Ben ik 2x geweest, heeft een paar onderzoekjes gedaan (bloed enzo) maar niets gevonden... Vond wel dat ik lage bloeddruk had. Heb ook pfeiffer maar daar kon het volgens hem niet mee te maken hebben. Ben ook vet duizelig steeds, maar de dokter heeft volgens mij zoiets van "tja ik kan niets vinden"...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:36 schreef wyccie het volgende:
MaJo, als je niet aan het lijnen bent, of geen extreme stress hebt en wel normaal eet, zou ik eens naar de dokter gaan. Zoveel gewicht verliezen is niet gezond.
Hehe, in tegenstelling tot mijn gezicht kun je mijn figuur daar wel zien, niet aan gedachtquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je niet het gevoel dat je gevolgd werd?![]()
(Je fotoboek, dummie!)
Ja maar ook als ik helemaal niets doe. Het gevoel dat je ergens doorheen gaat zakken. Tijdens het autorijden is dat doodeng. Laatst had ik het op vakantie ook toen ik in bed leg, het voelde alsof ik 20 meter boven de grond lag op een glazen plaat ofzo. Heel engquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef wyccie het volgende:
Dat duizelig zijn is van je lage bloeddruk, heb ik ook wel eens. Als je snel opstaat wordt het zwart voor je ogen.
Dat heb ik als ik véél te laat ga slapen. Rond een uur of 5, als de vogeltjes al fluiten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
Ja maar ook als ik helemaal niets doe. Het gevoel dat je ergens doorheen gaat zakken. Tijdens het autorijden is dat doodeng. Laatst had ik het op vakantie ook toen ik in bed leg, het voelde alsof ik 20 meter boven de grond lag op een glazen plaat ofzo. Heel eng![]()
En dat terwijl ik voor mijn pfeiffer vaak om 5 uur 's nachts ging slapen, nu wordt het niet later dan 1 uur (behalve dit weekend, ben dan ook kapotquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik véél te laat ga slapen. Rond een uur of 5, als de vogeltjes al fluiten.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef wyccie het volgende:
Je hebt al best lang Pfeiffer, hè. En al die concerten!
Doe gewoon rustig aan, en niet gevaarlijke dingen gaan doen (je weet wel, machines bedienen etc.).
alweerquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestAlleen ga ik over 2 weken voor 3 weken op vakantie
quote:
Je sig doet vermoeden dat je naar véél meer concerten bent geweest...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
Trouwens ben ik de laatste tijd helemaal niet naar veel concerten geweest1 in juli en 1 in mei. 0 in juni
Oh ja, ik lees verkeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je sig doet vermoeden dat je naar véél meer concerten bent geweest...
Eet je wel genoeg/goed? Of alleen snelle happen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar ook als ik helemaal niets doe. Het gevoel dat je ergens doorheen gaat zakken. Tijdens het autorijden is dat doodeng. Laatst had ik het op vakantie ook toen ik in bed leg, het voelde alsof ik 20 meter boven de grond lag op een glazen plaat ofzo. Heel eng![]()
Zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:06 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder is een rare: "Wat?! Weeg jij zo veel? Toen ik jouw leeftijd had, woog ik nog niet eens 50 kilo."![]()
Das niet slimquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef wyccie het volgende:
Grmmbl....
Had een jurk aangetrokken, toen een broek eronder omdat het toch best koud was. En nu de jurk uit en een trui aangetrokken. En dan doe ik keihard de kastdeur dicht. Tegen mijn hoofd aan.![]()
Zolang je niet voor koetjesrepen (want geen chocola) of zoiets gaat is het wel goed. Extra pure chocola is ook erg lekker, maar ga niet voor de 99% cacao variant want die is los niet lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef Nesle het volgende:
jow etc wat ist
zeg, aangezien ik geen chocola eet weet ik dus ook niet wat lekkere chocola is.
vertel mij is even wat jullie lekker chocola vinden
Gefeliciteerd Eddie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
ik mag stagelopen bij Dagblad van het Noorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hun dan tenminstevan school moet ik nog toestemming hebben
Goed bezigquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
ik mag stagelopen bij Dagblad van het Noorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hun dan tenminstevan school moet ik nog toestemming hebben
Ik heb een feestje van iemand die een enorme chocoladefan is maar als ik ga vragen wat ze lekker vindt is de verassing er gauw afquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef wyccie het volgende:
Maar waarom wil je dat dan weten?
Bonbons! Praliné, Ganache.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:47 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een feestje van iemand die een enorme chocoladefan is maar als ik ga vragen wat ze lekker vindt is de verassing er gauw af
Tnx voor je pm nog trouwensquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, moet nog wat avondeten hebben. Vanavond naar Transformers!
Ze hebben ze met hazelnootvulling en sindskort ook met koffiesmaakquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn de Choconelly's en Kanelly's toch? Dat is inderdaad erg lekker.
De winkel is nog open hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nu zit ik met enorme zin in chocola en niks in huis![]()
In september ben ik zelf weer student, en dan is het de schuld van die burgers die naar de verkeerde supermarkt gaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wij studenten krijgen ook overal altijd maar de schuld van![]()
Nee dat begrijp ik, koude pizza is ook niet te vretenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was pizza aan het eten, dat onderbreek ik niet om te kijken of ik nog medelijden moet tonen
Ja en dan ook nog gezellig aansluiten in de filequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Welles!! Koude pizza is lekker
En oi oi oi, wat sneu dat je zo vroeg je nest uit moet![]()
quote:
oooohw zielepootquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet morgen al om 6 uur m'n bed uit![]()
I.p.v kwart over 7![]()
Ach gossiequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet morgen al om 6 uur m'n bed uit![]()
I.p.v kwart over 7![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach gossie
Wil je een knuffel van wyccie?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Etcetera het volgende:
als jullie vanaf september reageren op de site wel braaf zijn heik mag modderen
ik ook welquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed verhaal!
Nou, ik vind het een stoere stage. Ben wel een fan van het DvhN.
ik ga je bannen hoorquote:
Wat valt er onder niet braaf reageren dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook welprettig krant om te lezen iig
[..]
ik ga je bannen hoor
gewoon lief zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat valt er onder niet braaf reageren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |