ach dat is altijd op tijdstippen dat ik nog niet helemaal onder de levenden benquote:Op maandag 2 juli 2007 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[..]
[afbeelding]
Voor dat geld breek ik hem ook weer voor je af en breng ik het naar je autoquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet goedkoop ook, vanaf 390 euro als ik het goed begrijp. Voor dat geld kan ik ook wel iemand zo gek krijgen dat hij mijn tent gaat opzetten, luchtbed erin legt en bagage van de auto naar de tent sleept (houdt diegene er toch 390-130 (kaartje)=260 euro aan over, én hoef ik helemaal niks meer te doen).
Ik mis helemaal niks dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef Debsterr het volgende:
Een willekeurig jump filmpje van youtube: http://www.youtube.com/watch?v=eoPl0XoQguQ
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:39 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Voor dat geld breek ik hem ook weer voor je af en breng ik het naar je autoje mag zelfs een keer mee Bbq-en
Gelukkig heb ik ze vorig jaar voor het eerst mogen zien en daarom ook naar het concert van ze geweest in 013. Maar er komt 9 juli een nieuwe cd van ze uit... dus de kans was aanwezig en aangezien ze ook op pukkelpop staan...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die zijn al op Pinkpop geweest. En het programma van Pinkpop is ongelofelijk anders als die van LL
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Dave Clarke komt volgens zijn eigen site op zaterdag
quote:Oxfam Novib / 3-7-2007
Wat een heisa hé? Gisteren werd bekend dat er ook ochtendgymnastiek op Lowlands komt en er kwam een storm van jewelste op gang. Hopelijk zal dat nu niet gebeuren met wat we jullie vandaag brengen.
Net als vorig jaar zijn de Fair-stands van Oxfam Novib weer van de partij op het Limagebied met alleen maar eerlijke producten. Naast de infostands vind je er ook kledingwinkeltjes en natuurlijk oprechte etenswaren. Want wie heeft er geen zin in een lekkere frappocino, smoothie of een goudeerlijke Tony Chocolony-chocoladereep?
Novibquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dit jaar ook weer dat Novib gebeuren. Vond ik vorig jaar wel een lekkere hangplek![]()
[..]
Je moet er ook geen lid worden, je moet er hangen en chillen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:51 schreef tomttt het volgende:
[..]
Novib![]()
Twee jaar geleden hadden ze mij op Lowlands gestrikt om donateur te worden. Ze zeiden dat een eenmalige donatie was. Achteraf bleek het om een maandelijkse donatie te gaan![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dave Clarke![]()
En dit jaar ook weer dat Novib gebeuren. Vond ik vorig jaar wel een lekkere hangplek![]()
[..]
Ja, heb je de reacties op lowlands.nl niet gezien, dat waren er nu al een stuk of 80, waarvan er zo'n 5 positief warenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze hebben dus duidelijk de ophef rond het jumpen meegekregen
Ze hadden een prijs gewonnen voor het beste groen ofzo. Dom gepraat over het milieu en dat ze er zoveel aandoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef peaceman het volgende:
En wat zei hij verder? Gaf ie hints?
TOP!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Dave Clarke komt volgens zijn eigen site op zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |