quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Aldus festivalinfo... Daar gaat je jointje tijdens een concert... Je mag ook niets meer!
quote:Hetzelfde voor een concerttent. Alleen als de zijkanten openstaan, mag er worden gerookt.
Ik hoop niet dat ze een kuil graven voor het lage effectquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ben benieuwd wat ze van die LlowZone maken.
Ik heb geen idee maar bij GWK op Rotterdam CS waren ze nog te koop iigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:08 schreef Lethe het volgende:
Is het echt bijna uitverkocht?
Binnen hoeveel tijd is het aan te raden om een kaartje te kopen ?? (nog niet 100% zeker dat ik ga namelijk..)
He, ben jij ook die diegene die de LLowlife's onderspamt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:40 schreef themriks het volgende:
Nog een mooie link voor de OP: http://youtube.com/group/LL2007
Een verzameling videos van acts die dit jaar op Lowlands staan
Afgelopen donderdag bij Morgan Heritage geweest (=Reggae) door blowde 3 kwart van de mensen, ik denk dat het erg rustig word bij die concerten als dat niet meer magquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Aldus festivalinfo... Daar gaat je jointje tijdens een concert... Je mag ook niets meer!
Als iemand je verteld dat 'ie de Dalai Lama is, geloof je het dan ook meteenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb mijn kaartje! En dan zeggen mensen dat ze in Rotterdam op zouden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Talking about Wishful Thinking
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef HPayne het volgende:
Weet je welke band nu moet komen??Eensch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Talking about Wishful Thinking
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
Ben wel benieuwd naar henquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Pigeon Detectives bevestigen zichzelf voor de zondag op hun Myspace.
Leuk! Fris bandjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat is inderdaad wel een leuk bandje, ja. Het optreden in A'dam was best te pruimen, geen heel grote topper, maar minstens zeer vermakelijk.quote:
Leukleuk. Meeblehrbandjes, hadden we er nog niet genoeg van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Al gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |