Rennen kreng..anders stuur ik deze op je af. Kijken of je je dan wel zo moe voelde als je dachtquote:
Lief hondje dat van schapen houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rennen kreng..anders stuur ik deze op je af. Kijken of je je dan wel zo moe voelde als je dacht
[afbeelding]
Ligt eraan wat je moet doen hèquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
In de bakkerij..Beetje geestdodend werk, maar oké.. Werk is werk
Nog meer doodsverwensingen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritant. Die mensen mogen ze afschieten..Behalve Soempie natuurlijk..
![]()
Er komen hier toch nooit mods dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog meer doodsverwensingen!
Maar ik snap er altijd ook weinig van
in principe snap ik het welquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Supersheep het volgende:
Campagne: hardrijders hebben 'klein pikkie'hoe verzin je dit?
Waar het hart van vol is....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in principe snap ik het wel![]()
compensatiegedrag
maar ik vind het wel raar gevonden, ik zie het al voor me: die pink wordt omhoog gedaan, en dan denkt die hard rijder: wtf! ik een klein pikkie? ik zal je 's laten zien hoe groot die is! en dattie dan... enfin, je snapt wat ik bedoel
In grote auto's heb je meer ruimtequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden van mij kwamen laatst ook al met de theorie dat grote auto's ook compensatie zijn
Ja, maar dat is niks nieuwsquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden van mij kwamen laatst ook al met de theorie dat grote auto's ook compensatie zijn
dat klopt ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat klopt ook![]()
ik heb een fiat punto trouwens![]()
Mijn vrienden vonden uiteraard van wel..... eentje heeft jarenlang rondgereden in een piepklein citroentjequote:
nou ja, ik heb al eens eerder een jongen vertelt over dat compenseren met grote auto's en toen kreeg ik ook zo'n reactiequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In grote auto's heb je meer ruimte![]()
kut dan moet ik een borstvergroting nemenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Etcetera het volgende:
kut dan moet ik een borstvergroting nemenmaar dan kan ik die mini niet meer betalen
![]()
quote:
Ik ontken allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn fiets. Hoe wist je dat?![]()
schapen zijn ook nooit te vertrouwen hequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schapen zijn ook nooit te vertrouwen he![]()
alleen de SC mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo ik ben thuis, ik mocht eerder weg van werk omdat het rustig was ()
Zo eerst wat eten en daarna bijlezen, de eerste 75 posts heb ik al gehad
Dat met die katquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ze kunnen ook al niet lezen
ik speel een leuk spel
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef Soempie het volgende:
Er is een stukje van m'n (nep)voortand gebroken en er zit een barst in.![]()
Stomme tandarts![]()
![]()
Ik at een appelquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
het ging mij meer om het topic dan om het forumquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat met die kat![]()
![]()
![]()
Oftewel, niet al te nieuwsgierig gaan klikken in dat topic als je geen sterke maag hebt en geen hekel aan katten hebt![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik at een appel![]()
Die knurft van een tandarts heeft het gewoon niet goed gedaan. Hij keek ook al zo: '' halverwege de behandeling. Om vervolgens nog met drie instrumentjes te klooien en uiteindelijk vol opluchting te zeggen: 'zo, dat ziet er beter uit'
![]()
Ik maak geen grapje.![]()
Al weg, wilde net een topicreport invullen en laten weten dat Xebrozius wel een ban mag krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat met die kat![]()
![]()
![]()
Oftewel, niet al te nieuwsgierig gaan klikken in dat topic als je geen sterke maag hebt en geen hekel aan katten hebt![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Klaag hem aan
Shit heb ik iets gemistquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Al weg, wilde net een topicreport invullen en laten weten dat Xebrozius wel een ban mag krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |