En iedereen moet z'n tent meenemen aan het eind van het festival! Dat werd ook even gezegd..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ze hadden een prijs gewonnen voor het beste groen ofzo. Dom gepraat over het milieu en dat ze er zoveel aandoen.
Maar geen hints nee
en dus niet meer de grote dance act waarvan hij op Pinkpop sprakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef Leonos het volgende:
Erik ofzo was net op 3fm.
Hij is dus nog met één grote band bezig.
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En het jaar daarvoor ook. En vast het jaar daarvoor ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef kciR het volgende:
[..]
En iedereen moet z'n tent meenemen aan het eind van het festival! Dat werd ook even gezegd..
Ik bedoel er is geen 1 artiest die dit jaar op pinkpop was ook op Lowlands komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:51 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze vorig jaar voor het eerst mogen zien en daarom ook naar het concert van ze geweest in 013. Maar er komt 9 juli een nieuwe cd van ze uit... dus de kans was aanwezig en aangezien ze ook op pukkelpop staan...
Maar ik begrijp jou link met pinkpop niet?
Goose toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik bedoel er is geen 1 artiest die dit jaar op pinkpop was ook op Lowlands komt.
dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik bedoel er is geen 1 artiest die dit jaar op pinkpop was ook op Lowlands komt.
Tijdens afgelopen werchter hingen rond de piramid tent ook allemaal verboden te roken brodjes, maar daar heb ik eigenlijk niemand zich wat van zien aantrekken. Of in ieder geval ik zag genoeg mensen om mij heen roken en ook kreeg ik als ik bezig met roken geen antirookbrigade op me af.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Aldus festivalinfo... Daar gaat je jointje tijdens een concert... Je mag ook niets meer!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tijdens afgelopen werchter hingen rond de piramid tent ook allemaal verboden te roken brodjes, maar daar heb ik eigenlijk niemand zich wat van zien aantrekken. Of in ieder geval ik zag genoeg mensen om mij heen roken en ook kreeg ik als ik bezig met roken geen antirookbrigade op me af.
Ja ik denk dat we rond de 24 uurs tent ook maar van die borden moeten gaan hangenquote:
En wij laten elk jaar wel iets achter!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En het jaar daarvoor ook. En vast het jaar daarvoor ook.
Ja die ga ik ook weer een paar meenemen van de Xenos. Superhandig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Aftellen is nu toch wel begonnen.
Oja ik heb me kampeer stoeltje weer gefixt voor 5¤
[afbeelding]![]()
Waar heb je deze vandaan? Die ziet er wel relaxt uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Aftellen is nu toch wel begonnen.
Oja ik heb me kampeer stoeltje weer gefixt voor 5¤
[afbeelding]![]()
Voor een groot gedeelte lekker gejat idd. (Jullie missen het een en ander btw)quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef Dupje het volgende:
S_B ditkeer van ons gejat of zelf uitgezocht?
Wanneer staat depeche mode?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte lekker gejat idd. (Jullie missen het een en ander btw)
Interpol staat in het nieuwe topic op zaterdag![]()
Ja klopt, ik zal zo eens gaan updaten, kan ik weer van jou jatten, jeej.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte lekker gejat idd. (Jullie missen het een en ander btw)
Interpol staat in het nieuwe topic op zaterdag![]()
In de 24uurs tent tijdens de meet op donderdagquote:
dat heb ik echt precies hetzelfde! was de 1e keer werchter, maar ondanks de fantastische line up misschien ook wel weer de laatste keerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Rock Werchter overleeft heb en nu ga uitkijken naar het luxe Lowlands Festival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |