Oh, wij zijn niet gezellig genoeg?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:38 schreef Neleos het volgende:
Soempie komt gewoon teleurgesteld thuis en gaat verder met fokken.
![]()
Anders zou het maar saai worden hier..
Maar misschien gaat zo'n vieze spanjaard er wel met Soempie vandoorquote:Op zondag 8 juli 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie Soempie er nog niet met zo'n vieze Spanjaard vandoor gaan hoor
Dan gaan we haar toch wel bevrijden?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar misschien gaat zo'n vieze spanjaard er wel met Soempie vandoor
Je weet het maar nooit met die knakkers
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan gaan we haar toch wel bevrijden?![]()
Kan het zomaar 80 jaar duren zeker?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn wij Nederlanders heel goed ik: elkaar bevrijden van het juk van de Spanjaarden
Een soort ETA maar dan met het doel Soempie terug te halen naar hierquote:Op zondag 8 juli 2007 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Je wil een Soempiebevrijdingsfront oprichten?
Of gaan we underground?
Mwoah..68quote:Op zondag 8 juli 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kan het zomaar 80 jaar duren zeker?![]()
Hadden ze bij worms ook niet altijd zo'n vliegend schaap wat dan een enorme bom was?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef Neleos het volgende:
Ja, goed plan. De Ramblas gaat de lucht in. Dat zal ze leren die Spanjaarden, onze Soempie ontvoeren.
Welke AKQ-er wil er graag dood?
Er hoeven helegaar geen doden te valen aan onze kant. We steken gewoon de Zingende Kaars op een karretje. Dan zijn we in ieder geval veilig voor kogels.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef Neleos het volgende:
Ja, goed plan. De Ramblas gaat de lucht in. Dat zal ze leren die Spanjaarden, onze Soempie ontvoeren.
Welke AKQ-er wil er graag dood?
We kunnen Supersheep wel uit een sportvliegtuigje gooienquote:Op zondag 8 juli 2007 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hadden ze bij worms ook niet altijd zo'n vliegend schaap wat dan een enorme bom was?![]()
![]()
Vergeet mij nietquote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En we hebben ook nog een dansende olifant, daar gaat natuurlijk ook een behoorlijke dreiging van uit
Blijf nog even wakker dan. Lees net dat ze naar de disco gaat..dus daar gaat het gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken
Ik hoor het wel als we soempie moeten bevrijden
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen Supersheep wel uit een sportvliegtuigje gooien
De Emergency Soempie Rescue-Phone staat op m'n nachtkastjequote:Op zondag 8 juli 2007 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijf nog even wakker dan. Lees net dat ze naar de disco gaat..dus daar gaat het gebeuren natuurlijk
Sinds ik met de opties heb zitten pielenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef Supersheep het volgende:
Nem, sinds wanneer sta jij standaard ook al op - ?![]()
Moet iedereen zelf weten natuurlijk maar ik snap het nooit zoquote:Op zondag 8 juli 2007 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds ik met de opties heb zitten pielen
Ik zet het zo wel even terug.
Lekker danquote:Op zondag 8 juli 2007 22:48 schreef Supersheep het volgende:
Mijn verstandskiezen zijn weer eens bezig
Kunnen we niet het snelle interventie team sturenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijf nog even wakker dan. Lees net dat ze naar de disco gaat..dus daar gaat het gebeuren natuurlijk
Ze heeft net nog gereageerd op een SMS-je dus voorlopig is het goedquote:Op zondag 8 juli 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kunnen we niet het snelle interventie team sturen
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
ga even douchen maar ik heb ook de soempie hotline aan mocht het nodig zijn
Echt wel...als het moet dan vlieg ik gewoon naar Spanje hoor...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:14 schreef LadyBlack het volgende:goed bezig jongens
Soempie kan zich veilig voelen:Y
Wat een eikel johquote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef Nesle het volgende:
Hoi allemaal
Net terug van werk, en ik ben echt ontzettend kwaad. Oh ik ben echt furieus![]()
Ik heb me verdomme van 17-22 uit de naad gewerkt, had de afwaskant helemaal in mijn eentje en er waren 112 eters. En dat is verdomde veel voor dat kleine kutrestaurantje waar ik werk. Meestal staan we al met 2 bij de afwas met 80 eters. Maar goed, ik was samen met mijn nicht aan het werk, die is hulpje van de kok. Echt mega druk was het. Zijn we eindelijk klaar om 22.00 en willen we weg gaan.Komt mijn baas aan lopen, de lul
, we moesten aantreden. We hadden allemaal dingen verkeerd gedaan (Oh? noem is wat dan?) en we werkten veels te weinig voor dat geld wat we kregen zei die. Dat ging vijf minuten door, en ook gewoon achter de bar dus alle gasten konden lekker meegenieten
![]()
. Ik ging er tegen in want verdomme ik heb alles goed gedaan en helemaal het naadje gewerkt. Nou daar was ie niet van gediend, "niet eigenwijs worden dametje"! Ik weet toch zelf wel als ik iets fouts heb gedaan
![]()
En ik moest blijven lachen als het druk wordt, IK STA IN DE KEUKEN LUL DAT JE BENT NIEMAND ZIET ME
![]()
Ik ben nog nooit zo onterecht terechtgewezen, evenals mijn nicht.Ik kan daar echt zo kwaad om worden, en dat ben ik ook. Ga overmorgen met de kokkin praten (mijn echte bazin dus eigenlijk) want hier kan ik echt niet tegen
![]()
Volgende keer als dit gebeurt duw ik mijn schort in zijn handen en zeg ajuals je je excuses wilt aanbieden, je hebt mijn tel nummer
![]()
Goed, dat moest er ff uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |