Dan was je je zoals ze dat al jaren hebben gedaan voordat er een douche was: aan de kraanquote:Op maandag 9 juli 2007 10:30 schreef Mikkie het volgende:
Ook dom. Heb ik de hele tijd uitgesteld dat ik ging douchen...met de gedachte van: 'dat doe ik zo wel'.
Moet over twintig minuten weg. Kruipt net m'n huisgenote de douche in. Dat wordt dus niet meer douchen
nog een hqlf uurtje, dqn is mn tegoed opquote:Op maandag 9 juli 2007 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doe je nou
Hier regent en onweert het. Daar niet neem ik aan.
Gauw, de zon in!
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker dan!
Ik moest even serieus aan het werk want er kwam ineens een docent naast me zitten in de bieb![]()
Tegen wie heb je het nou?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
had je mn smsje over die twee italianen nog gekregen?
vrijdag tot diep in de nacht uit geweest met ze.
Was echt supertof, heel gaaf in Barcalona. Alle vier zo gelachen. Op een gegeven ogenblik ging een tentje dicht, we waren de laatsten daar, rolluiken al ver naar beneden en toen aangeschoten limbodansend eronderdoor.![]()
jouquote:
In dat geval: neequote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval: nee
Denk dat je te zat was om op verzenden te drukken
Of je hebt 'm naar iemand anders gestuurd
Oh jee...toch waar we bang voor warenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nouja we waren net tien minuten in Barcalona. Geen idee welke kant we opmoesten, daarom die twee jongens aangesproken. De volgende dag kwamen we ze weer tegen bij casa batllo en parc guellTelefoonnummers uitgewisseld en voor s avonds afgesproken.
![]()
maargoed mn tegoed is op.
Tot volgende week of in elk geval later![]()
hier vannacht.. nu weer goed weerquote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Het heeft hier trouwens net dik ge-onweerd
Eh...waarschijnlijk naar school of stage? Hoezo?quote:
Dan durf ik hier weer te postenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...waarschijnlijk naar school of stage? Hoezo?
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan durf ik hier weer te posten![]()
Minder modden, beter oplettenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd als ik een antwoord weet is iemand mij voor
whehehequote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Altijd weer heerlijk om je met dit weer te bedenken dat het raam nog openstaat![]()
![]()
Hehequote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, u bent besteld
Wat heeft u allemaal ontvangen op de verjaardag?
Laffer is tijdelijk weg begreep ik dus nu moeten we het doen met SF (blijft een geniale naam)
Vooral die drank en die nepmuizen zijn altijd welkomquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeheUhm een paar boeken (waaronder een fotografieboek
), cd van CSS (van Irien
), een t-shirt met "indy, innit tho?" erop
![]()
, nepmuizen
, een pizzaschaal, 2 spelletjes, een kitsch kitchen toilettas met indiestippen, deo van de lush, handige dingetjes voor op vakantie en vooral veel drank
Jammer trouwens dat er geen pubquiz meer is dit jaarIk begreep van asmo dat hij misschien nog een keer mee zou willen doen als afsluiting
Hehe die nepmuizen hebben ze gedaan om me van mijn muizenfobie af te helpenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral die drank en die nepmuizen zijn altijd welkom
Echt helemaal niet meer dit jaar? Wanneer begint het nieuwe seizoen dan?
Ik begrijp dat er nog een Bill Memorial Quiz is...maar dat is in Arnhem.
Muizenfobie?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe die nepmuizen hebben ze gedaan om me van mijn muizenfobie af te helpenIk schrok me wild toen er eentje opeens met een boek samen verpakt was
Het idee is om die muizen random door het huis neer te leggen zodat ik er niet meer van schrik
Nee....nooooitquote:En de drank was zeker welkom jaIk heb ook helemaal niet teveel gedronken
Nou..ik heb niet van de UP meer gesproken behalve iamredleader aangezien het team compleet opgelost is. En wat ik de laatste keer begreep zit iedereen in afwachtmodus: kijken wat de anderen doen mbt de memorial quizquote:Er komt inderdaad nog een memorial quiz maar ik geloof niet dat er iemand heengaat. Waren jullie wel van plan om te gaan? Dan kan ik nog wel eens checken bij mijn team of er animo voor is. Op zich zou ik best de laatste eer willen bewijzen aan Bill, hij was tof
Doe maar nietquote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muizenfobie?
Dat ga ik onthouden![]()
[..]
Nehequote:Nee....nooooit
[..]
Hmm ik ga eens checken dan bij mijn meiden en Asmo en AJ. Ook wel leuk om gewoon met z'n allen te gaan. Is volgende week maandag toch?quote:Nou..ik heb niet van de UP meer gesproken behalve iamredleader aangezien het team compleet opgelost is. En wat ik de laatste keer begreep zit iedereen in afwachtmodus: kijken wat de anderen doen mbt de memorial quiz
Dus als je erheen wilt zul je gewoon actie moeten ondernemen.
Ik dacht trouwens ook dat er een Anarchy Quiz zou komen maar daar heb ik ook niets meer van gehoord.
Ja, maar daar ga je nu aan wennenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe maar nietIk word echt panisch als het om muizen gaat
Laatst had ik er een in mijn slaapkamer, vond ik niet zo heel grappig
[..]
Dat weet ik dus niet. In principe ben ik er wel voor in trouwens, ook al heb ik Bill nooit meegemaaktquote:Hmm ik ga eens checken dan bij mijn meiden en Asmo en AJ. Ook wel leuk om gewoon met z'n allen te gaan. Is volgende week maandag toch?
Hmmm... Geloof je me als ik nu opeens zou zeggen dat ik een grapje maak?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga je nu aan wennen
[..]
Ok ik ga het wel even checkenquote:Dat weet ik dus niet. In principe ben ik er wel voor in trouwens, ook al heb ik Bill nooit meegemaakt
Mijn allereerste keer meedoen was precies toen hij wegging.
Oh..een grapje? Dan vindt je het van niet erg als ik volgende keer een muis meeneem?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm... Geloof je me als ik nu opeens zou zeggen dat ik een grapje maak?![]()
[..]
Ok ik ga het wel even checken
Ehm... nou nee tuurlijk zou ik dat niet erg vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..een grapje? Dan vindt je het van niet erg als ik volgende keer een muis meeneem?
Okay..
Ik schrokquote:Op maandag 9 juli 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
Maar eh..ben je nou ook bang voor Mickey Mouse?
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan durf ik hier weer te posten![]()
oke dat is écht te ergquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehehe
Ik ben uit verveling maar de vriezer gaan ontdooien
Ja hequote:
quote:ik ben vanmiddag gebeld door DvhN over stagewoensdagmiddag mag ik op gesprek komen. 30 juli is er een soort bijeenkomst met de redacteur geloof ik, maar dan ben ik er niet
maar dat was niet zo'n ramp gaan we even kijken wanneer ik wel kan
ik ben blij
Wat zou je er eigenlijk gaan doen dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:43 schreef Etcetera het volgende:
thanksweet natuurlijk nog niet of ik 'binnen' ben, maar als je ook al meteen bij de redactie wordt verwacht, lijkt me wel positief op zich
werken aan hun websitequote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zou je er eigenlijk gaan doen dan?
ik ben altijd bang dat ik teveel verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |