Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zou Björk geen tijd hebben trouwens?
Dave in de late nacht? Graag om 3.00u dan is de 90's night afgelopen kan ik direct door naar de bravoquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En we gaan officieel, met een hoop nieuws
[..]
teveel dance? Dat is toch als de bands afgelopen zijn. Zelfde verhouding als andere jaren lijkt me. Alleen dit jaar is het dance programma wel enorm sterk, menig dance festival kan hier een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef hydraulix het volgende:
Modeselektor?! Ongelofelijk.. Al mijn helden van m'n favoriete labels komen: Bpitchcontrol (Modeselektor), Border Community (James Holden), Shitkatapult (Apparat), Datapunk (Anthony Rother) en Fcom (Laurent Garnier).![]()
Echt één van de betere danceprogrammeringen ooit op Lowlands. Kan het eigenlijk wel met anderen eens zijn dat het misschien teveel dance is, maar voor iemand die hier van houdt plus allerlei vage indiebandjes, is het in één woord geweldig!
Voor elk wat wils. Skitterend. Ik ben erg blij met de dance.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef hydraulix het volgende:
Echt één van de betere danceprogrammeringen ooit op Lowlands. Kan het eigenlijk wel met anderen eens zijn dat het misschien teveel dance is, maar voor iemand die hier van houdt plus allerlei vage indiebandjes, is het in één woord geweldig!
In 2005 en 2006 werd het rond 25 juli bekend gemaakt. Zal dit jaar vast ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef beautiful_world het volgende:
Wanneer wordt de dagplanning bekend gemaakt? Wie er waar en hoe laat spelen??
Volkskrant bijlagequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef beautiful_world het volgende:
Wanneer wordt de dagplanning bekend gemaakt? Wie er waar en hoe laat spelen??
Whehehe..... je kan 's-avonds toch op lekkere rockmuziek in de Alpha of Grolsch dansen!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laat die pillenslikkers dan maar tot laat in de middag op bed liggen, dan kan ik tenminste op mijn gemak tot die tijd van de rockmuziek genieten.
van festivalinfo.nlquote:Nu Lowlands net een hele lijst namen bekend heeft gemaakt, blijft Pukkelpop natuurlijk niet achter. Het Belgische festival, dat van 16 t/m 18 augustus in Hasselte wordt gehouden komt met de volgende namen: +44, Peeping Tom, UNKLE, Sparta, Madball, 120 days, Willy Mason, Tussle, Buscemi, Shameboy, The Van Jets, Mintzkov, Ed & Kim en Cosy Mozzy.
Haha, no way! Ik zit bij de bewaking, maar als er Fokkers zijn de de bewaking af en toe een biertje willen toeschuiven, ben ik allen zeer dankbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je geeft gratis bier aan Fok!ers begrijp ik?
Je hebt geen fobo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:34 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Haha, no way! Ik zit bij de bewaking, maar als er Fokkers zijn de de bewaking af en toe een biertje willen toeschuiven, ben ik allen zeer dankbaar.![]()
Wat zei 'ie zo ongeveer dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef MaJo het volgende:
Nadat ik Eric op 3fm hoorde over een grote act heb ik mijn hoop op Radiohead nog niet opgegeven.
Dat ie bezig was met een grote act waarvan hij echt hoopte dat het zou lukken. En dat hij er niets over kon zeggen omdat hij niemand teleur wilde stellen. Ook zei hij geloof ik dat het deze week wel bekend zou worden. Ik weet niet waarom maar ik kreeg echt een Radiohead vibequote:
Hm, ik zou 't leuk vinden iig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ie bezig was met een grote act waarvan hij echt hoopte dat het zou lukken. En dat hij er niets over kon zeggen omdat hij niemand teleur wilde stellen. Ook zei hij geloof ik dat het deze week wel bekend zou worden. Ik weet niet waarom maar ik kreeg echt een Radiohead vibe
Was ook veeeeul te druk daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:42 schreef Baserunner het volgende:
De Drum n Bass dus op de vrijdag avond, beter doen ze dat in de Bravo in plaats van die gare India met kutgeluid vorig jaar (Drum n Bass moet keihard en het stond zacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |