moet het goedkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nee altijd fijn!![]()
ff kijken waar we kaartjes kunnen halen, maar aangezien het nogal een eindje weg is, denk ik niet dat we "ff" ergens heen kunnen voor kaartjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Present op Mysteryland!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef JortK het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Mysteryland gaan?
hij haalt kaartjes en jij betaalt hem terug, en je komt ze ergens ophalen?? of anders...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
moet je boy ff lief aankijken heb ik ook gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |