huisje? Opgewaardeerd hondenhokquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:15 schreef tomttt het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar de luie mensen onder ons kunnen hier een tent of huisje huren:
http://www.podpads.com/
En dat ook nog eens voor minimaal ¤400,- bovenop je normale kaartje, en dan sta je ook nog eens afgelegen ergens weggestopt..quote:
En niet goedkoop ook, vanaf 390 euro als ik het goed begrijp. Voor dat geld kan ik ook wel iemand zo gek krijgen dat hij mijn tent gaat opzetten, luchtbed erin legt en bagage van de auto naar de tent sleept (houdt diegene er toch 390-130 (kaartje)=260 euro aan over, én hoef ik helemaal niks meer te doen).quote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
Sjezis... Deeltje 25 alweer... En ik heb nog steeds geen kaartjes gehaald. Moet er binnenkort toch echt maar eens om, want een neefje van een maat van een nichtje van m'n vriendin zei dat het lichtje bij de ticketservice al op groen - geel - rood - oranje stond te knipperen en dus is het bijna uitverkocht!![]()
Ze zijn alleen nog maar in de kleinere plaatsen des lands te krijgenquote:
You're fucking with my head. Arhhhgquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn alleen nog maar in de kleinere plaatsen des lands te krijgenin Rotterdam zijn ze al door de voorraad heen
.
leuk idee, maar duur!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:15 schreef tomttt het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar de luie mensen onder ons kunnen hier een tent of huisje huren:
http://www.podpads.com/
Het IS zo! Ik van de week zo naar fucking Hendrik Ido Ambacht, want in Rotterdam waren ze bij de Free Record Shop niet meer te krijgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You're fucking with my head. Arhhhg
Is dat waar vorig jaar de sauna (quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
Van de MSN group:
Lowlands breidt zijn oppervlakte uit met een nieuw gebeid: de LlowZone.
Tegenover het Alpha Area, achter Lake Lowlands, zal de LlowZone verrijzen.
go check it out!
Was er een sauna jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef mindgames het volgende:
[..]
Is dat waar vorig jaar de sauna () was? Waar je met een bootje heen moest om er te komen?
Heb ik gisteren maar eens gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Morgen de kaartjes maar halen dan
Ticketservice heeft toch gewoon een centraal boekingssysteem?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Ze zijn alleen nog maar in de kleinere plaatsen des lands te krijgenin Rotterdam zijn ze al door de voorraad heen
.
Joh..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ticketservice heeft toch gewoon een centraal boekingssysteem?
Het is hilarischquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:12 schreef JDude het volgende:
Ohja, die jaarlijkse kaartverkoopgeintjes.
Aldus festivalinfo... Daar gaat je jointje tijdens een concert... Je mag ook niets meer!quote:Vlaamse festivalgangers denken deze zomer best twee keer na voor ze een sigaret opsteken. Doen ze dat in een afgesloten concerttent, dan riskeren ze te worden geverbaliseerd door controleurs van het ministerie van Volksgezondheid. Ten minste, als de organisator de wet naleeft en duidelijke verbodsbordjes heeft aangebracht.
Op festivalweides mag de nicotineminnende muziekliefhebber voorlopig nog een peuk aansteken, maar in afgesloten concerttenten moet hij de sigaretten in het pakje laten. Sinds begin 2006 heeft iedereen in Belgie namelijk recht op een rookvrije werkplek. Behalve in openbare gebouwen en horecazaken geldt het rookverbod ook in concertzalen en –tenten, waar personeel, artiesten en hun crew ‘werkzaam’ zijn.
De wetgeving laat steeds minder ruimte voor interpretatie. Hoofdinspecteur Paul Van den Meerssche, die in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid toeziet op de naleving ervan, schept duidelijkheid over wat op festivals verboden is.
“Er is een parlementaire vraag geweest over roken op terrassen. Als een terras boven en opzij is af gesloten, wordt dat als een lokaal beschouwd en geldt het rookverbod. Hetzelfde voor een concerttent. Alleen als de zijkanten openstaan, mag er worden gerookt. Dan is er voldoende luchtcirculatie.”
Steekt u er in een gesloten tent toch eentje op, dan beoordelen de controleurs wie ze kunnen aanpakken.
“Heeft de organisator voldoende verbodstekens aangebracht, dan kunnen we de roker verbaliseren. Is er geen aanduiding en staan er bijvoorbeeld asbakken, dan is de uitbater in overtreding.”
Vraag ik me ook elk jaar weer af als ik er langs loopquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:11 schreef PastoorPeter het volgende:
Zijn die massages eigenlijk een beetje te pruimen?
Zeker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:11 schreef PastoorPeter het volgende:
Zijn die massages eigenlijk een beetje te pruimen?
Eggbomb the fuckers!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik krijg spontaan zin om die podpods ofzoiets te gaan traashen met modder enzo. Wat een aanstellers in die huisjes.
Mooi, dan ga ik daar sowieso nog even heen dan enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeker.
Eerst had ik nog heel even dat 'oeh, dit is wel een béétje aanstellerig'-gevoel, maar na een minuut ben je weg, en merk je niet eens meer dat je je op een idioot dichtbevolkt stukje Nederland bevindt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Aldus festivalinfo... Daar gaat je jointje tijdens een concert... Je mag ook niets meer!
quote:Hetzelfde voor een concerttent. Alleen als de zijkanten openstaan, mag er worden gerookt.
Ik hoop niet dat ze een kuil graven voor het lage effectquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ben benieuwd wat ze van die LlowZone maken.
Ik heb geen idee maar bij GWK op Rotterdam CS waren ze nog te koop iigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:08 schreef Lethe het volgende:
Is het echt bijna uitverkocht?
Binnen hoeveel tijd is het aan te raden om een kaartje te kopen ?? (nog niet 100% zeker dat ik ga namelijk..)
He, ben jij ook die diegene die de LLowlife's onderspamt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:40 schreef themriks het volgende:
Nog een mooie link voor de OP: http://youtube.com/group/LL2007
Een verzameling videos van acts die dit jaar op Lowlands staan
Afgelopen donderdag bij Morgan Heritage geweest (=Reggae) door blowde 3 kwart van de mensen, ik denk dat het erg rustig word bij die concerten als dat niet meer magquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Aldus festivalinfo... Daar gaat je jointje tijdens een concert... Je mag ook niets meer!
Als iemand je verteld dat 'ie de Dalai Lama is, geloof je het dan ook meteenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb mijn kaartje! En dan zeggen mensen dat ze in Rotterdam op zouden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Talking about Wishful Thinking
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef HPayne het volgende:
Weet je welke band nu moet komen??Eensch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Talking about Wishful Thinking
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
Ben wel benieuwd naar henquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Pigeon Detectives bevestigen zichzelf voor de zondag op hun Myspace.
Leuk! Fris bandjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat is inderdaad wel een leuk bandje, ja. Het optreden in A'dam was best te pruimen, geen heel grote topper, maar minstens zeer vermakelijk.quote:
Leukleuk. Meeblehrbandjes, hadden we er nog niet genoeg van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Al gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Regen? Hier in Eindhoven schijnt het zonnetje hoor!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alle regen die nu valt, valt niet met Lowlands
Heeft 'ie ooit ergens anders gestaan dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef Irien het volgende:
Die dames zijn coooool!![]()
Hoop btw niet dat dat Essent tentje weer in een hoek bij de Alpha staat. Met die koptelefoons was het toch behelpen.
Sinds wanneer is die voorraad per lokatie bepaald? Die dingen worden gewoon ter plekke geprint, dus het lijkt me onlogisch dat één bepaalde lokatie op een gegeven moment geen LL tickets meer mag uitgeven...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Debsterr het volgende:
Het IS zo! Ik van de week zo naar fucking Hendrik Ido Ambacht, want in Rotterdam waren ze bij de Free Record Shop niet meer te krijgen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:20 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die voorraad per lokatie bepaald? Die dingen worden gewoon ter plekke geprint, dus het lijkt me onlogisch dat één bepaalde lokatie op een gegeven moment geen LL tickets meer mag uitgeven...
[edit] En sowieso, Lowland uitverkocht in juni/juli ... alsof dat kan.
De bandlist mist nog wat... Naast Tool mag er toch nog wel één andere grote boeiende band bij?
Volgens mij staat de Dream machine op heel veel festivals ik vind het er niet echt boeiend uit zien zeker niet voor de hoeveelheid muntjes die er meestal voor gevraagd worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:46 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik was gister op een feestje en daar waren ook 2 gasten die wat vertelden over de Dream Machine of iets in die trant die op Lowlands staat. Iets met paddo achtig trip shit met een bril en koptelefoon. Is dat tof?
Het heet de brain machine, en ik heb het vorig jaar ervaren. Ik ging er nogal lacherig in. In de zonnebril zitten ledjes, en je moet je ogen dichthouden. Door de koptelefoon komt een soort van ambient muziek.. en dat 10 min. Op een gegeven moment zie je door die lichtflitsen dingen.. Moielijk omschrijven, maar ik bevond me in een bos. Na 10 min kwam ik uit het tentje alsof ik stoned was. Ik heb 3 uur lang compleet sereen en chill rondgelopen. Het was heerlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 17:05 schreef Wokker het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Dream machine op heel veel festivals ik vind het er niet echt boeiend uit zien zeker niet voor de hoeveelheid muntjes die er meestal voor gevraagd worden.
Het is heerlijk, echt waar.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alle regen die nu valt, valt niet met Lowlands
Hopen mag altijd natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 23:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Volg deze topic niet qua doorlooptijd, maar mag ik nog hopen op Radiohead?
Die stond in 2005 ook al op LL, was wel relaxed idd..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef AFX. het volgende:
[..]
Het heet de brain machine, en ik heb het vorig jaar ervaren. Ik ging er nogal lacherig in. In de zonnebril zitten ledjes, en je moet je ogen dichthouden. Door de koptelefoon komt een soort van ambient muziek.. en dat 10 min. Op een gegeven moment zie je door die lichtflitsen dingen.. Moielijk omschrijven, maar ik bevond me in een bos. Na 10 min kwam ik uit het tentje alsof ik stoned was. Ik heb 3 uur lang compleet sereen en chill rondgelopen. Het was heerlijk
Die zijn al op Pinkpop geweest. En het programma van Pinkpop is ongelofelijk anders als die van LLquote:Op maandag 2 juli 2007 13:41 schreef alkaholic63 het volgende:
Verwacht niet dat Gogol Bordello nog komt...
Maar gelukkig komen ze in november naar nederland
quote:Jump Jump! / 2-7-2007
3 dagen lang keten gaat je niet in je koude kleren zitten. Daarom heb we een excercise moment voor jullie ingelast, d.m.v een uurtje jumpen! Sportgoeroe Karl Noten zal samen met Patrick Jumpen (plus z'n makker Dion) en iedereen die daar zin in heeft een uurtje ochtendgymnastiek. Als je niet weet hoe je moet jumpen, ga dan als de wiedeweer al die filmpjes op YouTube bekijken, zodat je de blits maakt bij je vrienden op Lowlands.
en toch is Gogol Bordello al 2 keer op Lowlands geweest.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die zijn al op Pinkpop geweest. En het programma van Pinkpop is ongelofelijk anders als die van LL
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[..]
[afbeelding]
ach dat is altijd op tijdstippen dat ik nog niet helemaal onder de levenden benquote:Op maandag 2 juli 2007 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[..]
[afbeelding]
Voor dat geld breek ik hem ook weer voor je af en breng ik het naar je autoquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet goedkoop ook, vanaf 390 euro als ik het goed begrijp. Voor dat geld kan ik ook wel iemand zo gek krijgen dat hij mijn tent gaat opzetten, luchtbed erin legt en bagage van de auto naar de tent sleept (houdt diegene er toch 390-130 (kaartje)=260 euro aan over, én hoef ik helemaal niks meer te doen).
Ik mis helemaal niks dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef Debsterr het volgende:
Een willekeurig jump filmpje van youtube: http://www.youtube.com/watch?v=eoPl0XoQguQ
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:39 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Voor dat geld breek ik hem ook weer voor je af en breng ik het naar je autoje mag zelfs een keer mee Bbq-en
Gelukkig heb ik ze vorig jaar voor het eerst mogen zien en daarom ook naar het concert van ze geweest in 013. Maar er komt 9 juli een nieuwe cd van ze uit... dus de kans was aanwezig en aangezien ze ook op pukkelpop staan...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die zijn al op Pinkpop geweest. En het programma van Pinkpop is ongelofelijk anders als die van LL
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Dave Clarke komt volgens zijn eigen site op zaterdag
quote:Oxfam Novib / 3-7-2007
Wat een heisa hé? Gisteren werd bekend dat er ook ochtendgymnastiek op Lowlands komt en er kwam een storm van jewelste op gang. Hopelijk zal dat nu niet gebeuren met wat we jullie vandaag brengen.
Net als vorig jaar zijn de Fair-stands van Oxfam Novib weer van de partij op het Limagebied met alleen maar eerlijke producten. Naast de infostands vind je er ook kledingwinkeltjes en natuurlijk oprechte etenswaren. Want wie heeft er geen zin in een lekkere frappocino, smoothie of een goudeerlijke Tony Chocolony-chocoladereep?
Novibquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dit jaar ook weer dat Novib gebeuren. Vond ik vorig jaar wel een lekkere hangplek![]()
[..]
Je moet er ook geen lid worden, je moet er hangen en chillen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:51 schreef tomttt het volgende:
[..]
Novib![]()
Twee jaar geleden hadden ze mij op Lowlands gestrikt om donateur te worden. Ze zeiden dat een eenmalige donatie was. Achteraf bleek het om een maandelijkse donatie te gaan![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dave Clarke![]()
En dit jaar ook weer dat Novib gebeuren. Vond ik vorig jaar wel een lekkere hangplek![]()
[..]
Ja, heb je de reacties op lowlands.nl niet gezien, dat waren er nu al een stuk of 80, waarvan er zo'n 5 positief warenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze hebben dus duidelijk de ophef rond het jumpen meegekregen
Ze hadden een prijs gewonnen voor het beste groen ofzo. Dom gepraat over het milieu en dat ze er zoveel aandoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef peaceman het volgende:
En wat zei hij verder? Gaf ie hints?
TOP!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Dave Clarke komt volgens zijn eigen site op zaterdag
En iedereen moet z'n tent meenemen aan het eind van het festival! Dat werd ook even gezegd..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ze hadden een prijs gewonnen voor het beste groen ofzo. Dom gepraat over het milieu en dat ze er zoveel aandoen.
Maar geen hints nee
en dus niet meer de grote dance act waarvan hij op Pinkpop sprakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef Leonos het volgende:
Erik ofzo was net op 3fm.
Hij is dus nog met één grote band bezig.
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En het jaar daarvoor ook. En vast het jaar daarvoor ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef kciR het volgende:
[..]
En iedereen moet z'n tent meenemen aan het eind van het festival! Dat werd ook even gezegd..
Ik bedoel er is geen 1 artiest die dit jaar op pinkpop was ook op Lowlands komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:51 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze vorig jaar voor het eerst mogen zien en daarom ook naar het concert van ze geweest in 013. Maar er komt 9 juli een nieuwe cd van ze uit... dus de kans was aanwezig en aangezien ze ook op pukkelpop staan...
Maar ik begrijp jou link met pinkpop niet?
Goose toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik bedoel er is geen 1 artiest die dit jaar op pinkpop was ook op Lowlands komt.
dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik bedoel er is geen 1 artiest die dit jaar op pinkpop was ook op Lowlands komt.
Tijdens afgelopen werchter hingen rond de piramid tent ook allemaal verboden te roken brodjes, maar daar heb ik eigenlijk niemand zich wat van zien aantrekken. Of in ieder geval ik zag genoeg mensen om mij heen roken en ook kreeg ik als ik bezig met roken geen antirookbrigade op me af.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tijdens afgelopen werchter hingen rond de piramid tent ook allemaal verboden te roken brodjes, maar daar heb ik eigenlijk niemand zich wat van zien aantrekken. Of in ieder geval ik zag genoeg mensen om mij heen roken en ook kreeg ik als ik bezig met roken geen antirookbrigade op me af.
Ja ik denk dat we rond de 24 uurs tent ook maar van die borden moeten gaan hangenquote:
En wij laten elk jaar wel iets achter!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En het jaar daarvoor ook. En vast het jaar daarvoor ook.
Ja die ga ik ook weer een paar meenemen van de Xenos. Superhandig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Aftellen is nu toch wel begonnen.
Oja ik heb me kampeer stoeltje weer gefixt voor 5¤
[afbeelding]![]()
Waar heb je deze vandaan? Die ziet er wel relaxt uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Aftellen is nu toch wel begonnen.
Oja ik heb me kampeer stoeltje weer gefixt voor 5¤
[afbeelding]![]()
Voor een groot gedeelte lekker gejat idd. (Jullie missen het een en ander btw)quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef Dupje het volgende:
S_B ditkeer van ons gejat of zelf uitgezocht?
Wanneer staat depeche mode?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte lekker gejat idd. (Jullie missen het een en ander btw)
Interpol staat in het nieuwe topic op zaterdag![]()
Ja klopt, ik zal zo eens gaan updaten, kan ik weer van jou jatten, jeej.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte lekker gejat idd. (Jullie missen het een en ander btw)
Interpol staat in het nieuwe topic op zaterdag![]()
In de 24uurs tent tijdens de meet op donderdagquote:
dat heb ik echt precies hetzelfde! was de 1e keer werchter, maar ondanks de fantastische line up misschien ook wel weer de laatste keerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Rock Werchter overleeft heb en nu ga uitkijken naar het luxe Lowlands Festival
Bij het rokers of het niet rokers gedeeltequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In de 24uurs tent tijdens de meet op donderdag
Is blowen ook roken eigenlijk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij het rokers of het niet rokers gedeelte![]()
http://www.f-cat.de/Sonic-Junior-tour-dates.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef Dupje het volgende:
Ik vroeg me af, waar staat dat Sonic Junior naar Lowlands komt? Want ik kan niks opmaken van die !&^@& site...
Overigens ook hier: http://www.myspace.com/sonicjuniorquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.f-cat.de/Sonic-Junior-tour-dates.html
En 't staat ook ergens op z'n eigen site verstopt, maar die is haast niet door te komen als je geen Portugees kan idd.
Dat is pas over 5 dagen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef Roellio het volgende:
Amsterdam (AMS) naar Venetia (Treviso) (TSF)
Enkele reis
09-07-2007, vlucht HV5497
vertrek Amsterdam (AMS) om 13:10 uur
aankomst in Venetia (Treviso) (TSF) om 14:50 uur
Tot lowlands dan maar!
Top Notch heeft altikjd een showcase met een stuk of tig rappers die achter elkaar optreden in 1 blokje van het blokkenschema. Dat zal dit jaar niet anders zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef Dupje het volgende:
En staat er ook ergens dat alle Top Notch rap gedoetjes op zaterdag komen? Ik kan het tot nu toe alleen vinden op de site van Salah Edin.
Tuurlijk wel, die Patrick Jumpen is ook pas elf ofzo. Dus daar zijn allerlei leuke rekoefeningen op toe te passenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[upd] TV-fitnesser Noten zocht kinderporno
Geen ochtendgymnastiek dus?
Als je nou niet jumpt dan ben je pedofiel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef ralfseltje het volgende:
Wat hoop ik dat die Noten komt...Dat wordt lachen, wie verzint er vast wat spreekkoren?
Whaha dan ben ik 100% aanwezig daaro, ik doe wel meequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef ralfseltje het volgende:
Wat hoop ik dat die Noten komt...Dat wordt lachen, wie verzint er vast wat spreekkoren?
Hoop dat het waar is... ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:30 schreef kweek89 het volgende:
Foo Fighters hoor ik ook steeds als gerucht?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef LintuxCx het volgende:
Hmm. Al twee keer gezien op zich ...
maar het was wel tof, dus mag evt nog wel een keertje.
Maar liever Radiohead!
Welke flyer? Ik heb over Anthony Rother nog niks gehoord.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:16 schreef hydraulix het volgende:
Ik zag vandaag op de flyer dat Anthony Rother komt...
*kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl*
Van Graz:quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Welke flyer? Ik heb over Anthony Rother nog niks gehoord.
Verder is Melon een van de pauze DJs, is te lezen in zijn tourschema
Maar zo te zien gaat het jumpen met Patrick nog wel doorquote:UPDATE: Gezien de recente ontwikkelingen omtrent Karl Noten, zijn wij genoodzaakt zijn optreden op Lowlands te cancelen.
quote:Darko Esser @ Lowlands
July 5, 2007
Ik ben erg blij te kunnen aankondigen dat ik op het geweldige Lowlands festival mijn opwachting mag maken! Op zaterdag 18 augustus neemt techno-held Dave Clarke bezit van de Bravo-tent. Onder de noemer `Dave Clarke Presents` dj-en behalve Dave Clarke zelf ook Anthony Rother, Abe Duque, Andrew Weatherall en Darko Esser. De hele avond wordt live uitgezonden op 3FM.
Meestal de wat stevigere Techno op zondag, maar dat zal nu denk ik zaterdag worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit heeft Darko Esser trouwens te zeggen over z'n avond Lowlands:
[..]
quote:Shake it baby! / 5-7-2007
Yes baby, we gaan los! Helemaal uit je plaat op de hoogste bliepjes, of je maag een kwartslag draaien met de laagste bassen. Het gaat allemaal gebeuren op Lowlands! Of je nou van drum 'n' bass, techno, acid, minimal, hiphop, house of breakbeat houdt, van onderstaand programma ga je je helemaal C.R.A.Z.Y voelen.
Dave Clarke Presents:
Dave Clarke (duh!) // Anthony Rother // Abe Duque // Andrew Weatherall // Darko Esser //
Wat nog meer voor lekkers hebben we in petto:
Trentemøller (live in concert) // Pendulum (DJ-set) // Dizzee Rascal // Simian Mobile Disco (DJ-Set) // Goose // Richie Hawtin // James Holden // Troy Pierce // Magda // Heartthrob // Audion/Matthew Dear // Uffie & DJ Feadz // Dan le Sac vs Scroobius Pip // C-Mon & Kypski // Noisia // Nymfo (live) // DJ Karotte // Aux Raus // Joost van Bellen // David Gilmour Girls // Sandrien // Polder // Shackleton // Jake the rapper // 303 Allstars // 030303 // Boemklatsch //
Ik had het ook niet over PINKpop, maar over PUKKELpop, daar komen wel veel dezelfde artiestenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij zat toch in een vliegtuig?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef Roellio het volgende:
zaterdagavond zit * Roellio iig in de Bravo!
Over domme keuzes maken gesproken...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef Juicyhil het volgende:
Hopen maar dat ze C-mon & Kypski niet weer tijdens een grote act plaatsen. Op Pinkpop wou ik ernaar kijken maar was er geloof ik lostprophets die al ging optreden, dat ging voor.
gejat van partyflock.nlquote:Op zaterdagnacht neemt techno-held Dave Clarke bezit van de Bravo-tent. Onder de noemer `Dave Clarke Presents` dj-en behalve Dave Clarke zelf ook Anthony Rother, Abe Duque, Andrew Weatherall en Darko Esser. De hele avond wordt live uitgezonden op 3FM. Een andere techno grootheid, Richie Hawtin, presenteert op zondagnacht zijn M-Nus label in de India-tent, terwijl hijzelf in de Bravo-tent optreedt.
Andere in het oog springende namen zijn de Brit Dizzee Rascal, het all stars project U.N.K.L.E. van James Lavelle, de nieuwe Belgische helden Goose, het Braziliaanse CSS, gevestigde waarde James Holden, de momenteel bijzonder populaire Simian Mobile Disco (dj set) en de novelty-act van het moment: Dan Le Sac vs. Scroobius Pip. Deze laatste treden op in de X-Ray loods. Net als vorig jaar biedt de X-Ray – een kleine loods voor maximaal 400 mensen – electronische gekte & experiment voor de fijnproevers. Een van de blikvangers wordt ongetwijfeld 303 All Stars: een orkest samengesteld uit een aantal van de legendarische Roland TB-synthesizers (de 303 en de 909), instrumenten die in de jaren tachtig aan de basis van het ontstaan van de acidhouse stonden.
Bekende Nederlandse namen in het dance-programma zijn Joost van Bellen, C-mon & Kypski, Aux Raus en David Gilmour Girls.
Het volledige dance-programma op Lowlands op een rij:
Dave Clarke Presents: Anthony Rother, Abe Duque, Andrew Weatherall and Darko Esser | Dizzee Rascal | Groove Armada | Basement Jaxx | Laurent Garnier (live) | LCD Soundsystem | M.I.A. | Richie Hawtin | Trentemøller (live in concert) | Bonde Do Role | James Holden | Justice (FR) (live) | Pendulum (DJ-set) | Karotte | Audion/Matthew Dear | Goose | CSS | Simian Mobile Disco (DJ-set)| Uffie & Feadz | Klaxons | Battles | U.N.K.L.E. | Aux Raus | Joost van Bellen | David Gilmour Girls | Hawnay Troof | Magda | Troy Pierce | Just Jack | Noisia | Sandrien | Polder | Heartthrob | Shackleton | Dan Le Sac vs. Scroobius Pip | Jake the Rapper | 303 All Stars | 030303 | C-mon & Kypski | Welle:Erdball | New Young Pony Club | The Whitest Boy Alive | Boemklatsch | Nymfo (live)
Naast dance is er natuurlijk meer op Lowlands te beleven op het gebied van film, literatuur, comedy en kunst. Er is zelfs een Lowlands University (met o.a. Pieter van Vollenhoven)! In 2006 was Lowlands met 55.000 betalende bezoekers compleet uitverkocht. Dit jaar staan acts als Arcade Fire, Eagles of Death Metal, Editors, Interpol, Kaiser Chiefs, The Killers, Lacuna Coil, Motörhead, Nine Inch Nails, Damien Rice, Tool als headliners op het programma. Daarnaast pakt Lowlands dit jaar uit met een vernieuwde stand-up comedy programmering. Internationale toppers als Doug Stanhope en Steve Rawlings staan voor het eerst zij aan zij met Nederlandse helden als Jan Jaap van der Wal en De Lama`s. Op het gebied van literatuur zijn Kluun en Saskia Noort bevestigd en zullen meer namen volgen.
Alle bekend gemaakte namen zijn met toelichting terug te vinden op de officiële Lowlands website www.lowlands.nl. Een uitgebreid programmaoverzicht zal als Volkskrantbijlage verschijnen op woensdag 25 juli 2007.
A Campingflight to Lowlands Paradise 2007, 17 18 19 augustus 2007, Evenemententerrein Walibi World Biddinghuizen.
Kaartverkoop door Ticket Service via de grotere postkantoren, Free Record Shops, VVV`s, GWK`s, AUB Ticket Shop, 0900-300.1250 (¤ 0,45 p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende Lowlands voorverkoopadressen. Meer info: www.lowlands.nl
Ja, kan 1 van de blauwe stamgasten dit er even in sodeflikkeren?quote:
Nee, dan is 90s NOW!. DSL90sN! is alleen op zondag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:12 schreef tomttt het volgende:
Doesn't Smell Like 90s NOW! staat ook op de zaterdag in de Grolsch.
http://www.nineties-now.n(...)6c3f37627763adf7a14d
Sorryquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dan is 90s NOW!. DSL90sN! is alleen op zondag.
quote:
Voor mij pakt het geloof ik ook wel aardig uit. Nou maar hopen dat alles op de dagen zelf een beetje relaxt gepland is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb 't mooi verdeeld geloof ik.
Aan de ene kant jammer, maar meestal hebben mijn benen het wel aardig begeven op zondag en is lekkere minimal ook wel relaxt om op weg te spacen, dan krijgen m'n benen het niet zo zweer de verdurenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:59 schreef soco_cola het volgende:
Best jammer dat de zondagavond wat minder hard wordt, kan het meestal wel gebruiken...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef Dupje het volgende:
Peter Bjorn & John zijn gecancelled door het management.
He jammerquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef Dupje het volgende:
Peter Bjorn & John zijn gecancelled door het management.
Gemaild met het management, die mailden terug dat de tour is gecancelled maar het kon nog niet op de site want de webmaster was op vakantiequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daar baal ik ook echt wel van
Bron misschien?
Keequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Gemaild met het management, die mailden terug dat de tour is gecancelled maar het kon nog niet op de site want de webmaster was op vakantie![]()
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:41 schreef botar het volgende:
Ik zal hier ook maar even verwijzen naar sziget, misschien iets te hoopvol, maar Manu Chao is vandaag bevestigd voor Sziget. Als ze lowlands nou ook aan gaan doen ben ik ws toch ook op lowlands te vinden
Je geeft gratis bier aan Fok!ers begrijp ik?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik ben er als medewerker.... een dagje werken de 2 andere dagen gewoon gratis kijken.
We gaan met een club van zo'n 40 man/ vrouw... dus het wordt ongetwijfeld een heel goed feestje.
Uiterlijk de 25e.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:53 schreef HPayne het volgende:
Wanneer worden de laatste namen bekend gemaakt?
Thanks!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:59 schreef soco_cola het volgende:
[..]
gejat van partyflock.nl
Best jammer dat de zondagavond wat minder hard wordt, kan het meestal wel gebruiken...
Nu nog wachten op wat leukere bands, ben ik de enige die de line up wat magertjes vind?
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zou Björk geen tijd hebben trouwens?
Dave in de late nacht? Graag om 3.00u dan is de 90's night afgelopen kan ik direct door naar de bravoquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En we gaan officieel, met een hoop nieuws
[..]
teveel dance? Dat is toch als de bands afgelopen zijn. Zelfde verhouding als andere jaren lijkt me. Alleen dit jaar is het dance programma wel enorm sterk, menig dance festival kan hier een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef hydraulix het volgende:
Modeselektor?! Ongelofelijk.. Al mijn helden van m'n favoriete labels komen: Bpitchcontrol (Modeselektor), Border Community (James Holden), Shitkatapult (Apparat), Datapunk (Anthony Rother) en Fcom (Laurent Garnier).![]()
Echt één van de betere danceprogrammeringen ooit op Lowlands. Kan het eigenlijk wel met anderen eens zijn dat het misschien teveel dance is, maar voor iemand die hier van houdt plus allerlei vage indiebandjes, is het in één woord geweldig!
Voor elk wat wils. Skitterend. Ik ben erg blij met de dance.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef hydraulix het volgende:
Echt één van de betere danceprogrammeringen ooit op Lowlands. Kan het eigenlijk wel met anderen eens zijn dat het misschien teveel dance is, maar voor iemand die hier van houdt plus allerlei vage indiebandjes, is het in één woord geweldig!
In 2005 en 2006 werd het rond 25 juli bekend gemaakt. Zal dit jaar vast ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef beautiful_world het volgende:
Wanneer wordt de dagplanning bekend gemaakt? Wie er waar en hoe laat spelen??
Volkskrant bijlagequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef beautiful_world het volgende:
Wanneer wordt de dagplanning bekend gemaakt? Wie er waar en hoe laat spelen??
Whehehe..... je kan 's-avonds toch op lekkere rockmuziek in de Alpha of Grolsch dansen!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laat die pillenslikkers dan maar tot laat in de middag op bed liggen, dan kan ik tenminste op mijn gemak tot die tijd van de rockmuziek genieten.
van festivalinfo.nlquote:Nu Lowlands net een hele lijst namen bekend heeft gemaakt, blijft Pukkelpop natuurlijk niet achter. Het Belgische festival, dat van 16 t/m 18 augustus in Hasselte wordt gehouden komt met de volgende namen: +44, Peeping Tom, UNKLE, Sparta, Madball, 120 days, Willy Mason, Tussle, Buscemi, Shameboy, The Van Jets, Mintzkov, Ed & Kim en Cosy Mozzy.
Haha, no way! Ik zit bij de bewaking, maar als er Fokkers zijn de de bewaking af en toe een biertje willen toeschuiven, ben ik allen zeer dankbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je geeft gratis bier aan Fok!ers begrijp ik?
Je hebt geen fobo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:34 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Haha, no way! Ik zit bij de bewaking, maar als er Fokkers zijn de de bewaking af en toe een biertje willen toeschuiven, ben ik allen zeer dankbaar.![]()
Wat zei 'ie zo ongeveer dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef MaJo het volgende:
Nadat ik Eric op 3fm hoorde over een grote act heb ik mijn hoop op Radiohead nog niet opgegeven.
Dat ie bezig was met een grote act waarvan hij echt hoopte dat het zou lukken. En dat hij er niets over kon zeggen omdat hij niemand teleur wilde stellen. Ook zei hij geloof ik dat het deze week wel bekend zou worden. Ik weet niet waarom maar ik kreeg echt een Radiohead vibequote:
Hm, ik zou 't leuk vinden iig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ie bezig was met een grote act waarvan hij echt hoopte dat het zou lukken. En dat hij er niets over kon zeggen omdat hij niemand teleur wilde stellen. Ook zei hij geloof ik dat het deze week wel bekend zou worden. Ik weet niet waarom maar ik kreeg echt een Radiohead vibe
Was ook veeeeul te druk daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:42 schreef Baserunner het volgende:
De Drum n Bass dus op de vrijdag avond, beter doen ze dat in de Bravo in plaats van die gare India met kutgeluid vorig jaar (Drum n Bass moet keihard en het stond zacht)
Nee, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:59 schreef soco_cola het volgende:
Nu nog wachten op wat leukere bands, ben ik de enige die de line up wat magertjes vind?
Ja, inderdaad, daar kan Dance Valley een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
. Alleen dit jaar is het dance programma wel enorm sterk, menig dance festival kan hier een puntje aan zuigen
Wat een domme reactie, ten eerste zijn er voldoende Dance liefhebbers die ook van Rock houden (zoveel echte Rock is er niet eens geboekt)quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laat die pillenslikkers dan maar tot laat in de middag op bed liggen, dan kan ik tenminste op mijn gemak tot die tijd van de rockmuziek genieten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:06 schreef kweek89 het volgende:
Muse gewoon nog een jaartje
nee zal wel óf Radiohead óf Foo Fighters zijn...
persoonlijk hoop ik de Foo's Radiohead, ben een beetje over Thom Yorke de Foo's heen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:06 schreef kweek89 het volgende:
Muse gewoon nog een jaartje
nee zal wel Foo Fighters zijn...
persoonlijk hoop ik de Foo's
Neeeee geen Kanequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:23 schreef belsen het volgende:
Laatste grote act zal wel Kane zijn of Racoon.
En misschien zelfs nog wel Krezip.
Ik denk eigenlijk Blof of Ilse DeLange.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:23 schreef belsen het volgende:
Laatste grote act zal wel Kane zijn of Racoon.
En misschien zelfs nog wel Krezip.
Jij snapt het. The Partysquad moet gewoon langskomen met Ali B en Yes R. En brace!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom loopt iedereen om ska te zeuren?![]()
Alsof er meer dan 1 1/2 man en een paardekop geintereseerd zijn in ska.![]()
Hiphop, echte hiphop, dat is er nagenoeg niet dit jaar. En daar zeikt ook niemand om. Behalve ik nu.
Dan wil ik nog zeuren om het limburgs symfonie orkest om met wat klasssieke muziek rustig wakker te kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom loopt iedereen om ska te zeuren?![]()
Alsof er meer dan 1 1/2 man en een paardekop geintereseerd zijn in ska.![]()
Hiphop, echte hiphop, dat is er nagenoeg niet dit jaar. En daar zeikt ook niemand om. Behalve ik nu.
Daar zat ik laatst ook al aan te denken. Lijkt me wel tof om eens live te zien, al ben ik geen groot fa van haar muziek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zou Björk geen tijd hebben trouwens?
Zie PI.quote:
Doedelzakken missen we ook nogquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan wil ik nog zeuren om het limburgs symfonie orkest om met wat klasssieke muziek rustig wakker te kunnen worden.![]()
De josti band op lowlandsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Doedelzakken missen we ook nog
Over grote acts en hiphop gesproken.....is Kanye West niet de grote act? Die zit volgens mij ook in Europa rond die tijd en meneer is credible bij 't Lowlandspubliek.
en ondanks dat hij mij niet zo kan boeien moet ik wel toegeven dat hij er live een goed spektakel van weet te maken.
Kinderen voor Kinderenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen![]()
met karl noten![]()
had je naar dour moeten gaan, wu tang, opgezwolle, stones throw label night etcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:06 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Jij snapt het. The Partysquad moet gewoon langskomen met Ali B en Yes R. En brace!
Maar ff zonder slechte grappen. Ik wil hiphop. Het liefst Jawat!. Of Wu Tang Clan ofzo. Of Snoop![]()
![]()
Ik hoop dat je stiekem Radiohead daar niet mee bedoeltquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop dat jullie het allemaal fout hebbenGod wat een kutbandjes zijn dat allemaal
.
niemand wou meequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
had je naar dour moeten gaan, wu tang, opgezwolle, stones throw label night etc
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stiekem Radiohead daar niet mee bedoelt![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:00 schreef Da hopman het volgende:
En nog steeds veeelsteweinig vette ska
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:00 schreef Da hopman het volgende:
En nog steeds veeelsteweinig vette ska
Gezien de reacties op Ome Willem en Henny Huisman denk ik dat de Jostiband op Lowlands een daverend succes zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal Karl Noten nu gecancelled worden nav zn kinderporno verzameling?
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Natuurlijk niet manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Bij Perry Sport. 60 euro.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef bloempjuh het volgende:
Iemand nog een goed idee hoe ik aan een goedkope tent kom? Tweepersoons, liefst volgend jaar ook weer bruikbaar..
Is de tenten-aanbiedingstijd van Lidl en Aldi al geweest?
Fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met die tent, mijn vriendin en ik hebben dezelfde gekocht om mee te nemen naar lowlands dit jaar!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb de MT Crysdale van Perry Sport gekocht voor Fields of Rock. Bevalt goed. Inclusief grondzeiltje voor de 'leefruimte' was ik 55 euro kwijt. Doordat je de tassen e.d. in de leefruimte kan zetten, is de tent ruim genoeg voor 2 luchtbedden. Maar ik denk dat het ook wel zou passen met wat tassen erin, dat lukte bij mijn vorige tent ook met matjes, en deze is 10x10cm groter.
wtf? Dat is inderdaad balenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef Roellio het volgende:
Waar ik serieus nog steeds van baal is dat Andre Hazes nooit op Lowlands wilde staan. Ze hebben hem meerdere malen gevraagd maar hij wilde niet omdat hij dacht dat 'ie "in de zeik genomen werd".
Mensen waren zelfs enthousiast toen Bonnie st. Clair vorig jaar een liedje kwam zingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? Dat is inderdaad balen
Ik denk dat 'ie op Lowlands juist geweldig ontvangen zou worden
Daar had ik serieus alles voor opzij gezetquote:
Net zoals ze een paar jaar geleden de ode aan johny hoes hadden. Nu dan een postume ode aan hazes.quote:
Daar heb ik idd ook voor geopteerd een aantal jarenquote:
Ik zit ook nog steeds op Voxtrot te wachten.. anders toch maar kaartjes kopen voor Paradiso..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef lienelien het volgende:
Ik wil We Are Scientists. Of op z'n minst Voxtrot, want die zijn dan toch al in Nederland![]()
Ja dan zit ik nog op Szigetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds op Voxtrot te wachten.. anders toch maar kaartjes kopen voor Paradiso..
WAS tourt volgens mij op het moment niet. Ze hebben ook al een tijdje niets nieuws uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef lienelien het volgende:
Ik wil We Are Scientists. Of op z'n minst Voxtrot, want die zijn dan toch al in Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |