Weet ik nog niet, huisgenoten doen nu boodschappen. Als ik zelf iets had moeten fixen werd het waarschijnlijk kibbeling met rode kool en aardappelpureequote:
Ik hoef niks te compenseren hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan moet je ter plekke natuurlijk wel zo'n grote Australische auto kopen en niet in een Punto of zo gaan rijden
Eerder een Ford Falcon of een Holden
Groot land, grote autoquote:
quote:
zou wel humor zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Al denk ik dat ik een pizza haal. Woon zo ongeveer naast een pizzaria. Als ik echt lui wil doen kan ik ook nog laten bezorgen.![]()
Ja, maar als je afhaalt is elke pizza 5 euro. Dat is ook wel weer aantrekkelijk.quote:
Dat weet ik nog niet maar ik ben bezig met Italiaanse Tomaten/Kippensoepquote:
Beter wellicht maar lastiger te reparen als je daar bent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik ooit een rondreis maak door Amerika wil ik dat ook doen in zo'n grote Amerikaanse auto, ook al zijn Europese auto's vaak beter
Wat is nou weer zattesaus? Zoete saus?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Nesle het volgende:
varkensfiletlapjes met zattesaus en een stokbreutie
Dat is geen geld. Een calzone is ook lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar als je afhaalt is elke pizza 5 euro. Dat is ook wel weer aantrekkelijk.![]()
Ik bedoelde sattesaus, maar dan had ik nog een typo gemaakt met die dubbel t.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is nou weer zattesaus? Zoete saus?
de film begon toch pas om 10 uur?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Dat van jullie is allemaal veel lekkerder dan een pizza![]()
![]()
Ik heb geen tijd om te koken als ik ook nog naar de bios wil vanavond.![]()
Ja, maar ik wil ook nog wel wat doen voor die tijd. En heb om 9 uur afgesproken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de film begon toch pas om 10 uur?
En er zijn zat lekkere dingen in 20 minuten te maken, dus zelfs al begon die film om 18:30 had het nog gekundquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Dat van jullie is allemaal veel lekkerder dan een pizza![]()
![]()
Ik heb geen tijd om te koken als ik ook nog naar de bios wil vanavond.![]()
Een pizza heb ik in 10 minuten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En er zijn zat lekkere dingen in 20 minuten te maken, dus zelfs al begon die film om 18:30 had het nog gekund
Als je dat dan meteen zegt scheelt het ons allemaal een hoop tijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een pizza heb ik in 10 minuten.Net als m'n boodschappen, maar dan moet ik ook nog koken..
hč, laat me, ik heb gewoon geen zin.![]()
![]()
Ja dat zal toch echt volgend jaar worden ben ik bang. Of het jaar daarna.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk een vakantie plannen naar Italiė en dan zorgen dat je wél naar Florence gaat, is zooooooooo de moeite waard!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb broodjes tonijn gegeten. Alle heisa om niks.![]()
Lekkerquote:
daar ben ik niet zo'n hele grote fan vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb besloten Kip Tandoori te gaan eten![]()
Als je pakken met wereldmenus gebruikt dan klopt dan inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo'n hele grote fan van
maar dat komt omdat het teveel rijst en te weinig anders is
ah dan zal het daar aan liggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je pakken met wereldmenus gebruikt dan klopt dan inderdaad.
Ik maak altijd meer saus en meer kip
quote:
Ik had geen zin om te wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |