quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
* in drinken verslikt.![]()
![]()
![]()
edit: gewoon weer de laatste post![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik at een appel![]()
Die knurft van een tandarts heeft het gewoon niet goed gedaan. Hij keek ook al zo: '' halverwege de behandeling. Om vervolgens nog met drie instrumentjes te klooien en uiteindelijk vol opluchting te zeggen: 'zo, dat ziet er beter uit'
![]()
Ik maak geen grapje.![]()
Het valt nog mee, die barst is wel duidelijk. Ik denk dat het niet lang afwachten is voor de rest afbrokkelt.quote:
Zou wel fijn zijn als je er iig op vakantie geen last van hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het valt nog mee, die barst is wel duidelijk. Ik denk dat het niet lang afwachten is voor de rest afbrokkelt.![]()
Ik bel morgenochtend wel.![]()
Ik zou nu bellen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het valt nog mee, die barst is wel duidelijk. Ik denk dat het niet lang afwachten is voor de rest afbrokkelt.![]()
Ik bel morgenochtend wel.![]()
Ik heb gelijk gebeld, maar hij was er niet.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
ik moet bezig met een pva
plan van aanpakquote:
1 jaar nog maarquote:
Serieus? Tijd voor een feestjequote:
Ben de 11e alleen niet in Nederland.quote:
voorbeeld gevraagdquote:all my mistakes have become masterpieces
Maar dan ben ik er misschien weer nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben de 11e alleen niet in Nederland.![]()
Misschien kunnen we iets leuks gaan doen later![]()
Oja, nouja, we zien wel dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er misschien weer niet
Het NAi is erg leuk
quote:
als je het zo gaat bekijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik loop altijd in alle sloten tegelijk, zowel met grote als kleine beslissingen.![]()
't Maakt het leven wel interessant, though.![]()
Nog even doorzettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
en nu
ik moet dit ene eigenlijk nog even afmakenmaar het schiet echt voor geen meter op
neeh, ik hou pauzequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog even doorzetten![]()
Ik ben op pagina 48 van de 363![]()
5000. Althans...dat moet je ongeveer op je bank hebben staan voor de douane.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel zou het kosten om drie maanden naar Australie te gaan![]()
dat is niet veel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
5000. Althans...dat moet je ongeveer op je bank hebben staan voor de douane.
En een returnticket moet je hebben. Maar je kunt daar natuurlijk gewoon werken.
Valt ook wel mee. Australie is iets goedkoper dan Nederland. En als je daar nog wat werkt dan dek je ook nog wat kostenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Australie is iets goedkoper dan Nederland. En als je daar nog wat werkt dan dek je ook nog wat kosten
Ik heb net Coert even gebeld en die is daar 9 maanden geweest met Linda.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik dacht dat het veel meer zou kosten.
Als dat zo was zou Australie niet zo populair zijn voor de backpackersquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik dacht dat het veel meer zou kosten.
3 JAAR? 3 Maanden toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ik wil na m'n studie graag heen.Drie jaartjes
Hee, wat tof dat je hem hebt gebeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb net Coert even gebeld en die is daar 9 maanden geweest met Linda.
Die waren in 9 maanden 9000 euro per persoon kwijt.
Dat was dan inclusief ticket van 1500 euro en inclusief auto. Nu hebben ze wel gewerkt en hij weet eigenlijk niet meer of hij dat verdiende geld in die berekening verwerkt had.
Maar in jouw geval moet je met 5 ruggen in 3 maanden ver komen
Over drie jaar ben ik klaar met m'n studie.quote:
Inderdaad. 1000 eurotjes per maand p.p.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, wat tof dat je hem hebt gebeld.![]()
Ik vind 9000 helemaal niet veel voor 9 maanden. Of hij nu wel of niet het geld wat ze daar hebben verdiend heeft meegerekend.
Weet ik nog niet, huisgenoten doen nu boodschappen. Als ik zelf iets had moeten fixen werd het waarschijnlijk kibbeling met rode kool en aardappelpureequote:
Ik hoef niks te compenseren hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan moet je ter plekke natuurlijk wel zo'n grote Australische auto kopen en niet in een Punto of zo gaan rijden
Eerder een Ford Falcon of een Holden
Groot land, grote autoquote:
quote:
zou wel humor zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Al denk ik dat ik een pizza haal. Woon zo ongeveer naast een pizzaria. Als ik echt lui wil doen kan ik ook nog laten bezorgen.![]()
Ja, maar als je afhaalt is elke pizza 5 euro. Dat is ook wel weer aantrekkelijk.quote:
Dat weet ik nog niet maar ik ben bezig met Italiaanse Tomaten/Kippensoepquote:
Beter wellicht maar lastiger te reparen als je daar bent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik ooit een rondreis maak door Amerika wil ik dat ook doen in zo'n grote Amerikaanse auto, ook al zijn Europese auto's vaak beter
Wat is nou weer zattesaus? Zoete saus?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Nesle het volgende:
varkensfiletlapjes met zattesaus en een stokbreutie
Dat is geen geld. Een calzone is ook lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar als je afhaalt is elke pizza 5 euro. Dat is ook wel weer aantrekkelijk.![]()
Ik bedoelde sattesaus, maar dan had ik nog een typo gemaakt met die dubbel t.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is nou weer zattesaus? Zoete saus?
de film begon toch pas om 10 uur?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Dat van jullie is allemaal veel lekkerder dan een pizza![]()
![]()
Ik heb geen tijd om te koken als ik ook nog naar de bios wil vanavond.![]()
Ja, maar ik wil ook nog wel wat doen voor die tijd. En heb om 9 uur afgesproken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de film begon toch pas om 10 uur?
En er zijn zat lekkere dingen in 20 minuten te maken, dus zelfs al begon die film om 18:30 had het nog gekundquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Dat van jullie is allemaal veel lekkerder dan een pizza![]()
![]()
Ik heb geen tijd om te koken als ik ook nog naar de bios wil vanavond.![]()
Een pizza heb ik in 10 minuten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En er zijn zat lekkere dingen in 20 minuten te maken, dus zelfs al begon die film om 18:30 had het nog gekund
Als je dat dan meteen zegt scheelt het ons allemaal een hoop tijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een pizza heb ik in 10 minuten.Net als m'n boodschappen, maar dan moet ik ook nog koken..
hè, laat me, ik heb gewoon geen zin.![]()
![]()
Ja dat zal toch echt volgend jaar worden ben ik bang. Of het jaar daarna.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk een vakantie plannen naar Italië en dan zorgen dat je wél naar Florence gaat, is zooooooooo de moeite waard!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb broodjes tonijn gegeten. Alle heisa om niks.![]()
Lekkerquote:
daar ben ik niet zo'n hele grote fan vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb besloten Kip Tandoori te gaan eten![]()
Als je pakken met wereldmenus gebruikt dan klopt dan inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo'n hele grote fan van
maar dat komt omdat het teveel rijst en te weinig anders is
ah dan zal het daar aan liggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je pakken met wereldmenus gebruikt dan klopt dan inderdaad.
Ik maak altijd meer saus en meer kip
quote:
Ik had geen zin om te wachten.quote:
je woont er naastquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te wachten.![]()
![]()
Ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga zo.Ik haal opeens alles wat ik geleerd heb door elkaar.
![]()
en als je dingen door elkaar gaat halen moet je pauzerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga zo.Ik haal opeens alles wat ik geleerd heb door elkaar.
![]()
Ik houd de hele dag al pauze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Etcetera het volgende:
en als je dingen door elkaar gaat halen moet je pauzeren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Cohen's Kappa is van betrouwbaarheid.
nominaal is bijv ja of nee
ordinaal is een rangorde bijv slecht - goed
Geloof ik
Zo hartverwarmend...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Tuurlijk wel
Ik heb hier nog wel ergens sheets liggen, maar ben te lui om het op te zoeken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En daarmee kan ik bij onze buurwinkels (bristol, formido, jan linders en leo v Schaijk) een presentje ophalen![]()
* B.ertha benieuwd is
Daarom marineer je kip ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dan zal het daar aan liggen
aan de andere kant vind ik zowel kip als rijst niet zo heel erg boeiend als eten
Niet doen..daar ga je spijt van krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga zo.
ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zijn gewoon de winkels rondom de school
dan moet ik in vervolg meer kip en minder rijst hebben denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom marineer je kip ook
Kale kip is saai ja. Maar kip maar je lekker
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet ik in vervolg meer kip en minder rijst hebben denk ik
je moet zitten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Mikkie het volgende:
Hou 't maar op een vorm van justitiële zorg..
ik zal het onthouden Chefkokquote:
Chicken Tonightquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Saus is goed
Chicken tonight....met veel kip, veel saus, en vooral niet teveel rijst
quote:
Torhout is van voor mijn festivaltijdquote:
Goed bezigquote:
vanaf het balkon met een koud biertje dus? dat is helemaal perfectquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag niet klagen
Ze spelen in Nijmegen en een kennis van me heeft een appartement tegen het park aan
moooohquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef Supersheep het volgende:
oink
dat doe ik ook al de hele dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weer terug van een dag kei- en keihard werken!
wat is het, wat zit erop en wie heb je geslacht?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[[url=http://xs316.xs.to/xs316/07263/Hamburgers.JPG]afbeelding][/url]
Geloof me, jullie zijn jaloers
quote:
en dat allemaal in één pan gedaan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Mikkie het volgende:
Hamburgers, met een berg peper, wat kaas, bacon en een zooi gebakken uien
't Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
quote:
niks natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
Oke, er staat een 6.2 op m'n cijferlijst voor een vak waar ik nooit een tentamen voor heb gemaakt.![]()
![]()
Wat te doen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
Oke, er staat een 6.2 op m'n cijferlijst voor een vak waar ik nooit een tentamen voor heb gemaakt.![]()
![]()
Wat te doen?![]()
Ik had dat andersom: ik kreeg 0 punten voor vakken waar ik wel het tentamen van gemaakt hebquote:
Yuri is al bezetquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Supersheep het volgende:
Het is weer heerlijk druk in hier
En wat hebben we toch een plezier
Ik val Yuri aan met huwelijksgeschenken
Want ik kan me niks beters bedenken
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Betekend niet dat ik geen geschenk wil hebben![]()
Yuri ontweek ze steeds dus was er maar mee aan het frisbieënquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef Soempie het volgende:
SheepJij kunt gooien, zeg. Dat het pas na 4 minuten aankomt..
![]()
Ik ga wel weer aan m'n werk![]()
Ik vond die stippen niet zo mooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Yuri ontweek ze steeds dus was er maar mee aan het frisbieën
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Soempie het volgende:
ik zit even te rekenen..bij een horizontale worp:
x(t) = vxt
t= 4 minuten = 240 seconden
afstand...
of moet het met 1/2 gt 2 ??
Ik heb liever bloementjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yuri, dat is hip.
Je bent echt de bom met zo'n servies!
Laat me maar gewoon ff..quote:
Zeg dat nou niet, straks wil ze er bij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
Soempie houdt er trouwens geen rekening mee dat we ons allemaal in het AKQ-SC clubhuis bevinden
Ik weer met m'n grote mondquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks wil ze er bij!
Klopt, ik kan Sheep vanaf hier echt niet zien!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik weer met m'n grote mond
Soempie, we zitten allemaal verspreid over Nederland en we hebben écht niks tegen je hoor!
oef!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, ik kan Sheep vanaf hier echt niet zien!Ik ontken allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet spieken!quote:
Nee, ik blijf lekkerquote:
Soempie wéét waar El Rubio is hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
Soempie houdt er trouwens geen rekening mee dat we ons allemaal in het AKQ-SC clubhuis bevinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie wéét waar El Rubio is hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die komt hier toch nooit levend binnen door de darkroom met al die acties van haar![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie wéét waar El Rubio is hoor
Die code is niet heel goed maar wel heel duidelijk Sheepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef Supersheep het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yuri spitst zijn oren en doet ogen openquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef Etcetera het volgende:
zeg soemp, die naaktfoto's he
zullen we die nu gaan maken
de rest is er toch niet
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
ik maak de foto's welquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef Etcetera het volgende:
zeg soemp, die naaktfoto's he
zullen we die nu gaan maken
de rest is er toch niet
wat valt er te horen dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
yuri spitst zijn oren en doet ogen open![]()
* Etcetera poseertquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
dat kun jij niet hebben gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoorde/ zag naakt dus spitste meteen mn oren![]()
Zo ja, helemaal goed, nu iets onschuldiger kijken...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Nem dat zou doen, maarja..
zoiets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo ja, helemaal goed, nu iets onschuldiger kijken... [afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoorde/ zag naakt dus spitste meteen mn oren![]()
ff scherenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Supersheep het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:
Dat zijn de punten van de gordijnen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Tubgrilposter het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs twee!
[afbeelding]
Dat is wel erg luxe, ik gebruik altijd wc-papierquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Tubgrilposter het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs twee!
[afbeelding]
Dan neem je toch ontslagquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Wat is overhemden strijken een kutbaan, trouwens.
verdient het wel goed?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Heb je al heimwee naar je oude ober-baantje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat die nog lastiger te strijken zijn dan overhemdenquote:
Ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
maar de film is geschrapt soempie?
I knowquote:
Een hete strijkbout doet veel goedsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze bewegen zo veel hè...zijn zo druk.
Ze leveren hopelijk sportief succes op en dan stroomt het geld wel weer binnen voor nieuwe aankopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is Makaay nu ook al definitief?
Weet je wat alleen zo jammer is... ze beginnen allemaal al wat op leeftijd te raken en leveren over een paar jaar niks meer op.
Was zonet op Sportjournaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het nergens?
Vi, feyenoord.nl, feyenoordnet en teletekst hebben het allemaal nog over speculaties?
NOS:quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het nergens?
Vi, feyenoord.nl, feyenoordnet en teletekst hebben het allemaal nog over speculaties?
m'n zus stormde naar benedenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het nergens?
ze stormde naar beneden met dat nieuws?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n zus stormde naar beneden
dan zal het wel waar zijn
ze moeten groeien hequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een snuggere ja. Eerst laat je 'm niet spelen, vervolgens laat je 'm vertrekken om 'm een paar jaar later alsnog terug te halen.
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ze stormde naar beneden met dat nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |