quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie stond naast Kanye West, toen deze de woorden sprak "George Bush doesn't care about black people" naar aanleiding van de Katrina-gebeurtenissen in New Orleans?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
mike myers
Yep ik woon in Utrechtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:21 schreef LadyBlack het volgende:Majo, ik wou jou nog wat vragen!
Jij woont in Utrecht toch? Gezien je onderschrift lijk je me iemand die wel van dezelfde muziek houdt als ik, en ik ga dit weekend naar UtrechtWaar is het leuk uitgaan?
Nu al? Het is nog niet eens middagquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neutje!
Nee, is de gouden tip voor DameZwart.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu al? Het is nog niet eens middag
Ohquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, is de gouden tip voor DameZwart.
Neude.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre, waar vind ik het betreffende neutje?
Is dat niet die hele smalle kroeg? Die uitgebouwde gangkast zegmaar?quote:
Het is allemaal niet heel breed, maar je kunt er goed ademhalen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat niet die hele smalle kroeg? Die uitgebouwde gangkast zegmaar?
Is het ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hehe, dat had ik zelf ook kunnen bedenken he
Het gras van de buren klinkt ook wel leuk
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
MaJo, ik dacht dat je het Gras van de Buren (tussen Neude en het Janskerkhof?) ook zo hoog achtte voor de sfeer en de muziek? Daarnaast raad ik persoonlijk de Stairway to Heaven (op Mariaplaats) aan. Meer rock-muziek, maar ook voldoende Bloc Party, The Killers, Arctic Monkeys, etc.
Stairway to Heaven.....da's van Herman Brood toch? Is wel een leuk café jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
MaJo, ik dacht dat je het Gras van de Buren (tussen Neude en het Janskerkhof?) ook zo hoog achtte voor de sfeer en de muziek? Daarnaast raad ik persoonlijk de Stairway to Heaven (op Mariaplaats) aan. Meer rock-muziek, maar ook voldoende Bloc Party, The Killers, Arctic Monkeys, etc.
Het Gras vind ik zelf vooral leuk vanwege de sfeer, dat lounge-achtige. Ook een prima kroeg om overdag te chillenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
Nope is van Henk Westbroekquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stairway to Heaven.....da's van Herman Brood toch? Is wel een leuk café ja
Eén adresje dat ik zeker aan ga doen, maar dan overdag, is café Flater aan de (Oude?) gracht, voor de aller-allerlekkerste chocolademuffin![]()
We krijgen we nouquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Asmodian het volgende:
Ohja, dat is ook wel logischer natuurlijk..... toch denk ik elke keer weer dat het van Brood isquote:
Omdat je Brood eerder associeert met gitaarmuziek dan Henk Westbroek, lijkt me niet zo vreemdquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook wel logischer natuurlijk..... toch denk ik elke keer weer dat het van Brood is![]()
Ga jij eens gauw terug naar het strandquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw terug naar het strand![]()
Het wordt hier 25C en 27C van het weekend
-edit-
excuses, 26, 28 en 29 op een maandag
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
ze hadden ons uitgenodigd om naar hun vakantiehuis te komen in italie![]()
maargoed, ik wil zondag gewoon naar huisdus toen kreeg ik een smsje dat ze bij thuiskomst een vlucht naar Nederland boeken
![]()
![]()
Juistquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:00 schreef Soempie het volgende:
zei ik ook al tegen een overenthousiaste Sanne![]()
maargoed, San vindt het helemaal te gek. ik weet nog niet wat ik er van vind.wil best wat met ze drinken, maar meer niet
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef Soempie het volgende:
San was al italie aan het plannenen werd een beetje nukkig van mijn: maakt me niet uit wat jij doet, maar ik ga niet naar italie houding
![]()
![]()
San is nog impulsiever dan ik![]()
stiekum wil ik nu wel weer naar huis![]()
![]()
Anders ga je toch gewoon lekker de stad in? Beetje museum kijken ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:20 schreef Soempie het volgende:
ik verveel me dood![]()
vakanties waarbij je geacht wordt hele dagen op het strand te liggen zijn niks voor mij. Maar valt me nog mee, dat ik het pas na dag 4 zat ben.![]()
straks even kijken of ik niet een stuk kan gaan fietsen richting bergenof eens niet naar een leeg priveestrand, maar naar het strand voor al het gepeupel (
) en kijken of ze er volleyballen.
![]()
morgen een boottocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |