quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie stond naast Kanye West, toen deze de woorden sprak "George Bush doesn't care about black people" naar aanleiding van de Katrina-gebeurtenissen in New Orleans?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
mike myers
Yep ik woon in Utrechtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:21 schreef LadyBlack het volgende:Majo, ik wou jou nog wat vragen!
Jij woont in Utrecht toch? Gezien je onderschrift lijk je me iemand die wel van dezelfde muziek houdt als ik, en ik ga dit weekend naar UtrechtWaar is het leuk uitgaan?
Nu al? Het is nog niet eens middagquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neutje!
Nee, is de gouden tip voor DameZwart.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu al? Het is nog niet eens middag
Ohquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, is de gouden tip voor DameZwart.
Neude.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre, waar vind ik het betreffende neutje?
Is dat niet die hele smalle kroeg? Die uitgebouwde gangkast zegmaar?quote:
Het is allemaal niet heel breed, maar je kunt er goed ademhalen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat niet die hele smalle kroeg? Die uitgebouwde gangkast zegmaar?
Is het ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hehe, dat had ik zelf ook kunnen bedenken he
Het gras van de buren klinkt ook wel leuk
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
MaJo, ik dacht dat je het Gras van de Buren (tussen Neude en het Janskerkhof?) ook zo hoog achtte voor de sfeer en de muziek? Daarnaast raad ik persoonlijk de Stairway to Heaven (op Mariaplaats) aan. Meer rock-muziek, maar ook voldoende Bloc Party, The Killers, Arctic Monkeys, etc.
Stairway to Heaven.....da's van Herman Brood toch? Is wel een leuk café jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
MaJo, ik dacht dat je het Gras van de Buren (tussen Neude en het Janskerkhof?) ook zo hoog achtte voor de sfeer en de muziek? Daarnaast raad ik persoonlijk de Stairway to Heaven (op Mariaplaats) aan. Meer rock-muziek, maar ook voldoende Bloc Party, The Killers, Arctic Monkeys, etc.
Het Gras vind ik zelf vooral leuk vanwege de sfeer, dat lounge-achtige. Ook een prima kroeg om overdag te chillenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
Nope is van Henk Westbroekquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stairway to Heaven.....da's van Herman Brood toch? Is wel een leuk café ja
Eén adresje dat ik zeker aan ga doen, maar dan overdag, is café Flater aan de (Oude?) gracht, voor de aller-allerlekkerste chocolademuffin![]()
We krijgen we nouquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
Ohja, dat is ook wel logischer natuurlijk..... toch denk ik elke keer weer dat het van Brood isquote:
Omdat je Brood eerder associeert met gitaarmuziek dan Henk Westbroek, lijkt me niet zo vreemdquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook wel logischer natuurlijk..... toch denk ik elke keer weer dat het van Brood is![]()
Ga jij eens gauw terug naar het strandquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw terug naar het strand![]()
Het wordt hier 25C en 27C van het weekend
-edit-
excuses, 26, 28 en 29 op een maandag
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
ze hadden ons uitgenodigd om naar hun vakantiehuis te komen in italie![]()
maargoed, ik wil zondag gewoon naar huisdus toen kreeg ik een smsje dat ze bij thuiskomst een vlucht naar Nederland boeken
![]()
![]()
Juistquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:00 schreef Soempie het volgende:
zei ik ook al tegen een overenthousiaste Sanne![]()
maargoed, San vindt het helemaal te gek. ik weet nog niet wat ik er van vind.wil best wat met ze drinken, maar meer niet
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef Soempie het volgende:
San was al italie aan het plannenen werd een beetje nukkig van mijn: maakt me niet uit wat jij doet, maar ik ga niet naar italie houding
![]()
![]()
San is nog impulsiever dan ik![]()
stiekum wil ik nu wel weer naar huis![]()
![]()
Anders ga je toch gewoon lekker de stad in? Beetje museum kijken ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:20 schreef Soempie het volgende:
ik verveel me dood![]()
vakanties waarbij je geacht wordt hele dagen op het strand te liggen zijn niks voor mij. Maar valt me nog mee, dat ik het pas na dag 4 zat ben.![]()
straks even kijken of ik niet een stuk kan gaan fietsen richting bergenof eens niet naar een leeg priveestrand, maar naar het strand voor al het gepeupel (
) en kijken of ze er volleyballen.
![]()
morgen een boottocht![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, zulke verhalen en dan nog klagen.....![]()
Gaaf toch, dat je Italianen op bezoek krijgt? Ik vind het al heel wat dat ze helemaal naar Nederland willen komen voor jullie! Meestal willen die chauvinisten niks liever dan de meisjes naar Italiė toe halen
geen museum, maar even de stad hier bekeken.quote:
7 dagen!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef erkel het volgende:
Soempie, je zit toch in Barcelona?
Ik ga er over 3 weken ook heen voor 7 dagen. Heb je nog wat leuks ontdekt daar? (behalve die Italianen)
Ow Frankrijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
7 dagen!!!![]()
![]()
ik zit nu in frankrijk, anders zou ik me niet vervelen![]()
maar uitgaan in de oude gotische wijk is tofen er rijden toeristische bussen door de stad, die bij alle bezienswaardigheden stoppen. Parc Guell vond ik
en bovenop casa milo (of hoe je dat ook schrijft)
![]()
tot maandag of zondagavondquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet even boodschappen gaan doen..
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:Net weer wakker
Werd opeens misselijk dus ben maar een tukkie gaan doen
Nu gaat het weer beter gelukkig. Ben nu al een paar dagen misselijk, dacht eerst dat het steeds een kater was maar dat moet nu toch wel een keer over zijn
Het ligt er dan ook dik bovenopquote:
Nee gewoon spontaan. Ben er ook voor naar de dokter geweest, die snapt het ook niet. Maar niets bewusts dus...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef wyccie het volgende:
Je bent toch niet aan het Sonja Bakkeren(copyright Yuri), hč?
Je bent al zo dun.
Ben ik 2x geweest, heeft een paar onderzoekjes gedaan (bloed enzo) maar niets gevonden... Vond wel dat ik lage bloeddruk had. Heb ook pfeiffer maar daar kon het volgens hem niet mee te maken hebben. Ben ook vet duizelig steeds, maar de dokter heeft volgens mij zoiets van "tja ik kan niets vinden"...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:36 schreef wyccie het volgende:
MaJo, als je niet aan het lijnen bent, of geen extreme stress hebt en wel normaal eet, zou ik eens naar de dokter gaan. Zoveel gewicht verliezen is niet gezond.
Hehe, in tegenstelling tot mijn gezicht kun je mijn figuur daar wel zien, niet aan gedachtquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je niet het gevoel dat je gevolgd werd?![]()
(Je fotoboek, dummie!)
Ja maar ook als ik helemaal niets doe. Het gevoel dat je ergens doorheen gaat zakken. Tijdens het autorijden is dat doodeng. Laatst had ik het op vakantie ook toen ik in bed leg, het voelde alsof ik 20 meter boven de grond lag op een glazen plaat ofzo. Heel engquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef wyccie het volgende:
Dat duizelig zijn is van je lage bloeddruk, heb ik ook wel eens. Als je snel opstaat wordt het zwart voor je ogen.
Dat heb ik als ik véél te laat ga slapen. Rond een uur of 5, als de vogeltjes al fluiten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
Ja maar ook als ik helemaal niets doe. Het gevoel dat je ergens doorheen gaat zakken. Tijdens het autorijden is dat doodeng. Laatst had ik het op vakantie ook toen ik in bed leg, het voelde alsof ik 20 meter boven de grond lag op een glazen plaat ofzo. Heel eng![]()
En dat terwijl ik voor mijn pfeiffer vaak om 5 uur 's nachts ging slapen, nu wordt het niet later dan 1 uur (behalve dit weekend, ben dan ook kapotquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik véél te laat ga slapen. Rond een uur of 5, als de vogeltjes al fluiten.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef wyccie het volgende:
Je hebt al best lang Pfeiffer, hč. En al die concerten!
Doe gewoon rustig aan, en niet gevaarlijke dingen gaan doen (je weet wel, machines bedienen etc.).
alweerquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestAlleen ga ik over 2 weken voor 3 weken op vakantie
quote:
Je sig doet vermoeden dat je naar véél meer concerten bent geweest...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
Trouwens ben ik de laatste tijd helemaal niet naar veel concerten geweest1 in juli en 1 in mei. 0 in juni
Oh ja, ik lees verkeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je sig doet vermoeden dat je naar véél meer concerten bent geweest...
Eet je wel genoeg/goed? Of alleen snelle happen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar ook als ik helemaal niets doe. Het gevoel dat je ergens doorheen gaat zakken. Tijdens het autorijden is dat doodeng. Laatst had ik het op vakantie ook toen ik in bed leg, het voelde alsof ik 20 meter boven de grond lag op een glazen plaat ofzo. Heel eng![]()
Zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder is een rare: "Wat?! Weeg jij zo veel? Toen ik jouw leeftijd had, woog ik nog niet eens 50 kilo."![]()
Das niet slimquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef wyccie het volgende:
Grmmbl....
Had een jurk aangetrokken, toen een broek eronder omdat het toch best koud was. En nu de jurk uit en een trui aangetrokken. En dan doe ik keihard de kastdeur dicht. Tegen mijn hoofd aan.![]()
Zolang je niet voor koetjesrepen (want geen chocola) of zoiets gaat is het wel goed. Extra pure chocola is ook erg lekker, maar ga niet voor de 99% cacao variant want die is los niet lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef Nesle het volgende:
jow etc wat ist
zeg, aangezien ik geen chocola eet weet ik dus ook niet wat lekkere chocola is.
vertel mij is even wat jullie lekker chocola vinden
Gefeliciteerd Eddie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
ik mag stagelopen bij Dagblad van het Noorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hun dan tenminstevan school moet ik nog toestemming hebben
Goed bezigquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
ik mag stagelopen bij Dagblad van het Noorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hun dan tenminstevan school moet ik nog toestemming hebben
Ik heb een feestje van iemand die een enorme chocoladefan is maar als ik ga vragen wat ze lekker vindt is de verassing er gauw afquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef wyccie het volgende:
Maar waarom wil je dat dan weten?
Bonbons! Praliné, Ganache.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:47 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een feestje van iemand die een enorme chocoladefan is maar als ik ga vragen wat ze lekker vindt is de verassing er gauw af
Tnx voor je pm nog trouwensquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, moet nog wat avondeten hebben. Vanavond naar Transformers!
Ze hebben ze met hazelnootvulling en sindskort ook met koffiesmaakquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn de Choconelly's en Kanelly's toch? Dat is inderdaad erg lekker.
De winkel is nog open hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nu zit ik met enorme zin in chocola en niks in huis![]()
In september ben ik zelf weer student, en dan is het de schuld van die burgers die naar de verkeerde supermarkt gaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wij studenten krijgen ook overal altijd maar de schuld van![]()
Nee dat begrijp ik, koude pizza is ook niet te vretenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was pizza aan het eten, dat onderbreek ik niet om te kijken of ik nog medelijden moet tonen
Ja en dan ook nog gezellig aansluiten in de filequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Welles!! Koude pizza is lekker
En oi oi oi, wat sneu dat je zo vroeg je nest uit moet![]()
quote:
oooohw zielepootquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet morgen al om 6 uur m'n bed uit![]()
I.p.v kwart over 7![]()
Ach gossiequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet morgen al om 6 uur m'n bed uit![]()
I.p.v kwart over 7![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach gossie
Wil je een knuffel van wyccie?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Etcetera het volgende:
als jullie vanaf september reageren op de site wel braaf zijn heik mag modderen
ik ook welquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed verhaal!
Nou, ik vind het een stoere stage. Ben wel een fan van het DvhN.
ik ga je bannen hoorquote:
Wat valt er onder niet braaf reageren dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook welprettig krant om te lezen iig
[..]
ik ga je bannen hoor
gewoon lief zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat valt er onder niet braaf reageren dan?
Etje: "Mag ik Fok!ken als ik aan het werk ben?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Etje: "Mag ik Fok!ken als ik aan het werk ben?"
Baas: ""
Etje: "Het is niet wat u denkt, ik ben verslaafd. Mag ik dat tijdens het werk ook doen?
Anders krijg ik misschien ontwenningsverschijnselen enzo"
Baas: "Natuurlijk kleine Etsie"
Etje: "Danku, danku!"
Baas: "Maar wil je wel uit m'n kantoor blijven?"
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef iamredleader het volgende:gegroet op deze mooie woensdagavond
niet zo specifiekquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef Supersheep het volgende:
Etje: "Mag ik Fok!ken als ik aan het werk ben?"
Baas: ""
Etje: "Het is niet wat u denkt, ik ben verslaafd. Mag ik dat tijdens het werk ook doen?
Anders krijg ik misschien ontwenningsverschijnselen enzo"
Baas: "Natuurlijk kleine Etsie"
Etje: "Danku, danku!"
Baas: "Maar wil je wel uit m'n kantoor blijven?"
quote:
De hamvraag: Zijn ze leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
ze hadden ons uitgenodigd om naar hun vakantiehuis te komen in italie![]()
maargoed, ik wil zondag gewoon naar huisdus toen kreeg ik een smsje dat ze bij thuiskomst een vlucht naar Nederland boeken
![]()
![]()
quote:
mij uitlachen hequote:
quote:
quote:
Parma als in Italie jeweetz einzweidreilollercopterquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Parma, serano, ganda, kempen, ardenner, rauwe, gekookte, gekookte/gerookte
Ja, ik werk in een slagerij
Je wist niet van het bestaan omdat je van die avond sowieso weinig meer weet? In dat geval, jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Etcetera het volgende:
oh meuk... haten jullie het ook zo als je ineens een foto zien waarvan je het bestaan niet wist?
Soms zijn we nog best leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Etcetera het volgende:
oh meuk... haten jullie het ook zo als je ineens een foto zien waarvan je het bestaan niet wist?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je wist niet van het bestaan omdat je van die avond sowieso weinig meer weet? In dat geval, ja![]()
dat laatste dus in dit gevalquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Soms zijn we nog best leuk.
Meestal niet
laat maar zienquote:
He, jammerquote:
Hallo, ik wil graag deelnemen aan de AKQ-quiz (dat is namelijk al heel lang geleden)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je wist niet van het bestaan omdat je van die avond sowieso weinig meer weet? In dat geval, ja![]()
Dat is niet fout meer, dat is alleen lelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
He, jammer![]()
Hoe fout vinden jullie grote weerspiegelende zonnebrillen trouwens?![]()
hangt van het formaat afquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
He, jammer![]()
na 3x lezen snapte ik het eindelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag deelnemen aan de AKQ-quiz (dat is namelijk al heel lang geleden)
Dit bovenstaande gequote, omdat ik het deze maandag nog had
![]()
hangt van het formaat afquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is niet fout meer, dat is alleen lelijk
Meestal word je eerst bedreigd als je ergens nieuw bent hier op Fok!, dus ik dacht, laat ik het voorzichtig aankondigen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef Etcetera het volgende:
na 3x lezen snapte ik het eindelijkdeelnemen mag zo maar hoor
als je de OP ff goed leest enzo en gewoon mee doet is er niks aan de hand
Wij zijn lievvquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Meestal word je eerst bedreigd als je ergens nieuw bent hier op Fok!, dus ik dacht, laat ik het voorzichtig aankondigen!![]()
Alleen doen als ze je halve gezicht bedekkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
He, jammer![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Meestal word je eerst bedreigd als je ergens nieuw bent hier op Fok!, dus ik dacht, laat ik het voorzichtig aankondigen!![]()
Dat mag van mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag deelnemen aan de AKQ-quiz (dat is namelijk al heel lang geleden)
Mensen die de 11 geboden overtreden, ja die welquote:
Het is daar nu levendiger dan hier hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef Supersheep het volgende:
Maar de AKQ is niet leuk, blijf maar in de Slowchat![]()
Dan ga je toch lekker daarheenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het is daar nu levendiger dan hier hoor![]()
Spannend, wie wat waar?quote:
met een jongen, en ga wat drinken met hem en daarna naar de stad want er is van alles aan de hand in de stad morgenquote:
Voor of na jouw bezoek?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
want er is van alles aan de hand in de stad morgen
Etcquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
oeoeoeh nesle and her boyfriend, sitting in a tree
K I S S I N G
Er is vanalles aan de hand met jullie bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
met een jongen, en ga wat drinken met hem en daarna naar de stad want er is van alles aan de hand in de stad morgen
schaam jequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
K I S S I N G
waaromquote:
Nesle komt hier iets melden, en dan reageer jij zoquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nesle komt hier iets melden, en dan reageer jij zo
Dat zouden wij nooit doen![]()
Etc!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
K I S S I N G
Eh, hij vindt mij al een tijdje leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
Is het 'kriebels' of 'we zien wel'?
http://www.donderdagmeppeldag.nl/quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er is vanalles aan de hand met jullie bedoel je?
quote:Dancing with Meppeler Sportstars
Jeejquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Etc!
[..]
Eh, hij vindt mij al een tijdje leuk.
[..]
die heb ik niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent je eigen ego aan het opkrikken?
ik weet het, maar er zijn genoeg andere activiteiten om dat te kunnen overslaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:43 schreef Etcetera het volgende:
sorry hoor, niet om het afzeiken enzo maarre...
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10.00-16.00 Wegtreintje Belloquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Etc!
[..]
Eh, hij vindt mij al een tijdje leuk.
[..]
http://www.donderdagmeppeldag.nl/
Best wel ja, maar ik ben er nooit echt op in gegaan dus ben benieuwdquote:
johquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Etcetera, jij zit echt bijzonder in elkaar.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgens zijn alle SC'ers hier een tikkeltje 'apart'quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik durf nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Sheep, waarom moet ķk Trademarkie knuffelen?Kan jij dat niet?
das voor kids en ik ben nog nooit in die dodentrein geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
10.00-16.00 Wegtreintje Bello
Bello rijdt een vaste route door de binnenstad. Het station en de kaartverkoop is op het Prinsenplein.
Samen in het treintje?
quote:
oh gelukkigquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens zijn alle SC'ers hier een tikkeltje 'apart'
Sheep en ik zijn klonen van elkaar, vandaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Sheep, waarom moet ķk Trademarkie knuffelen?Kan jij dat niet?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
10.00-16.00 Wegtreintje Bello
Bello rijdt een vaste route door de binnenstad. Het station en de kaartverkoop is op het Prinsenplein.
Samen in het treintje?
09.30-16.00 Torenklimmenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Best wel ja, maar ik ben er nooit echt op in gegaan dus ben benieuwd
of juist welquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
09.30-16.00 Torenklimmen
Beklim de 147 treden van de toren, geniet van het mooie uitzicht en ontvang een oorkonde.
Of samen in het torentje klimmen
Niet net voor sluitingstijd doen trouwens
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens zijn alle SC'ers hier een tikkeltje 'apart'
samen hobbelenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
das voor kids en ik ben nog nooit in die dodentrein geweest.
al die bubbels in de weg![]()
Ik heb helemaal niks gezegdquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
Ik had nooit die link moeten geven.![]()
Maar kom maar is stelletje belachelijk makersKun je zien dat DMD hartstikke leuk is en waar iedereen naar uit kijkt in Meppel
ik maak verder niks belachelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
Maar kom maar is stelletje belachelijk makersKun je zien dat DMD hartstikke leuk is en waar iedereen naar uit kijkt in Meppel
nog beterquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of juist welromantische nacht samen in de toren
Geen idee echt waar niet. Hij was blondquote:
Is het daar verder echt zo doods dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
geen wonderquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef B.ertha het volgende:
JufJoop is alweer bang geworden en vertrokken
Nee dan was het iemand anders.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geen idee echt waar niet. Hij was blond
Shownieuws was er ook nog bij.
Ogterop vs Geert Teis: gelijkspel!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik maak verder niks belachelijkik bedoel ik kom uit Stadskanaal
ik mag niks zeggen
Nesle ook trouwensquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef B.ertha het volgende:
JufJoop is alweer bang geworden en vertrokken
Best een goed idee eigenlijk, ik duik meequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga maar eens richting bed
Ofja, daar zit ik al op
Trusten
Ik ben er nog wel, ik was aan het msnenquote:
Nee. verre van datquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:59 schreef Supersheep het volgende:
TM, ben je nou al doodgeknuffeld?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, ik was aan het msnen![]()
?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een vette avond kan dit worden..
Oh..jij hebt geen doelen in je leven?quote:
Ik had een of andere nijpende vraag over Popeye, maar ik weet em niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..jij hebt geen doelen in je leven?
Correctquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Transformers is vet gaaf overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |