Hehequote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
Wat een eikel, nesle! Zeker excuses eisen.
Leuk woord: kokkinbazin
Wat een onzin inderdaad, beetje triest ook om onterecht kritiek te gaan gevenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef Nesle het volgende:
Ik zit serieus na te denken LB. Ik vind dit echt zo ontzettend bagger
En hij is trouwens flink de lul als ik daar weg ga, want dan vertrekt mijn zus ook sowieso. Dit jaar zijn er al 2 mensen vertrokken omdat je er gewoon hard moet werken en tegen kritiek moet kunnen. Nu kan ik dit goed, ALS HET TERECHT IS.En ik ben ook een van de betere werknemers, tenminste dat zegt mijn kokkinbazin, omdat ik er al langer werk dus ook meer weet.
Maar waarom hij dan weer zoiets moet doen
![]()
Maar ik ga overmorgen praten met de kokkin, vragen aan haar of ze problemen met me had.
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH![]()
Zeg miep...jou zus werkt er ook he? Wat doet die? Ook de afwas? En dezelfde tijden?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef Nesle het volgende:
Ik zit serieus na te denken LB. Ik vind dit echt zo ontzettend bagger
En hij is trouwens flink de lul als ik daar weg ga, want dan vertrekt mijn zus ook sowieso. Dit jaar zijn er al 2 mensen vertrokken omdat je er gewoon hard moet werken en tegen kritiek moet kunnen. Nu kan ik dit goed, ALS HET TERECHT IS.En ik ben ook een van de betere werknemers, tenminste dat zegt mijn kokkinbazin, omdat ik er al langer werk dus ook meer weet.
Maar waarom hij dan weer zoiets moet doen
![]()
Maar ik ga overmorgen praten met de kokkin, vragen aan haar of ze problemen met me had.
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH![]()
Ja die werkt er ook, ook afwas en niet dezelfde tijden. Zij moest gister om 17.00. Soms moeten we ook wel is samen omdat het dan sneller en beter gaat. Maar ze hadden vandaag niet op zoveel klanten gerekend denk ik. Wat raar is want het was hartstikke lekker weer.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeg miep...jou zus werkt er ook he? Wat doet die? Ook de afwas? En dezelfde tijden?
Dus hij haalt jullie niet door elkaar ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja die werkt er ook, ook afwas en niet dezelfde tijden. Zij moest gister om 17.00. Soms moeten we ook wel is samen omdat het dan sneller en beter gaat. Maar ze hadden vandaag niet op zoveel klanten gerekend denk ik. Wat raar is want het was hartstikke lekker weer.
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus hij haalt jullie niet door elkaar ofzo?
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, hij zei mijn naam twee keer. Omdat ik volgens hem een eigenwijs antwoord gafquote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met een honkbalknuppelquote:Op zondag 8 juli 2007 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet het AKQ interventie team hier misschien ook even langskomen?![]()
dat is dan wel weer eigenwijsquote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef Nesle het volgende:
Ik zei dus ook dat hij niet wist wat eigenwijs betekende
Nou dat kwam niet goed aan
Dat word ik ook als iemand zo doet, kan ie het krijgen ookquote:
Daar ga ik 'm nu voor gebruiken jaquote:Op zondag 8 juli 2007 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom?
voor als cape tijdens de reddingsactie?
Beloof me wel dat jij later niet net zo wordt als je je eigen hotelletje hebtquote:Op maandag 9 juli 2007 00:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat word ik ook als iemand zo doet, kan ie het krijgen ook![]()
Nee hoor, ik zal dat onder vier ogen bespreken met de desbetreffende personen. En altijd met respectquote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beloof me wel dat jij later niet net zo wordt als je je eigen hotelletje hebt
Nesle Towersquote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beloof me wel dat jij later niet net zo wordt als je je eigen hotelletje hebt
Als ze dan maar niet zoals Cybil wordtquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dan leuk idiote Spanjaarden inhuren met een snor
viezerik, ben blij dat ik je college niet benquote:Op maandag 9 juli 2007 10:30 schreef Mikkie het volgende:
Ook dom. Heb ik de hele tijd uitgesteld dat ik ging douchen...met de gedachte van: 'dat doe ik zo wel'.
Moet over twintig minuten weg. Kruipt net m'n huisgenote de douche in. Dat wordt dus niet meer douchen
ja dusquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze heeft net nog gereageerd op een SMS-je dus voorlopig is het goed
Ze heeft er zelfs Internet maar is sterk genoeg geweest om er niet op te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |