hij is dik, ik kan er maar geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Scope DJ - Lockdown (Full Promo).mp3
Nu wachten op de vinyl!
Noisecontrollers komen ookquote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://events.q-dance.be/x-qlusive/29-09-2007/
die line up..zany tegen iedereen
toch miss maar heen
het is niet zo'n dikke/grote line-up zoals in Nederland, maar toch wel erg nicequote:Op maandag 30 juli 2007 14:38 schreef LeonH het volgende:
Wow wat een line-up mensen! Noisecontrollers en Donkey Rollers
Alleen Technoboy, heb ik een samenwerking over het hoofd gezien of komt er iets aan wat wij nog niet weten?
En gelukkig ook nog Pavo.. Pfieuw... Kreeg ff de schrik toen ik 'm niet in de main zag staan en de bovenste jump-dj's op area 2
Ik vind de main eigenlijk superdik zoniet dikker...!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is niet zo'n dikke/grote line-up zoals in Nederland, maar toch wel erg nice![]()
maar België heeft geen Jowan & Jesselyn en geen DonkeyTekquote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik vind de main eigenlijk superdik zoniet dikker...!
maar wel technoboy en noisecontrollers die ik beiden wat hoger heb zitten dan de door jouw genoemde!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar België heeft geen Jowan & Jesselyn en geen DonkeyTek![]()
Area 1 is wel nice, dat is gewoon niet te ontkennen, Zany met de restquote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
maar wel technoboy en noisecontrollers die ik beiden wat hoger heb zitten dan de door jouw genoemde!
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Scope DJ - Lockdown (Full Promo).mp3
Nu wachten op de vinyl!
Zeker mee eens.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja en zany vs technoboy vind ik toch ook een verrassende combinatie
Hard en Staal en ZielZoek maar dan allebei in het engelsquote:Op maandag 30 juli 2007 22:14 schreef hoerezooi het volgende:
hebben jullie mischien wat linkjes waar jullie al die muziek( vinyls) zo snel vandaan halen? Limewire en google werken niet echt mee. 1 nummer zoeken is al een hell. En ook usenet staat er niet vol mee. PM mag ook als het niet hier mag. Tnx alvast
hard staal = hard steelquote:Op maandag 30 juli 2007 23:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hard en Staal en ZielZoek maar dan allebei in het engelsSucces!
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag toch ook maar naar XXlerator....wie nog? Ff biertje doen dan
http://dictionaries.travlang.com/DutchEnglish/dict.cgi?query=staal&max=50quote:Op maandag 30 juli 2007 23:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
hard staal = hard steal![]()
hard stijl bedoel je denk ik![]()
Ongelofelijke leuke plaat ja! Hoop dat ie ook binnenkort es uitkomt. Ze maken je gek met al die promo's die gedraaid worden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
K.Y.H.U.
![]()
Hardstyle voor bij een cocktailtjee......!![]()
woonboulevard zal wel dicht zijn. Misschien kun je bij mij ontbijtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:10 schreef Sethje het volgende:
Heeft er trouwens iemand een idee hoe ik zaterdag mijn tijd kan opvullen tussen 05.00 en 08.00 uur? Want loos op het station rondhangen word ik ook niet heel vrolijk van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |