Gewoon om 1 uur ´s nachts halenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat HP leuk is
alleen vind ik de films een beetje minder leuk dan de boeken. ik hoop dan ook dat er tijd is om 21 juli deel 7 op te halen. hangt er vanaf hoe druk het met het opbouwen is
dat gaat 'm helemaal niet wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenGa ik ook doen met een stel vrienden
Ik heb het altijd al eens willen doen en aangezien dit het laatste boek is leek het me wel een mooie gelegenheidquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef Etcetera het volgende:
nog een oudgediende
[..]
dat gaat 'm helemaal niet wordensimpelweg geen tijd voor
maar ik was het wel van plan om dat in november te doen met de vertaling
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon om 1 uur ´s nachts halenGa ik ook doen met een stel vrienden
uiteraardquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al eens willen doen en aangezien dit het laatste boek is leek het me wel een mooie gelegenheidLees je ze overigens in het engels én nederlands dan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deel je mijn menig of denk je zo over mijn menig![]()
owndquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteren nog uitgelachen door m'n huisgenoten omdat ik Perkamentus zei in plaats van Dumbledore
en dat is grappig omdatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteren nog uitgelachen door m'n huisgenoten omdat ik Perkamentus zei in plaats van Dumbledore
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik niet, en ik kon gewoon niet zo snel op Dumbledore komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat is grappig omdat
ik gooi al die namen zo ontzettend vaak door elkaar![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik werd er van beschuldigd dat ik liever klimop voor een huis zou planten en wachten tot het hoog genoeg is zodat ik naar boven kom klimmen dan dat ik ergens anders een ladder zou halen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wist jij dat er een schaap in de vlag van de Falklandeilanden zit?!?!?!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er ook iets wat je niet weet en wat ik jou zou kunnen vertellen?
Dankje. Had ik wel gedaan, maar ineens was het wegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb ff een naampje toegevoegd aan je entry in het gastenboek!
Mijn baasquote:
Ik stuur PR erop af, dat hij het kan fixen. Ik ben slechts admin, hij is host dus is veel gaver en kan dit soort dingen aanpassen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankje. Had ik wel gedaan, maar ineens was het weg
Ik heb nog wel oude, maar die zijn bijna gescheurd. Heb ooit na het zwemmen 100m gelopen op teenslippers en vervolgens zat er letterlijk een gat tussen mijn tenenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat is nasty, dat doe ik écht niet. Heb daarom al eens een hele vakantie op sokken gedoucht... En dan m'n voeten elke keer apart gewassen. Als je ziet wat voor ranzige baggerpoten die gasten soms hebben...no way dat ik daar zo in ga staan.
Heeft dat beest jouw oude vacht opgeplakt gekregen?quote:
Ja, wil je ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft dat beest jouw oude vacht opgeplakt gekregen?
Lijkt me wel lekker warm, kun je het ook wassen?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker warm, kun je het ook wassen?
Dan föhn ik het welquote:
Nog 3 dagen werken tot Dijkpopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Wat een dooie boel hier
TM, laat eens wat horen
Tering! En ga je dat allemaal kijken of gaat het je alleen om Poesjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dit moment aanwezig: Mr Hell Show, American Dad, 25 afleveringen Animaniacs, Arrested Development, Aqua Teen Hunger Force, Beter van niet, Blackadder, Bottom, Cartoon Planet, Darkwing Duck, Duck Tales, Family Guy, Father Ted, Fast Show, Freakazoid, Futurama, HHGTTG, House, I'm Alan Partridge, The League of Gentlemen, Monty Python, Pinky and the Brain, Poesjes, Prison Break, Red Dwarf, Smith and Jones sketchbook, Soap, South Park, Ninja Turtles, The New Statesman, The Real Hustle, Top Gear en ben nu bezig met The Simpsons
Ga je ons dan ook verlaten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Etcetera het volgende:
gave series? FriendsScrubs
That 70's Show
nog
7
dagen
tot
Campzone
op CZ is ook álles legaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal legaal natuurlijk(Hallo Brein
)
are you fokking madquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |