quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
* in drinken verslikt.![]()
![]()
![]()
edit: gewoon weer de laatste post![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik at een appel![]()
Die knurft van een tandarts heeft het gewoon niet goed gedaan. Hij keek ook al zo: '' halverwege de behandeling. Om vervolgens nog met drie instrumentjes te klooien en uiteindelijk vol opluchting te zeggen: 'zo, dat ziet er beter uit'
![]()
Ik maak geen grapje.![]()
Het valt nog mee, die barst is wel duidelijk. Ik denk dat het niet lang afwachten is voor de rest afbrokkelt.quote:
Zou wel fijn zijn als je er iig op vakantie geen last van hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het valt nog mee, die barst is wel duidelijk. Ik denk dat het niet lang afwachten is voor de rest afbrokkelt.![]()
Ik bel morgenochtend wel.![]()
Ik zou nu bellen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het valt nog mee, die barst is wel duidelijk. Ik denk dat het niet lang afwachten is voor de rest afbrokkelt.![]()
Ik bel morgenochtend wel.![]()
Ik heb gelijk gebeld, maar hij was er niet.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
ik moet bezig met een pva
plan van aanpakquote:
1 jaar nog maarquote:
Serieus? Tijd voor een feestjequote:
Ben de 11e alleen niet in Nederland.quote:
voorbeeld gevraagdquote:all my mistakes have become masterpieces
Maar dan ben ik er misschien weer nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben de 11e alleen niet in Nederland.![]()
Misschien kunnen we iets leuks gaan doen later![]()
Oja, nouja, we zien wel dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er misschien weer niet
Het NAi is erg leuk
quote:
als je het zo gaat bekijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik loop altijd in alle sloten tegelijk, zowel met grote als kleine beslissingen.![]()
't Maakt het leven wel interessant, though.![]()
Nog even doorzettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
en nu
ik moet dit ene eigenlijk nog even afmakenmaar het schiet echt voor geen meter op
neeh, ik hou pauzequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog even doorzetten![]()
Ik ben op pagina 48 van de 363![]()
5000. Althans...dat moet je ongeveer op je bank hebben staan voor de douane.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel zou het kosten om drie maanden naar Australie te gaan![]()
dat is niet veel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
5000. Althans...dat moet je ongeveer op je bank hebben staan voor de douane.
En een returnticket moet je hebben. Maar je kunt daar natuurlijk gewoon werken.
Valt ook wel mee. Australie is iets goedkoper dan Nederland. En als je daar nog wat werkt dan dek je ook nog wat kostenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Australie is iets goedkoper dan Nederland. En als je daar nog wat werkt dan dek je ook nog wat kosten
Ik heb net Coert even gebeld en die is daar 9 maanden geweest met Linda.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik dacht dat het veel meer zou kosten.
Als dat zo was zou Australie niet zo populair zijn voor de backpackersquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik dacht dat het veel meer zou kosten.
3 JAAR? 3 Maanden toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ik wil na m'n studie graag heen.Drie jaartjes
Hee, wat tof dat je hem hebt gebeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb net Coert even gebeld en die is daar 9 maanden geweest met Linda.
Die waren in 9 maanden 9000 euro per persoon kwijt.
Dat was dan inclusief ticket van 1500 euro en inclusief auto. Nu hebben ze wel gewerkt en hij weet eigenlijk niet meer of hij dat verdiende geld in die berekening verwerkt had.
Maar in jouw geval moet je met 5 ruggen in 3 maanden ver komen
Over drie jaar ben ik klaar met m'n studie.quote:
Inderdaad. 1000 eurotjes per maand p.p.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, wat tof dat je hem hebt gebeld.![]()
Ik vind 9000 helemaal niet veel voor 9 maanden. Of hij nu wel of niet het geld wat ze daar hebben verdiend heeft meegerekend.
Weet ik nog niet, huisgenoten doen nu boodschappen. Als ik zelf iets had moeten fixen werd het waarschijnlijk kibbeling met rode kool en aardappelpureequote:
Ik hoef niks te compenseren hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan moet je ter plekke natuurlijk wel zo'n grote Australische auto kopen en niet in een Punto of zo gaan rijden
Eerder een Ford Falcon of een Holden
Groot land, grote autoquote:
quote:
zou wel humor zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Al denk ik dat ik een pizza haal. Woon zo ongeveer naast een pizzaria. Als ik echt lui wil doen kan ik ook nog laten bezorgen.![]()
Ja, maar als je afhaalt is elke pizza 5 euro. Dat is ook wel weer aantrekkelijk.quote:
Dat weet ik nog niet maar ik ben bezig met Italiaanse Tomaten/Kippensoepquote:
Beter wellicht maar lastiger te reparen als je daar bent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik ooit een rondreis maak door Amerika wil ik dat ook doen in zo'n grote Amerikaanse auto, ook al zijn Europese auto's vaak beter
Wat is nou weer zattesaus? Zoete saus?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Nesle het volgende:
varkensfiletlapjes met zattesaus en een stokbreutie
Dat is geen geld. Een calzone is ook lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar als je afhaalt is elke pizza 5 euro. Dat is ook wel weer aantrekkelijk.![]()
Ik bedoelde sattesaus, maar dan had ik nog een typo gemaakt met die dubbel t.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is nou weer zattesaus? Zoete saus?
de film begon toch pas om 10 uur?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Dat van jullie is allemaal veel lekkerder dan een pizza![]()
![]()
Ik heb geen tijd om te koken als ik ook nog naar de bios wil vanavond.![]()
Ja, maar ik wil ook nog wel wat doen voor die tijd. En heb om 9 uur afgesproken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de film begon toch pas om 10 uur?
En er zijn zat lekkere dingen in 20 minuten te maken, dus zelfs al begon die film om 18:30 had het nog gekundquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Dat van jullie is allemaal veel lekkerder dan een pizza![]()
![]()
Ik heb geen tijd om te koken als ik ook nog naar de bios wil vanavond.![]()
Een pizza heb ik in 10 minuten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En er zijn zat lekkere dingen in 20 minuten te maken, dus zelfs al begon die film om 18:30 had het nog gekund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |