wat is het, wat zit erop en wie heb je geslacht?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[[url=http://xs316.xs.to/xs316/07263/Hamburgers.JPG]afbeelding][/url]
Geloof me, jullie zijn jaloers
quote:
en dat allemaal in één pan gedaan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Mikkie het volgende:
Hamburgers, met een berg peper, wat kaas, bacon en een zooi gebakken uien
't Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
quote:
niks natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
Oke, er staat een 6.2 op m'n cijferlijst voor een vak waar ik nooit een tentamen voor heb gemaakt.![]()
![]()
Wat te doen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
Oke, er staat een 6.2 op m'n cijferlijst voor een vak waar ik nooit een tentamen voor heb gemaakt.![]()
![]()
Wat te doen?![]()
Ik had dat andersom: ik kreeg 0 punten voor vakken waar ik wel het tentamen van gemaakt hebquote:
Yuri is al bezetquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Supersheep het volgende:
Het is weer heerlijk druk in hier
En wat hebben we toch een plezier
Ik val Yuri aan met huwelijksgeschenken
Want ik kan me niks beters bedenken
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Betekend niet dat ik geen geschenk wil hebben![]()
Yuri ontweek ze steeds dus was er maar mee aan het frisbieënquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef Soempie het volgende:
SheepJij kunt gooien, zeg. Dat het pas na 4 minuten aankomt..
![]()
Ik ga wel weer aan m'n werk![]()
Ik vond die stippen niet zo mooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Yuri ontweek ze steeds dus was er maar mee aan het frisbieën
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Soempie het volgende:
ik zit even te rekenen..bij een horizontale worp:
x(t) = vxt
t= 4 minuten = 240 seconden
afstand...
of moet het met 1/2 gt 2 ??
Ik heb liever bloementjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yuri, dat is hip.
Je bent echt de bom met zo'n servies!
Laat me maar gewoon ff..quote:
Zeg dat nou niet, straks wil ze er bij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
Soempie houdt er trouwens geen rekening mee dat we ons allemaal in het AKQ-SC clubhuis bevinden
Ik weer met m'n grote mondquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks wil ze er bij!
Klopt, ik kan Sheep vanaf hier echt niet zien!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik weer met m'n grote mond
Soempie, we zitten allemaal verspreid over Nederland en we hebben écht niks tegen je hoor!
oef!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, ik kan Sheep vanaf hier echt niet zien!Ik ontken allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet spieken!quote:
Nee, ik blijf lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |