feliquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef geenaam het volgende:
Ik heb werkIk had wel werk, alleen heb ik nu vakantiewerk erbij
![]()
ssst, 't duurt altijd 5 minuten voor het een minnetje wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Etcetera het volgende:
voor iemand die weg heeft geklikt heb je een aardig blauw kruisje soemp
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
ssst, 't duurt altijd 5 minuten voor het een minnetje wordt.![]()
![]()
In de bakkerij..quote:
en het heeft niets te maken met de mogelijkheid dat je in je profiel kunt zetten of je wel of niet zichtbaar wilt zijn zekerquote:
Ik vind dat altijd zo irritant. Die mensen mogen ze afschieten..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en het heeft niets te maken met de mogelijkheid dat je in je profiel kunt zetten of je wel of niet zichtbaar wilt zijn zeker
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en het heeft niets te maken met de mogelijkheid dat je in je profiel kunt zetten of je wel of niet zichtbaar wilt zijn zeker
Ik ben nu niet ingelogd dat klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee nee, geen uitzonderingenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritant. Die mensen mogen ze afschieten..Behalve Soempie natuurlijk..
![]()
ik heb het in het begin ook gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritant. Die mensen mogen ze afschieten..Behalve Soempie natuurlijk..
![]()
quote:
niet ingelogd en toch postenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu niet ingelogd dat klopt.![]()
Maar dat was ik net ook niet toen hij op blauw stond. Duurt echt altijd 5 minuten.![]()
Oké, maar dan word de SC wel saai hoor..quote:
quote:
waaromquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, als ik aan 't werk ben.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom maar op, ik kan jullie hebben.![]()
In zo'n grote fabriek? Of bij een bakkertje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
In de bakkerij..Beetje geestdodend werk, maar oké.. Werk is werk
Je hebt me duidelijk nog niet in de smiezen.quote:
In zo'n grote fabriek. Beetje inpakken enzo.. Maar ik ga chillen op een vliegerveld met de waterpijpquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
In zo'n grote fabriek? Of bij een bakkertje?
Een vriend van mij begon 's nachts hardop te dromen over krentenbollen. Toen vond hij het tijd worden om te stoppen met dat werk.![]()
![]()
Er zitten altijd ongeveer 20 mensen tegelijk op hetzelfde account bij ons, ik denk dat als 1 van die mensen toevallig naar FOK! gaat dan ook ingelogd is als Neleos, denk ik.quote:
quote:
willem tell schoot op de appel robin hood stal van de rijken en gaf aan de armenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan Willem Tell..of hoe heet die gast die op een appel schoot.Robin Hood? Je snapt me wel.
![]()
best gaaf hequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Het verhaal gaat dat de legendarische kruisboogschutter Willem Tell weigerde in 1307 de hoed te groeten die landvoogd Gessler op een staak op het dorpsplein had laten zetten, als symbool voor de heersende Habsburg. Gessler beval hem daarop met zijn boog een appel van het hoofd van zijn zoontje te schieten. Dit lukte hem. Toen Tell echter werd gevraagd wat het doel van zijn twééde pijl was, antwoordde hij dat die voor de landvoogd bedoeld was als hij zijn zoontje zou raken. Hierop werd hij gevangen genomen.
Goh, wel een tof verhaal
Vind je het gek. We zitten midden in de tentamenperiodequote:
succesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Soempie het volgende:
Laatste bezoek: 34 minuten, 30 seconden geleden.
![]()
![]()
Ik ga nu echt even wat doen, ander komt het niet goed morgen met m'n 9![]()
Ik kan me een aantal potjes Worms herinneren die het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom maar op, ik kan jullie hebben.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me een aantal potjes Worms herinneren die het tegendeel bewijzen
En dan kom je daar iemand tegen en ga je vervolgens nog niks doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
Ik maak mezelf weer lekker geloofwaardig hier.
Ik ga wel naar de UB![]()
ik wou net zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
Ik maak mezelf weer lekker geloofwaardig hier.
Ik ga wel naar de UB![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |