Etje: "Mag ik Fok!ken als ik aan het werk ben?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Etje: "Mag ik Fok!ken als ik aan het werk ben?"
Baas: ""
Etje: "Het is niet wat u denkt, ik ben verslaafd. Mag ik dat tijdens het werk ook doen?
Anders krijg ik misschien ontwenningsverschijnselen enzo"
Baas: "Natuurlijk kleine Etsie"
Etje: "Danku, danku!"
Baas: "Maar wil je wel uit m'n kantoor blijven?"
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef iamredleader het volgende:gegroet op deze mooie woensdagavond
niet zo specifiekquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef Supersheep het volgende:
Etje: "Mag ik Fok!ken als ik aan het werk ben?"
Baas: ""
Etje: "Het is niet wat u denkt, ik ben verslaafd. Mag ik dat tijdens het werk ook doen?
Anders krijg ik misschien ontwenningsverschijnselen enzo"
Baas: "Natuurlijk kleine Etsie"
Etje: "Danku, danku!"
Baas: "Maar wil je wel uit m'n kantoor blijven?"
quote:
De hamvraag: Zijn ze leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
ze hadden ons uitgenodigd om naar hun vakantiehuis te komen in italie![]()
maargoed, ik wil zondag gewoon naar huisdus toen kreeg ik een smsje dat ze bij thuiskomst een vlucht naar Nederland boeken
![]()
![]()
quote:
mij uitlachen hequote:
quote:
quote:
Parma als in Italie jeweetz einzweidreilollercopterquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Parma, serano, ganda, kempen, ardenner, rauwe, gekookte, gekookte/gerookte
Ja, ik werk in een slagerij
Je wist niet van het bestaan omdat je van die avond sowieso weinig meer weet? In dat geval, jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Etcetera het volgende:
oh meuk... haten jullie het ook zo als je ineens een foto zien waarvan je het bestaan niet wist?
Soms zijn we nog best leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Etcetera het volgende:
oh meuk... haten jullie het ook zo als je ineens een foto zien waarvan je het bestaan niet wist?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je wist niet van het bestaan omdat je van die avond sowieso weinig meer weet? In dat geval, ja![]()
dat laatste dus in dit gevalquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Soms zijn we nog best leuk.
Meestal niet
laat maar zienquote:
He, jammerquote:
Hallo, ik wil graag deelnemen aan de AKQ-quiz (dat is namelijk al heel lang geleden)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je wist niet van het bestaan omdat je van die avond sowieso weinig meer weet? In dat geval, ja![]()
Dat is niet fout meer, dat is alleen lelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
He, jammer![]()
Hoe fout vinden jullie grote weerspiegelende zonnebrillen trouwens?![]()
hangt van het formaat afquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
He, jammer![]()
na 3x lezen snapte ik het eindelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag deelnemen aan de AKQ-quiz (dat is namelijk al heel lang geleden)
Dit bovenstaande gequote, omdat ik het deze maandag nog had
![]()
hangt van het formaat afquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is niet fout meer, dat is alleen lelijk
Meestal word je eerst bedreigd als je ergens nieuw bent hier op Fok!, dus ik dacht, laat ik het voorzichtig aankondigen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef Etcetera het volgende:
na 3x lezen snapte ik het eindelijkdeelnemen mag zo maar hoor
als je de OP ff goed leest enzo en gewoon mee doet is er niks aan de hand
Wij zijn lievvquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Meestal word je eerst bedreigd als je ergens nieuw bent hier op Fok!, dus ik dacht, laat ik het voorzichtig aankondigen!![]()
Alleen doen als ze je halve gezicht bedekkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
He, jammer![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Meestal word je eerst bedreigd als je ergens nieuw bent hier op Fok!, dus ik dacht, laat ik het voorzichtig aankondigen!![]()
Dat mag van mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag deelnemen aan de AKQ-quiz (dat is namelijk al heel lang geleden)
Mensen die de 11 geboden overtreden, ja die welquote:
Het is daar nu levendiger dan hier hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef Supersheep het volgende:
Maar de AKQ is niet leuk, blijf maar in de Slowchat![]()
Dan ga je toch lekker daarheenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het is daar nu levendiger dan hier hoor![]()
Spannend, wie wat waar?quote:
met een jongen, en ga wat drinken met hem en daarna naar de stad want er is van alles aan de hand in de stad morgenquote:
Voor of na jouw bezoek?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
want er is van alles aan de hand in de stad morgen
Etcquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
oeoeoeh nesle and her boyfriend, sitting in a tree
K I S S I N G
Er is vanalles aan de hand met jullie bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
met een jongen, en ga wat drinken met hem en daarna naar de stad want er is van alles aan de hand in de stad morgen
schaam jequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
oeoeoeh nesle and her boyfriend, sitting in a tree
K I S S I N G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |