Zo ben ik ooit bijna door een pauw ontoogdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
valt erg mee hoormini-Etcetera stormt de kamer binnen, wandelt met haar bakkes tegen een siersteen (die deed dienst als vogelkooiplaatsje', was van dat grindtegelspul) aan en dat ding had nogal scherpe randen
als het een centimeter lager raak was geweest was ik nu EenoogEtcetera
Dat beest dacht natuurlijk dat je wenkbrauw een rupsje wasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit bijna door een pauw ontoogdIk rende als 2-jarig Saskiaatje vrolijk achter een pauw aan in de kinderboerderij... had dat beest na een tijdje natuurlijk genoeg van, dus die draaide zich om en ging in de aanval. Dus ik kreeg een mooie krab van dat beest nét boven m'n oog. Er heeft heel lang nog een litteken in m'n wenkbrauw gezeten, maar die zag je dus gelukkig niet omdat er haar op groeide.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit bijna door een pauw ontoogdIk rende als 2-jarig Saskiaatje vrolijk achter een pauw aan in de kinderboerderij... had dat beest na een tijdje natuurlijk genoeg van, dus die draaide zich om en ging in de aanval. Dus ik kreeg een mooie krab van dat beest nét boven m'n oog. Er heeft heel lang nog een litteken in m'n wenkbrauw gezeten, maar die zag je dus gelukkig niet omdat er haar op groeide.
quote:
Voor ieder jaar een laptop?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe, nou dat van vroeger bedoelde ik de foto's van toen ik 5 was hoor.
Maar er gaat een andere laptop rond met fotos uit 2000
Waar betaal jij geen verzendkosten dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn nog echt hele gave boeken die ik nog kan bestellen? Als ik voor 25 euro bestel zitten er geen verzendkosten bij
Mijn leukste foto is uit m'n hoofd eentje van toen ik ongeveer 3 jaar was. Ik lag naakt op m'n buik in zo'n klein opblaaszwembadje met laag water en mijn hoofd en kont staken er schattig bovenuitquote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dat ken ik wel. Mijn 'allerleukste' foto is er eentje waarop ik een jaar of 2 ben en poedelnaakt in een tuinstoel zit. Ik eet een magnum en óveral zit ijs
Gelukkig was ik nog jong en kon ik er niks aan doen
Kwam dat niet uit die serie Coupling?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre heren, wat vonden jullie nou van Lesbian Spank Inferno?
http://www.youtube.com/watch?v=uy1h53LXPkUquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f2-ukV8IHUg&mode=related&search=![]()
Ik hoorde een tijdje geleden een reggae uitvoering van dat nummer, was ook wel leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef geenaam het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xFZYPeP8k2E
Mooie uitvoering van The Police - Walking on the moonHier kan ik hele dagen naar luisteren
Voor sommige dingen is er geen genezingquote:
Ik vind de uitvoering van Krezip - I would stay in de Orange reclame ook heel leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden een reggae uitvoering van dat nummer, was ook wel leuk
Die van Beef?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vind de uitvoering van Krezip - I would stay in de Orange reclame ook heel leuk
Eet smakelijk rooiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef iamredleader het volgende:goedenavond dus alvast. Ik ga koken, m'n ouders komen straks op bezoek voor het avondeten
Nee, dat is een uitvoering waar ze het nummer in een steeds andere muziekstijl achter elkaar doen. Dus eerst reggae dan pop daarna rock enz.quote:
Dat weet ik ook wel naamloze, ik bedoel dat 2e stukje dat door Beef gemaakt isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, dat is een uitvoering waar ze het nummer in een steeds andere muziekstijl achter elkaar doen. Dus eerst reggae dan pop daarna rock enz.
waarom is datquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Helaas is 't een beetje krap qua personeel, dus nou moet ik morgen van 9.00 tot 22.00, en kan ik niet naar Harry Potter 's avonds.
omdat HP leuk isquote:
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat HP leuk is
alleen vind ik de films een beetje minder leuk dan de boeken. ik hoop dan ook dat er tijd is om 21 juli deel 7 op te halen. hangt er vanaf hoe druk het met het opbouwen is
dat gaat 'm helemaal niet wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenGa ik ook doen met een stel vrienden
Ik heb het altijd al eens willen doen en aangezien dit het laatste boek is leek het me wel een mooie gelegenheidquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef Etcetera het volgende:
nog een oudgediende
[..]
dat gaat 'm helemaal niet wordensimpelweg geen tijd voor
maar ik was het wel van plan om dat in november te doen met de vertaling
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenGa ik ook doen met een stel vrienden
uiteraardquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al eens willen doen en aangezien dit het laatste boek is leek het me wel een mooie gelegenheidLees je ze overigens in het engels én nederlands dan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deel je mijn menig of denk je zo over mijn menig![]()
owndquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteren nog uitgelachen door m'n huisgenoten omdat ik Perkamentus zei in plaats van Dumbledore
en dat is grappig omdatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteren nog uitgelachen door m'n huisgenoten omdat ik Perkamentus zei in plaats van Dumbledore
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik niet, en ik kon gewoon niet zo snel op Dumbledore komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat is grappig omdat
ik gooi al die namen zo ontzettend vaak door elkaar![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik werd er van beschuldigd dat ik liever klimop voor een huis zou planten en wachten tot het hoog genoeg is zodat ik naar boven kom klimmen dan dat ik ergens anders een ladder zou halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |