Ja, kan 1 van de blauwe stamgasten dit er even in sodeflikkeren?quote:
Nee, dan is 90s NOW!. DSL90sN! is alleen op zondag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:12 schreef tomttt het volgende:
Doesn't Smell Like 90s NOW! staat ook op de zaterdag in de Grolsch.
http://www.nineties-now.n(...)6c3f37627763adf7a14d
Sorryquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dan is 90s NOW!. DSL90sN! is alleen op zondag.
quote:
Voor mij pakt het geloof ik ook wel aardig uit. Nou maar hopen dat alles op de dagen zelf een beetje relaxt gepland is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb 't mooi verdeeld geloof ik.
Aan de ene kant jammer, maar meestal hebben mijn benen het wel aardig begeven op zondag en is lekkere minimal ook wel relaxt om op weg te spacen, dan krijgen m'n benen het niet zo zweer de verdurenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:59 schreef soco_cola het volgende:
Best jammer dat de zondagavond wat minder hard wordt, kan het meestal wel gebruiken...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef Dupje het volgende:
Peter Bjorn & John zijn gecancelled door het management.
He jammerquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef Dupje het volgende:
Peter Bjorn & John zijn gecancelled door het management.
Gemaild met het management, die mailden terug dat de tour is gecancelled maar het kon nog niet op de site want de webmaster was op vakantiequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daar baal ik ook echt wel van
Bron misschien?
Keequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Gemaild met het management, die mailden terug dat de tour is gecancelled maar het kon nog niet op de site want de webmaster was op vakantie![]()
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:41 schreef botar het volgende:
Ik zal hier ook maar even verwijzen naar sziget, misschien iets te hoopvol, maar Manu Chao is vandaag bevestigd voor Sziget. Als ze lowlands nou ook aan gaan doen ben ik ws toch ook op lowlands te vinden
Je geeft gratis bier aan Fok!ers begrijp ik?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik ben er als medewerker.... een dagje werken de 2 andere dagen gewoon gratis kijken.
We gaan met een club van zo'n 40 man/ vrouw... dus het wordt ongetwijfeld een heel goed feestje.
Uiterlijk de 25e.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:53 schreef HPayne het volgende:
Wanneer worden de laatste namen bekend gemaakt?
Thanks!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:59 schreef soco_cola het volgende:
[..]
gejat van partyflock.nl
Best jammer dat de zondagavond wat minder hard wordt, kan het meestal wel gebruiken...
Nu nog wachten op wat leukere bands, ben ik de enige die de line up wat magertjes vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |