Ik sluit me hierbij aan, de golf van al die Britse New Wave bandjes wordt me bijna te veel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Grobbel het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze weinig opvallend vind in die hele golf aan jonge, Britse bandjes. Best aardig, maar absoluut niks bijzonders.
Ik ben het vaak eens met deze stelling, ware het niet dat ik daadwerkelijk vind dat deze band met kop en schouders boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan, de golf van al die Britse New Wave bandjes wordt me bijna te veel.
Als het ergens niet op lijkt dan is het wel op Kaiser Chiefs of The Kooks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef Aryon het volgende:
Wel leuk bandje, maar ik vind ze er niet met kop en schouders er boven uitsteken. Lijkt een beetje op de Kaiser Chiefs en the Kooks. Mischien wel naar de Vera met een vriendin van me, moet nog fftjes afspreken, want zoals het klinkt kan het wel feesten daaro.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef Aryon het volgende:
Wel leuk bandje, maar ik vind ze er niet met kop en schouders er boven uitsteken. Lijkt een beetje op de Kaiser Chiefs en the Kooks. Mischien wel naar de Vera met een vriendin van me, moet nog fftjes afspreken, want zoals het klinkt kan het wel feesten daaro.
Daar sluit ik me bij aan. Behalve dat ik het al gezegd heb dan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:43 schreef pfaf het volgende:
In het Indietopic zei ik ook al: Leuk, maar dit hebben we de afgelopen paar jaar al 100 keer gezien.
En belsen, ik vind het toch ook echt wel veel op KC lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |