je woont er naastquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te wachten.![]()
![]()
Ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga zo.Ik haal opeens alles wat ik geleerd heb door elkaar.
![]()
en als je dingen door elkaar gaat halen moet je pauzerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga zo.Ik haal opeens alles wat ik geleerd heb door elkaar.
![]()
Ik houd de hele dag al pauze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Etcetera het volgende:
en als je dingen door elkaar gaat halen moet je pauzeren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Cohen's Kappa is van betrouwbaarheid.
nominaal is bijv ja of nee
ordinaal is een rangorde bijv slecht - goed
Geloof ik
Zo hartverwarmend...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Tuurlijk wel
Ik heb hier nog wel ergens sheets liggen, maar ben te lui om het op te zoeken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En daarmee kan ik bij onze buurwinkels (bristol, formido, jan linders en leo v Schaijk) een presentje ophalen![]()
* B.ertha benieuwd is
Daarom marineer je kip ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dan zal het daar aan liggen
aan de andere kant vind ik zowel kip als rijst niet zo heel erg boeiend als eten
Niet doen..daar ga je spijt van krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga zo.
ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zijn gewoon de winkels rondom de school
dan moet ik in vervolg meer kip en minder rijst hebben denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom marineer je kip ook
Kale kip is saai ja. Maar kip maar je lekker
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet ik in vervolg meer kip en minder rijst hebben denk ik
je moet zitten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Mikkie het volgende:
Hou 't maar op een vorm van justitiële zorg..
ik zal het onthouden Chefkokquote:
Chicken Tonightquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Saus is goed
Chicken tonight....met veel kip, veel saus, en vooral niet teveel rijst
quote:
Torhout is van voor mijn festivaltijdquote:
Goed bezigquote:
vanaf het balkon met een koud biertje dus? dat is helemaal perfectquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag niet klagen
Ze spelen in Nijmegen en een kennis van me heeft een appartement tegen het park aan
moooohquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef Supersheep het volgende:
oink
dat doe ik ook al de hele dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weer terug van een dag kei- en keihard werken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |