quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kun jij niet hebben gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoorde/ zag naakt dus spitste meteen mn oren![]()
Zo ja, helemaal goed, nu iets onschuldiger kijken...quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Nem dat zou doen, maarja..
zoiets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo ja, helemaal goed, nu iets onschuldiger kijken... [afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoorde/ zag naakt dus spitste meteen mn oren![]()
ff scherenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Supersheep het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Dat zijn de punten van de gordijnen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Tubgrilposter het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs twee!
[afbeelding]
Dat is wel erg luxe, ik gebruik altijd wc-papierquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Tubgrilposter het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs twee!
[afbeelding]
Dan neem je toch ontslagquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Wat is overhemden strijken een kutbaan, trouwens.
verdient het wel goed?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Heb je al heimwee naar je oude ober-baantje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat die nog lastiger te strijken zijn dan overhemdenquote:
Ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
maar de film is geschrapt soempie?
I knowquote:
Een hete strijkbout doet veel goedsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze bewegen zo veel hè...zijn zo druk.
Ze leveren hopelijk sportief succes op en dan stroomt het geld wel weer binnen voor nieuwe aankopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is Makaay nu ook al definitief?
Weet je wat alleen zo jammer is... ze beginnen allemaal al wat op leeftijd te raken en leveren over een paar jaar niks meer op.
Was zonet op Sportjournaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het nergens?
Vi, feyenoord.nl, feyenoordnet en teletekst hebben het allemaal nog over speculaties?
NOS:quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het nergens?
Vi, feyenoord.nl, feyenoordnet en teletekst hebben het allemaal nog over speculaties?
m'n zus stormde naar benedenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het nergens?
ze stormde naar beneden met dat nieuws?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n zus stormde naar beneden
dan zal het wel waar zijn
ze moeten groeien hequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een snuggere ja. Eerst laat je 'm niet spelen, vervolgens laat je 'm vertrekken om 'm een paar jaar later alsnog terug te halen.
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ze stormde naar beneden met dat nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |