quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:11 schreef Nesle het volgende:Ja voor mij dan
![]()
Maar goed, we gaan naar een vrouw die mijn papaaa heeft gered nadat ze een hartstilstand had gekregen. We kwamen terug van vakantie en toen zagen we die meneer in paniek op de parkeerplaats naast de snelweg. Zodoende
![]()
Is al 2 jaar geleden hoor, maar even voor wat opheldering
![]()
Mijn vader en ik hadden ook zoiets. Niet zo heftig als een hartstilstand overigens
![]()
Mijn vader was naar een verjaardagsfeestje, op de fiets(MTB). Hij had gevraagd of ik ook mee wilde (ik was trouwens nog klein hè, 8 ofzo denk ik). Ik wilde niet maar na een tijdje had ik me bedacht.
Toen heeft een kennis me op de brommer naar dat feestje gebracht. Daardoor had ik een helm op en dat is toch maar goed geweest
![]()
Nu zit er op de weg daar naartoe een fietser -en voetgangerstunnel onder het spoor door. Stevig hellinkje.
Op de terugweg ben ik dus bij mijn vader op de stang van die fiets gaan zitten, met mijn helm op.
We komen bij dat tunneltje en mijn vader zegt nog: "Pas op dat je voeten niet tussen het wiel komen.
En ja hoor
![]()
Blijkbaar met mijn hak tussen de spaken.
Paf, fast forward. Ik lig op de grond, half door de frame van de fiets(ja, dat is echt heel gek gegaan
![]()
)
en het was lastig ademhalen. Ik sta op, mis een schoen en zie een eindje verder mijn vader liggen. Die was dus gelanceerd
![]()
Dus ik loop naar 'm toe, istie helemaal buiten westen. Ogen weggedraaid, echt héél erg eng als klein kind zijnde. Dus ik heb het op een lopen gezet (met één schoen en een helm op
![]()
) en uit één huis kwamen net mensen die bezoek hadden gehad. Dus daar ben ik heen gerend. Gevraagd of ze een ambulance konden bellen (verhaal verteld).
Toen ze we teruggelopen naar mijn vader die ondertussen al wakker was geworden. Bleek dus dat 'ie een flinke hersenschudding heeft opgelopen en hij heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en ik had gelukkig alleen een schram aan mijn teen.
Ik heb daarna die helm eens bekijken en daar zitten *hele dikke* groeven in
![]()
Over "geluk bij een ongeluk" gesproken.
Maaaaaaaar! Nu komt het
![]()
We zijn naderhand bij die mensen op bezoek gegaan om ze even te bedanken.
Dus een beetje met die mensen gepraat en die mevrouw begint ineens zo te vertellen van:
"Ja, we hebben er een abonnement op geloof ik. 10-15 jaar geleden kwam er hierk oo al iemand aan de deur. Dat er iemand met z'n brommer tegen een paaltje was gereden"
Zegt mijn pa zo: "Ja, dat was ik die voor je deur stond"
![]()
Dát noem ik nou nog eens toeval