quote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jee...toch waar we bang voor waren
Snel..team...saddle up!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f2-ukV8IHUg&mode=related&search=![]()
In Nederland, met onze luchtvochtigheid is 27C te warm jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
27C te warm??? Hoe kom je daar nou bij![]()
27C![]()
![]()
inderdaad geef mij las vegas maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Nederland, met onze luchtvochtigheid is 27C te warm ja
Net zo'n temperatuurtje dat je niets kan doen aan bijvoorbeeld je tuin of je huis.
Ook als je niet aan het water zit vind ik het perfect.quote:
quote:
dan is het goed te doenquote:
hangt er vanaf hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef Nesle het volgende:
ik ga nu zo naar lauwersoog.
tééring eind ver weg
Wat een taalgebruik weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef Nesle het volgende:
ik ga nu zo naar lauwersoog.
tééring eind ver weg
zegt de enge AKQ fundamentalist clownquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik weer
*wijzend vingertje
ah iets duidelijkerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:11 schreef Nesle het volgende:
Ja voor mij dan
Maar goed, we gaan naar een vrouw die mijn papaaa heeft gered nadat ze een hartstilstand had gekregen. We kwamen terug van vakantie en toen zagen we die meneer in paniek op de parkeerplaats naast de snelweg. ZodoendeIs al 2 jaar geleden hoor, maar even voor wat opheldering
Haha, altijd als we nu bij de mevrouw zijn noemt ze mijn vader "reddende engel". Nu moeten we dus ook mee uit eten met de hele familie van haarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah iets duidelijkergoed gedaan van je vader trouwens
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:11 schreef Nesle het volgende:
Ja voor mij dan
Maar goed, we gaan naar een vrouw die mijn papaaa heeft gered nadat ze een hartstilstand had gekregen. We kwamen terug van vakantie en toen zagen we die meneer in paniek op de parkeerplaats naast de snelweg. ZodoendeIs al 2 jaar geleden hoor, maar even voor wat opheldering
Ik had ook d'r kop eraf kunnen bijten. Een wijzend vingertje lijkt me nog beschaafdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zegt de enge AKQ fundamentalist clown
dan heb je écht dikke, dikke mazzel gehadquote:
Oeh..dat klinkt ook spannendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
oh ik heb ook vaak mazzeldat dingen nét goed gaan enzo
ben ooit bijna m'n ook kwijtgeraakt maar heb nu slechts een litteken door m'n wenkbrauw
Hoi! Ik heb ff een naampje toegevoegd aan je entry in het gastenboek!quote:
Zo ben ik ooit bijna door een pauw ontoogdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
valt erg mee hoormini-Etcetera stormt de kamer binnen, wandelt met haar bakkes tegen een siersteen (die deed dienst als vogelkooiplaatsje', was van dat grindtegelspul) aan en dat ding had nogal scherpe randen
als het een centimeter lager raak was geweest was ik nu EenoogEtcetera
Dat beest dacht natuurlijk dat je wenkbrauw een rupsje wasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit bijna door een pauw ontoogdIk rende als 2-jarig Saskiaatje vrolijk achter een pauw aan in de kinderboerderij... had dat beest na een tijdje natuurlijk genoeg van, dus die draaide zich om en ging in de aanval. Dus ik kreeg een mooie krab van dat beest nét boven m'n oog. Er heeft heel lang nog een litteken in m'n wenkbrauw gezeten, maar die zag je dus gelukkig niet omdat er haar op groeide.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit bijna door een pauw ontoogdIk rende als 2-jarig Saskiaatje vrolijk achter een pauw aan in de kinderboerderij... had dat beest na een tijdje natuurlijk genoeg van, dus die draaide zich om en ging in de aanval. Dus ik kreeg een mooie krab van dat beest nét boven m'n oog. Er heeft heel lang nog een litteken in m'n wenkbrauw gezeten, maar die zag je dus gelukkig niet omdat er haar op groeide.
quote:
Voor ieder jaar een laptop?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe, nou dat van vroeger bedoelde ik de foto's van toen ik 5 was hoor.
Maar er gaat een andere laptop rond met fotos uit 2000
Waar betaal jij geen verzendkosten dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn nog echt hele gave boeken die ik nog kan bestellen? Als ik voor 25 euro bestel zitten er geen verzendkosten bij
Mijn leukste foto is uit m'n hoofd eentje van toen ik ongeveer 3 jaar was. Ik lag naakt op m'n buik in zo'n klein opblaaszwembadje met laag water en mijn hoofd en kont staken er schattig bovenuitquote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dat ken ik wel. Mijn 'allerleukste' foto is er eentje waarop ik een jaar of 2 ben en poedelnaakt in een tuinstoel zit. Ik eet een magnum en óveral zit ijs
Gelukkig was ik nog jong en kon ik er niks aan doen
Kwam dat niet uit die serie Coupling?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre heren, wat vonden jullie nou van Lesbian Spank Inferno?
http://www.youtube.com/watch?v=uy1h53LXPkUquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f2-ukV8IHUg&mode=related&search=![]()
Ik hoorde een tijdje geleden een reggae uitvoering van dat nummer, was ook wel leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef geenaam het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xFZYPeP8k2E
Mooie uitvoering van The Police - Walking on the moonHier kan ik hele dagen naar luisteren
Voor sommige dingen is er geen genezingquote:
Ik vind de uitvoering van Krezip - I would stay in de Orange reclame ook heel leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden een reggae uitvoering van dat nummer, was ook wel leuk
Die van Beef?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vind de uitvoering van Krezip - I would stay in de Orange reclame ook heel leuk
Eet smakelijk rooiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef iamredleader het volgende:goedenavond dus alvast. Ik ga koken, m'n ouders komen straks op bezoek voor het avondeten
Nee, dat is een uitvoering waar ze het nummer in een steeds andere muziekstijl achter elkaar doen. Dus eerst reggae dan pop daarna rock enz.quote:
Dat weet ik ook wel naamloze, ik bedoel dat 2e stukje dat door Beef gemaakt isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, dat is een uitvoering waar ze het nummer in een steeds andere muziekstijl achter elkaar doen. Dus eerst reggae dan pop daarna rock enz.
waarom is datquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Helaas is 't een beetje krap qua personeel, dus nou moet ik morgen van 9.00 tot 22.00, en kan ik niet naar Harry Potter 's avonds.
omdat HP leuk isquote:
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat HP leuk is
alleen vind ik de films een beetje minder leuk dan de boeken. ik hoop dan ook dat er tijd is om 21 juli deel 7 op te halen. hangt er vanaf hoe druk het met het opbouwen is
dat gaat 'm helemaal niet wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenGa ik ook doen met een stel vrienden
Ik heb het altijd al eens willen doen en aangezien dit het laatste boek is leek het me wel een mooie gelegenheidquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef Etcetera het volgende:
nog een oudgediende
[..]
dat gaat 'm helemaal niet wordensimpelweg geen tijd voor
maar ik was het wel van plan om dat in november te doen met de vertaling
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenGa ik ook doen met een stel vrienden
uiteraardquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al eens willen doen en aangezien dit het laatste boek is leek het me wel een mooie gelegenheidLees je ze overigens in het engels én nederlands dan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deel je mijn menig of denk je zo over mijn menig![]()
owndquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteren nog uitgelachen door m'n huisgenoten omdat ik Perkamentus zei in plaats van Dumbledore
en dat is grappig omdatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteren nog uitgelachen door m'n huisgenoten omdat ik Perkamentus zei in plaats van Dumbledore
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik niet, en ik kon gewoon niet zo snel op Dumbledore komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat is grappig omdat
ik gooi al die namen zo ontzettend vaak door elkaar![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik werd er van beschuldigd dat ik liever klimop voor een huis zou planten en wachten tot het hoog genoeg is zodat ik naar boven kom klimmen dan dat ik ergens anders een ladder zou halen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wist jij dat er een schaap in de vlag van de Falklandeilanden zit?!?!?!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er ook iets wat je niet weet en wat ik jou zou kunnen vertellen?
Dankje. Had ik wel gedaan, maar ineens was het wegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb ff een naampje toegevoegd aan je entry in het gastenboek!
Mijn baasquote:
Ik stuur PR erop af, dat hij het kan fixen. Ik ben slechts admin, hij is host dus is veel gaver en kan dit soort dingen aanpassen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankje. Had ik wel gedaan, maar ineens was het weg
Ik heb nog wel oude, maar die zijn bijna gescheurd. Heb ooit na het zwemmen 100m gelopen op teenslippers en vervolgens zat er letterlijk een gat tussen mijn tenenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat is nasty, dat doe ik écht niet. Heb daarom al eens een hele vakantie op sokken gedoucht... En dan m'n voeten elke keer apart gewassen. Als je ziet wat voor ranzige baggerpoten die gasten soms hebben...no way dat ik daar zo in ga staan.
Heeft dat beest jouw oude vacht opgeplakt gekregen?quote:
Ja, wil je ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft dat beest jouw oude vacht opgeplakt gekregen?
Lijkt me wel lekker warm, kun je het ook wassen?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker warm, kun je het ook wassen?
Dan föhn ik het welquote:
Nog 3 dagen werken tot Dijkpopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Wat een dooie boel hier
TM, laat eens wat horen
Tering! En ga je dat allemaal kijken of gaat het je alleen om Poesjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dit moment aanwezig: Mr Hell Show, American Dad, 25 afleveringen Animaniacs, Arrested Development, Aqua Teen Hunger Force, Beter van niet, Blackadder, Bottom, Cartoon Planet, Darkwing Duck, Duck Tales, Family Guy, Father Ted, Fast Show, Freakazoid, Futurama, HHGTTG, House, I'm Alan Partridge, The League of Gentlemen, Monty Python, Pinky and the Brain, Poesjes, Prison Break, Red Dwarf, Smith and Jones sketchbook, Soap, South Park, Ninja Turtles, The New Statesman, The Real Hustle, Top Gear en ben nu bezig met The Simpsons
Ga je ons dan ook verlaten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Etcetera het volgende:
gave series? FriendsScrubs
That 70's Show
nog
7
dagen
tot
Campzone
op CZ is ook álles legaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal legaal natuurlijk(Hallo Brein
)
are you fokking madquote:
Nou ja, misschien dat je daar zo druk loopt te CampZonen dat je ons vergeetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
are you fokking madik heb daar internet als het goed is
maar niet direct dus jullie moeten het een paar daagjes zonder mij doen
waarschijnlijk
Die eerste en laatste ga ik zeker ff bekijken ja, de rest van de tijd lig ik hopelijk in de zon met een biertje in m'n handen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie dat Moke, Stevie Ann en 16Down komen
Ik weet niet of ik het allemaal ga kijken, maar hier in Enschede kan ik er veel makkelijker aan komen dan in Leeuwarden. Dus kan ik maar beter een flinke voorraad opbouwen van allerlei dingen die ik mogelijk wil gaan zien, en daar ben ik nu mee bezigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tering! En ga je dat allemaal kijken of gaat het je alleen om Poesjes?![]()
lijkt me stugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat je daar zo druk loopt te CampZonen dat je ons vergeet![]()
En dat is van Moke?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Ik vind Subtle Movements één van de mooiste nummers ooit
Jij zit nu op het universiteitsnetwerk? Dan scheelt dat inderdaad nogal jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het allemaal ga kijken, maar hier in Enschede kan ik er veel makkelijker aan komen dan in Leeuwarden. Dus kan ik maar beter een flinke voorraad opbouwen van allerlei dingen die ik mogelijk wil gaan zien, en daar ben ik nu mee bezig
Friends vind ik niet leuk genoeg om te fixen
Weet ik niet, maar het past vast welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij zit nu op het universiteitsnetwerk? Dan scheelt dat inderdaad nogal ja
Is Six Feet Under iets voor je? Of heb je liever wat minder niveau?
Okquote:
Doe dat dan maar, altijd beter dan gedownloade zooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het past vast wel. En anders kan ik vast wel de dvd's van Soempie lenen of zoiets
American Dad heb ik al staan, maar Robot Chicken is inderdaad wel een goedequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe dat dan maar, altijd beter dan gedownloade zooi
American Dad misschien? (van Seth MacFarlane, bekend van Family Guy)
en Robot Chicken![]()
En met welke snelheid haal je nu alles binnen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
American Dad heb ik al staan, maar Robot Chicken is inderdaad wel een goede
Ik probeer te downoaden, maar kan het niet vindenquote:
Check je pmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En met welke snelheid haal je nu alles binnen?
Jij probeert de muziekindustrie te redden terwijl ik 'm verder sloopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik probeer te downoaden, maar kan het niet vinden![]()
En nee, dat mag niet, maar ik heb wel het album van Moke gekocht van de week, want dat is ook wel toffe muziek, dus zie dat maar als m'n goeie daad naar de muziekwereld
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een hijgerige stem heeft die zanger
Voor jij er over begon zei de titel me niks, nu met dat Spinning round and round so fast klinkt het bekendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je wist al wel welk nummer het was?
Ik zou het jou persoonlijk iig nooit hebben aangeradenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor jij er over begon zei de titel me niks, nu met dat Spinning round and round so fast klinkt het bekend
Dat is een beetje een tik van me, ik ga al richting de 100 cd's die ik in de kast heb staan hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij probeert de muziekindustrie te redden terwijl ik 'm verder sloop![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zou het jou persoonlijk iig nooit hebben aangeraden
Leve cd's kopenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is een beetje een tik van me, ik ga al richting de 100 cd's die ik in de kast heb staan hier
Ik heb alles van The Doors, en bijna alles van The Beatlesquote:
Ik heb ook alle studioalbums van The Doors, in die kartonnen hoesjes. Gewonnen bij een prijsvraagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb alles van The Doors, en bijna alles van The Beatles![]()
Het complete werk van Pearl Jam ook trouwens![]()
Dat zijn leuke prijzenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook alle studioalbums van The Doors, in die kartonnen hoesjes. Gewonnen bij een prijsvraag
Dan kom ik toch uit op Tiny Tim - Living in the Sunlight, Loving in the Moonlight denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Uit nieuwsgierigheid: wat wel dan?
Wat wil je downloaden dan? (films, albums..)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik download tegenwoordig niet meer, vooral omdat ik geen goed programma heb om te downloaden (iemand een tip?). In plaats daarvan gebruik ik nu YouTube, veel makkelijker. En je hebt gelijk een clipje.
Maar nu kan ik Subtle Movements niet vinden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
Tim: King of the Hill, vind je dat wat?
Peter Pan Speedrock - Resurrectionquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
16Down is trouwens wel vet hoor, maar waar zijn de tijden gebleven dat Peter Pan en Gorefest op dijkpop stonden![]()
Ik heb genoeg echte cd's en dvd's.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
Wat wil je downloaden dan? (films, albums..)
Als je wat meer zeldzame losse nummers zoekt heb je de meeste kans met Soulseek. Mocht ie iets niet vinden dan kun je het ook na een paar uur/dagen opnieuw proberen aangezien het programma alleen zoekt bij mensen die online zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg echte cd's en dvd's.
Ik download alleen losse nummers om te horen of het wat is alvorens een cd te kopen. En ik ben ook op zoek naar verschillende (zeldzame) covers van mooie liedjes.![]()
neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
Hoop dat ie niet te moeilijk is om te gebruiken.
Ik vind het juist tof om albumtracks te ontdekken die ook heel erg goed zijn, maar waar je anders nooit naar geluisterd hadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Cd's doe ik niet aan. Vaak luister ik geen hele albums, dus dat vind ik zonde.
Maar Mikkie, zijn er dan geen artiesten waarvan je het hele oeuvre goed vindt? Alleen maar losse nummers van verschillende artiesten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
De muziek en de clip slaan nergens op en het heeft net meer dan 100 viewsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan kom ik toch uit op Tiny Tim - Living in the Sunlight, Loving in the Moonlight denk ik
Ik heb juist een nieuwe harde schijf nodig omdat ik nogal veel muziek binnenhaal die ik toch nooit allemaal kan luisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dvd's dan weer wel... da's ook een beetje een verzamelhobby.
Een soort sport... op zoek naar de goedkoopste edoch goede uitvoering
Wat een teleurstelling moet dit zijn voor je, je had nog wel zo'n goed nummer verwacht dat precies bij je aansluit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De muziek en de clip slaan nergens op en het heeft net meer dan 100 views![]()
Nee hoor, awesome nummer!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling moet dit zijn voor je, je had nog wel zo'n goed nummer verwacht dat precies bij je aansluit.
http://www.youtube.com/watch?v=_G_QpxZ-ShA heeft al meer viewsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, awesome nummer!Veel te weinig views!
![]()
U riep?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
LB, doe eens online zijn
Ik zet ook niet een cd op om er daar zittend op de bank naar te luisteren. Gewoon als ik aan het computeren ben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik heb vaak ook niet de rust om een cd te luisteren
Het programma zelf zit iig verschrikkelijk in elkaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag iTunes gedownload; muziek fijn thuis kopen voor een laag prijsje![]()
Nu ff kijken hoe het allemaal werkt
Bij zwarte resultaten sta je niet in de wachtlijst bij diegene van wie je downloadt, bij grijze dus wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Sheepie, met Soulseek; wat houdt het in als een search grijs is, en wat als het zwart is?
Welterustenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Anyway, ik ga plat. Morgen een lange dag voor de boeg
Moest je 'm toch horen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een hekel aan iTunes. Mijn Subtle Movements opent nu in iTunes, maar heb het direct veranderd.
Trusten!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Anyway, ik ga plat. Morgen een lange dag voor de boeg
Ik kende het wel, wist alleen niet meer hoe het ook al weer klonk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Supersheep het volgende:
Moest je 'm toch horen?
Waarschijnlijk vind je er toch niks aan
Ik weet zeker dat ik 'm ken maar hoor 'm nu niet in m'n hoofdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kende het wel, wist alleen niet meer hoe het ook al weer klonk.
Ik moet zeggen dat ik dan You van Judith (???) mooier vind.
http://www.emp3world.com/mp3/74614/Judith/Youquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef Supersheep het volgende:
Ik weet zeker dat ik 'm ken maar hoor 'm nu niet in m'n hoofd![]()
En denk niet dat ik dat nummer makkelijk vind
Hier ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg echt instantly kippenvel zodra Damien Blower's Daughter inzet.![]()
Dat zag ik ook al jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.emp3world.com/mp3/74614/Judith/You![]()
![]()
Doetutnie.
Snel rondgezapt maar ik neem aan dat je iets anders bedoelt dan die vrouwen in lingerie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
sheep je kudde is op tv
ken je hele kudde niet dus misschienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Snel rondgezapt maar ik neem aan dat je iets anders bedoelt dan die vrouwen in lingerie?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
http://www.1001artiesten.nl/artiest.php?ArtistNameID=561&ArtistID=9
Gevonden![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
Als je in Groningen iemand dit nummer hoort zingen op de fiets ben ik het![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:40 schreef wyccie het volgende:
Maar herken je het? Ja toch?
Die ken ik volgens mij nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ken je hele kudde niet dus misschienmaar had het over de toyota reclame
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is al iemand bezig met nieuwe Quiz-topic?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zElrIK2CNnU
Jeetje, dat is een eind weg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:28 schreef Nesle het volgende:
ik ging uit eten in lauwersoog en dat was in een landal park.
dit dus
Ja inderdaad eind ver weg!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeetje, dat is een eind weg.
Heb je nog moeten werken, trouwens? Al excuses gehad?
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Hoor het dan vast wel van je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:50 schreef Nesle het volgende:
Ja inderdaad eind ver weg!
Maar nee, zondag hoef ik pas weer te werken
Ik meld het zeker even hier dus dan lees je het zekerquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Hoor het dan vast wel van je.
Ik ga maar naar bed. Begin me een beetje dood te vervelen. Heb nergens zin in. Echt zo'n blah-gevoel.
Trusten
Waar dacht jij aan dan een HP film met veel SM?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sinds dat downloaden van Tim en de huidige TT moet ik altijd net iets langer over HP nadenken voor ik bij Harry Potter uit kom.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sinds dat downloaden van Tim en de huidige TT moet ik altijd net iets langer over HP nadenken voor ik bij Harry Potter uit kom.
Nou, toen ik op de middelbare school zat was een HP'tje niet een film over een (overigens zeer sympathieke) tovenaarsleerling.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan een HP film met veel SM?
Ben jij gemeente raadslid dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:11 schreef MaJo het volgende:
Vanavond de saaiste gemeenteraadsvergadering ooit gehad, ik dacht dat ik dood gingwas nogal brak van een paar dagen veel te laat gaan slapen dus het was zwaar
Nee, politiek verslaggeverquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben jij gemeente raadslid dan?![]()
Het afschaffen van schoolzwemmen enzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah en welke spannende onderweroen zijn er aangesneden vandaag?
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yuri heeft nog een tof verhaal over Melkert.
Ohja?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Journalist(e) toch.
edit: dat zeg ik
Yuri heeft nog een tof verhaal over Melkert.
Jawelquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Afschaffen van schoolzwemmen is niet serieus toch?
Gooi er een filibuster in.
Dat vind ik serieus niet tof. Je hebt het over de vergadering van de stad Utrecht toch? Het geld voor schoolzwemmen wordt in de start van de Tour de France gepompt. Lekker beleid. (als je het over Utrecht hebt)quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
JawelVerder ging het over de herinrichting van een woonwijk en 2 nieuwe grifiers die aangenomen werden
Nope, een stadje in de buurt van Utrechtquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus niet tof. Je hebt het over de vergadering van de stad Utrecht toch? Het geld voor schoolzwemmen wordt in de start van de Tour de France gepompt. Lekker beleid. (als je het over Utrecht hebt)
Nee man...we beginnen nu pas echtquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is het begin van het einde.
Dan nog.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, een stadje in de buurt van Utrecht
Blof vs De Dijk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee man...we beginnen nu pas echt
Het vreemde is dat de linkse partijen voor afschaffing waren en de rechtse partijen tegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind iedereen die schoolzwemmen afschaft een schande voor de maatschappij
Dat lijkt me een duidelijk zaakquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de linkse partijen voor afschaffing waren en de rechtse partijen tegen
Zo zie je maar dat politiek altijd spannend isquote:
Nou nouquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat politiek altijd spannend is
quote:Ik ga trouwens slapen![]()
Mwah zit wel wat in maar ook wel kort door de bocht. Over het algemeen wil rechts zo min mogelijk bemoeienis van de staat, en wil links dat de staat veel doet voor de burger. Daarom is het in het kader van schoolzwemmen wel frapant dat links het opeens wil afschaffen en rechts voor is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het allereerste wat ik geleerd heb daaromtrent is: rechts wil behouden, links wil iets anders.
Maar kúnnen betalen en wíllen betalen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef MaJo het volgende:
@nem: ze willen een systeem waarbij alleen de kinderen waarvan de ouders het niet kunnen betalen les krijgen, maar dan buiten school om
Waarom betalen als het gratis kanquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar kúnnen betalen en wíllen betalen zijn 2 verschillende dingen.
Huh? Ik bedoel dat er mensen zullen zijn die het wel kunnen betalen(en dus niet gesponsord worden) en vervolgens hun kind niet op zwemles zetten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom betalen als het gratis kan
Ik bedoel meer waarom zou je betalen als de overheid het ook voor je kan doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoel dat er mensen zullen zijn die het wel kunnen betalen(en dus niet gesponsord worden) en vervolgens hun kind niet op zwemles zetten.
Tja..die mensen heb je ook nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waarom zou je betalen als de overheid het ook voor je kan doen
?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik voel een succesvolle carrière aankomen.
Privé zweminstructeur?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik voel een succesvolle carrière aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |