Je kan ook smileys gebruiken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
.,
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Ik wil dat ooook, er moet toch ook wel iets met IE zijn?
Zeggie toch wat anders...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef Berenanus het volgende:
nu weet ik eigenlijk niet meer wat ik wilde zeggen...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt wel mee, FireFox kan je compleet naar jezelf afstellen.![]()
Nouja, ik wil wel zeggen dat ik hele grote honger heb. Maar omdat ik net al naar beneden ben gelopen voor bier en peukje heb ik nu geen zin meer om opnieuw die wandeling te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeggie toch wat anders... [afbeelding]
Ik deed ze eerst als plaatje posten vanaf photobucket...maar da's omslachtig. En voor IE heb je het niet volgens mij. Gewoon FF ernaast gebruiken...isse gratis !quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Ik wil dat ooook, er moet toch ook wel iets met IE zijn?
ooow had ik nu maar een slaatje voor je meegenomen.. hij was lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel zeggen dat ik hele grote honger heb. Maar omdat ik net al naar beneden ben gelopen voor bier en peukje heb ik nu geen zin meer om opnieuw die wandeling te maken.
FF.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik deed ze eerst als plaatje posten vanaf photobucket...maar da's omslachtig. En voor IE heb je het niet volgens mij. Gewoon FF ernaast gebruiken...isse gratis ! [afbeelding] [afbeelding]
Als je genoeg bier hebt gehaald wordt de honger wel minder...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel zeggen dat ik hele grote honger heb. Maar omdat ik net al naar beneden ben gelopen voor bier en peukje heb ik nu geen zin meer om opnieuw die wandeling te maken.
Ik heb firefok!s nog nooit geinstalleerd ik zal morgen eens kijkenquote:
De duizeligheid niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je genoeg bier hebt gehaald wordt de honger wel minder...![]()
quick reply gebruikte ik al even jaquote:
Ik zie nu het woordgrapje pas.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb firefok!s nog nooit geinstalleerd ik zal morgen eens kijken
hmm?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
quick reply gebruikte ik al even ja
maar beedee hielp me eraan te herinneren om eigen smilies toe te voegen en mijn pi te automatiseren
quote:
Je hebt 'm op standaard schrik/verbaas staan !!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
quick reply gebruikte ik al even ja
maar beedee hielp me eraan te herinneren om eigen smilies toe te voegen en mijn pi te automatiseren
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja en nu word ik ze al weer zat eik
en ik wel [afbeelding]
Doe je best...en plaats eens wat anekdotes...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef Berenanus het volgende:
Heb maar 1/2 liter bier mee, hoop dat het de honger gaat stillen.
Btw, ik ben andere topics onveilig maken
Wil je dat? of vraag je of je dat wil?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja en nu word ik ze al weer zat eik
en ik wil [afbeelding]
Truste E !quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen schijnt er weer iemand langs te komen, ik heb hem nooit gezien. Maar misschien is morgen de dag dat ie verschijnt. mijnheer zagemans
ja!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wil je dat? of vraag je of je dat wil?![]()
Weinig actieve topics in ONZ, terugquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe je best...en plaats eens wat anekdotes...![]()
woooow een openbaring! Bedankt PeZu ik heb me altijd afgevraagd hoe hij eruit zag! Leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef PeZu het volgende:
speciaal voor koek
[afbeelding]
mr zaagmans_!
Ghegege....leuk samengevat..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
En wat denk je dat wij de hele dag doen??
BeeDee kijkt elke dag op dezelfde computerschermen om de benzine goed te laten....eh... bezinenen.
Oranjekoek verschoont elke dag luiers, zet het eten op en verkoopt haar spulletjes.
Tezz checkt elke dag hetzelfde emailadres, neemt de telefoon aan en schrijft brieven.
Tyler zit elke dag in dezelfde studieruimte met een headset op zijn kop lastige vragen te beantwoorden.
PeZu trekt elke dag zijn SpongeBob pak aan om merchandise te verkopen.
Ludo. Kut. Ludo heeft wel een leuke baan.
The point is: dat is werken!!!!!!!! Elke dag hetzelfde doen!!!!!!
klopt bijn ahelemaalquote:
wel netjes tochquote:
nee, ik doe stemmetjes voor tekenfilmsquote:
Meen je dat ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik doe stemmetjes voor tekenfilms![]()
neequote:
ken je teddy ruxspin?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ow dat lijkt mij dus echt super!!
Kei vet! Noem eens iets?
Er kwam bier via mijn neus naar buiten door je garpjequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken je teddy ruxspin?
nou die deed ik vooral niet_!
mijn bier is opquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:47 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Er kwam bier via mijn neus naar buiten door je garpje![]()
Voor neuken heb je niet perse een vrouw nodig!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:49 schreef BeeDee het volgende:
Laten we het dan gewoon over neuken hebben ! Jammer dat er geen vrouwen meer onder ons zijn.![]()
Ik zei "onder" ons...
![]()
Ja ! Waarom zei je dat !quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Voor neuken heb je niet perse een vrouw nodig!
Waarom zei ik dat![]()
![]()
Ik heb ook nog een halve fles als back up...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn bier is op![]()
ik zit aan de gay rose![]()
[afbeelding]
YW, BA!quote:
Ik heb geen last van homofobie hoor !quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:56 schreef Berenanus het volgende:
solly
dan ben jij kennelijk een trabant en ik een volvoquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:01 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben een homofoob (volgens mijn ex)
Die mop trouwens, daar blijf je om lachen, hoorde hem een tijdje geleden. Ik ging door mijn kreukelzone!!!
Hij is misschien leuker als je hem van iemand hoortquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben jij kennelijk een trabant en ik een volvo
hier gebeurde er werkelijk waar niets![]()
Ow...ik dacht homo...not that it would matter..quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:01 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben een homofoob (volgens mijn ex)
Die mop trouwens, daar blijf je om lachen, hoorde hem een tijdje geleden. Ik ging door mijn kreukelzone!!!
Hij moet leuk gebracht worden...dus in principe in gesproken taal iig, en door een droogkloot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben jij kennelijk een trabant en ik een volvo
hier gebeurde er werkelijk waar niets![]()
dan nogquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij moet leuk gebracht worden...dus in principe in gesproken taal iig, en door een droogkloot.![]()
Naja...zie disclaimer dus...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan nog
ik houd meer van humor zeg maar
Nee, sec, wacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow...ik dacht homo...not that it would matter..![]()
Een homofiele (ex) gabber !!!![]()
Je bent nog in denial...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:16 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nee, sec, wacht.
Ik ben hetero, of snap ik het zelf nu niet meer?
Ja...weltrusten BA..quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:21 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga trouwens slapen!
Bier is op
Heb honger
Spierpijn
Zal van alle drie niets merken als ik slaap![]()
Tot morgen
Ja bedankt he! Mag vandaag tot 1 uur en dan vanavond weer terug voor een vergadering. Ach ja ik overleef het wel.quote:
hahaaa Ik zag het al helemaal voor me, elmer fudd en bugs bunnyquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:58 schreef BeeDee het volgende:
Komt een man binnen bij de bakker.
Roept tegen die bakker; "IK HEB JE MOEDER GENEUKT !!!!"
Zegt die bakker; "Rot op pa ! Ik ben aan 't werk !"
![]()
Gehoord op radio 538...don't shoot me..![]()
Werk ze Tezz! Alweer een vergadering?quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja bedankt he! Mag vandaag tot 1 uur en dan vanavond weer terug voor een vergadering. Ach ja ik overleef het wel.
Jullie ook allemaal fijne dag!
Vergaderingen zijn altijd zo slaapwekkend! Vooral als je niets in te brengen hebt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef oranjekoek het volgende:
Goeiemorgen!Jullie hebben een kort nachtje gehad!
OMG je lijkt sprekend op mijn ex, op die foto dan hequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
Heb mezelf er maar bij gezet, goed zo?![]()
Is dat fout?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
OMG je lijkt sprekend op mijn ex, op die foto dan he![]()
Ik ga Sanne aankleden en even douchen.
Nee! Mijn ex is een lekker ding!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Is dat fout?
Zo ff nieuwe smileys gepikt uit dit topic
Test: [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee! Mijn ex is een lekker ding!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:52 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga er weer vandoor!
ik ben maar een filmpje ana het kijken had ook wat koffie op en kan de slaap niet vattenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Slaaplekker dan![]()
Ik zit hier nu met een halve liter cappuccino![]()
Hier ook! Het is heerlijk weer buiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het zonnetje schijnt, ik wil naar huis. Vanavond lekker aan het bier.
Wat een kut film is dat zeg, daar snapte ik dus helemaal niets van!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben maar een filmpje ana het kijken had ook wat koffie op en kan de slaap niet vatten
hitchhikers guide to the galaxy
@ludo het waait hier en de lucht ist dunkel![]()
ik heb geen zin om het boek te lezen dus ik kijk de film maar weer eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat een kut film is dat zeg, daar snapte ik dus helemaal niets van!
Beetje regenachtig hier btw
Grote bladzijden met meer dan 200 tekens achterelkaar, niet onderbroken door een plaatje... Nee, daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen zin om het boek te lezen dus ik kijk de film maar weer eens
maar het boek is zoveel leuker heh![]()
w00t! Bedanktquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef BeeDee het volgende:
Hoi en gelijk weer doei !![]()
Btw, de collage is in de wiki weer aangepast BA, je staat ook in de OP nu..![]()
![]()
Same here.. Ik moet alleen strompelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het zonnetje schijnt, ik wil naar huis. Vanavond lekker aan het bier.
Zou maar even foto's laten maken dan....quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Same here.. Ik moet alleen strompelen, ben in wat glas getrapt, en waarschijnlijk zit het er nog in. Dus het gaat er of op de natuurlijke manier uit, of het moet geopereerd worden..
![]()
pijnlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Same here.. Ik moet alleen strompelen, ben in wat glas getrapt, en waarschijnlijk zit het er nog in. Dus het gaat er of op de natuurlijke manier uit, of het moet geopereerd worden..
![]()
Ze wilden eerst kijken of het er op de natuurlijk manier uit komt.. en als het gaat onsteken moet ik terug komen, maar iedere keer als ik er ook maar op leun heb ik het idee alsof ik opnieuw in iets trapquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:47 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Zou dan maar even foto's laten maken dan....
Sterkte!
Als het gaat ontstekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ze wilden eerst kijken of het er op de natuurlijk manier uit komt.. en als het gaat onsteken moet ik terug komen, maar iedere keer als ik er ook maar op leun heb ik het idee alsof ik opnieuw in iets trap![]()
Nee, heel diep in mijn teen.. het stukje was ongeveer 8 a 10 cm, en zat er bijna helemaal inquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Als het gaat ontstekenBeetje laat niet....
Zit het echt bij je voetzool?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nee, heel diep in mijn teen.. het stukje was ongeveer 8 a 10 cm, en zat er bijna helemaal in![]()
Nog maar een half uur en ik mag wegquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende keer de wijze lessen van paps en mams in acht nemen hè. "Doe eens wat aan je voeten! Zo dadelijk ga je ergens in staan!" Een quote die mij regelmatige ten gehore werd gebracht toen ik nog jong, onbedorven en onschuldig was..
Sterkte ermee!
Nog een half uurtje alvorens ik het pand verlaten ga, Zaagmans is al voorbij geweest.
Ik dacht dan ook dat het buiten gebeurd was. Wie gaat er nu vanuit dat de scherven glas door het huis liggen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nog maar een half uur en ik mag weg.. Maar als ik even naar boven loop om iets van de waslijn te hangen, ga je er niet van uit dat je ergens in trapt.. Mijn ouders zeiden trouwens juist altijd in huis schoenen uit
![]()
lekker.. Ik wou dat ik ook een peuk kon roken.. maar ja daar ga je dus niet van uit... nee buiten heb ik ook alitijd schoenen aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat het buiten gebeurd was. Wie gaat er nu vanuit dat de scherven glas door het huis liggen?
Maar afijn, ik ga een peukje roken en dan stipt om 5 uur naar huis.
ja erg hinderlijk jaquote:
wat, de hooikoorts of de hinderlijk dansende boze smiley?quote:
heyfever babe!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat, de hooikoorts of de hinderlijk dansende boze smiley?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat, de hooikoorts of de hinderlijk dansende boze smiley?
Weet je wat extreem KUT is: mijn man ligt te pitten op de bank, mijn dochter ligt al in bed en ik moet GVD nog gaan werken dadelijk. En ik ben moeeeeeeeeeeeee..........quote:
hij is viswijfje. Wedden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand al uitgevonden of Pio weer een kloon heeft?![]()
wtf nu nog gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je wat extreem KUT is: mijn man ligt te pitten op de bank, mijn dochter ligt al in bed en ik moet GVD nog gaan werken dadelijk. En ik ben moeeeeeeeeeeeee..........![]()
Tis maar eenmaal in de maand en ik krijg er vet voor gecompenseerd, dus ach, zo'n probleem is het eigenlijk niet. Maar ik heb gewoon geen zin om in een duffe vergadering met diknekken te zitten die lullen over allerlei zaken die ik allang weet en me verder ook niet interesseren. Ik hoeft gelukkig alleen maar koffie te zetten en de hele handel te notuleren, maar ja. Het blijft saaaaaaaaaai.quote:
dan helemaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis maar eenmaal in de maand en ik krijg er vet voor gecompenseerd, dus ach, zo'n probleem is het eigenlijk niet. Maar ik heb gewoon geen zin om in een duffe vergadering met diknekken te zitten die lullen over allerlei zaken die ik allang weet en me verder ook niet interesseren. Ik hoeft gelukkig alleen maar koffie te zetten en de hele handel te notuleren, maar ja. Het blijft saaaaaaaaaai.
Volgens mij alleen BeeDee! Ja en mijn man (Ludo). Ik hoeft dus maar 1x per maand 's avonds te werken.....oh ja en PeZu meldt regelmatig dat ie vrij is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
Valt me op dat iedereen in dit hoekje onregelmatige werktijden heeft.![]()
zo erg, wat heb je gedaan dan danquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:19 schreef Tezz het volgende:
pppfffff ik ben echt zwaar vermoeid. Heb nog geen puf om naar de koelkast te lopen om wat koel water te pakken. Kun je nagaan.
Niet echt wat bijzonders eigenljk! Gewerkt van 8 tot 2 en daarna met mijn kind in de tuin gezeten! (nou ja, ik op mijn kont, zij in het zwembad). En wat gekookt enzo. Niets raars...........quote:
bye byequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niet echt wat bijzonders eigenljk! Gewerkt van 8 tot 2 en daarna met mijn kind in de tuin gezeten! (nou ja, ik op mijn kont, zij in het zwembad). En wat gekookt enzo. Niets raars...........
Maar nu moet ik weer gaan, snif....
Ja dus....ik heb net een paar uurtjes "voorgeslapen" om over 2 en een half uur weer een eerste nachtdienst te draaien. Pfff, gelukkig maar 2.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij alleen BeeDee! Ja en mijn man (Ludo). Ik hoeft dus maar 1x per maand 's avonds te werken.....oh ja en PeZu meldt regelmatig dat ie vrij is.
ooh ja joh waar zijn ze heen danquote:
quote:
hee das mijn real life signature movequote:
Hehe...en één van de weinige die irl makkelijk na te doen is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee das mijn real life signature move [afbeelding]
jupsquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef BeeDee het volgende:
Doet me denken aan een topic waar je pics van jezelf moest plaatsen waarop je een smilie nadoet. Jouw foto in de collage komt daaruit toch ?![]()
Beelzebub85 en ik werken ook met onregelmatige dienstenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja dus....ik heb net een paar uurtjes "voorgeslapen" om over 2 en een half uur weer een eerste nachtdienst te draaien. Pfff, gelukkig maar 2.
Tezz werkze...en hoi iedereen. [afbeelding]
Hey Duuvelke!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Beelzebub85 en ik werken ook met onregelmatige diensten![]()
Rot zo'n eerste nachtdienst.... de eerste en de laatste zijn het vervelenst.
Ja, da's waar ook. Gelukkig heb ik maximaal 3 nachten achter elkaar. Nu alleen een eerste en een laatste..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Beelzebub85 en ik werken ook met onregelmatige diensten![]()
Rot zo'n eerste nachtdienst.... de eerste en de laatste zijn het vervelenst vind ik zelf
jaquote:
Chili con carne..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef oranjekoek het volgende:
We hebben chili con carne gegeten, een eitje is ook heerlijk!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Jij nam mijn kwartje af...
Maar ik ben er vandoorWerk ze nog vanacht BeeDee
mwah vandaag houd ik het gewoon bij bierquote:
indrukwekkend he!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef PeZu het volgende:
OOHW
ja reuze, enorm zelfsquote:
tussen drinken en zuipen zit een wereld van verschil althans hier welquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
In je eentje zuipen is net als rukken.
Best een leuk resultaat maar achteraf heb je zoiets van: mjah beter het echte werk...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
In je eentje zuipen is net als rukken.
Best een leuk resultaat maar achteraf heb je zoiets van: mjah beter het echte werk...
wtf doe jij dan voor stage/werk anusje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
Zo klaar met werken!!
Zit nu nog op mijn stage te fokken, want ik blijf hier slapen, morgen beging ik weer om 7uur
Hallo allemaal
Ik verzorg mensen met een meervoudige handicap. (mongolen aaienquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf doe jij dan voor stage/werk anusje?
aah retard pettingquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik verzorg mensen met een meervoudige handicap. (mongolen aaien)
Dwijlen met de mond open.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik verzorg mensen met een meervoudige handicap. (mongolen aaien)
dan moet je ze ook niet "daar" aaien anusjequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Alleen je vingers ruiken zo naar na afloop
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je ze ook niet "daar" aaien anusje![]()
Nouja, had vandaag toch iets!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je ze ook niet "daar" aaien anusje![]()
ja gans geil toch een bloedende doos van ene patientquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, had vandaag toch iets!
Ik moest zo'n ongestelde bebloede doos met een washandje onder de douche schoon schrobben.. roept ze:
Ja! Nu is het wel genoeg anders klaag ik je aan voor misbruik!" oid.
Ja tief dan maar op met je ontregelde flamoes!![]()
Zijn ze gehandicapt als in een missende arm of geestelijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, had vandaag toch iets!
Ik moest zo'n ongestelde bebloede doos met een washandje onder de douche schoon schrobben.. roept ze:
Ja! Nu is het wel genoeg anders klaag ik je aan voor misbruik!" oid.
Ja tief dan maar op met je ontregelde flamoes!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gans geil toch een bloedende doos van ene patient_!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gans geil toch een bloedende doos van ene patient_!
Both, meervoudiggehandicapt. Het is ook makkelijker en beter voor je rug om een tank in bed te leggen dan zo'n misvormde tientonner. Dus erg aantrekkelijk is (zijn) ze niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn ze gehandicapt als in een missende arm of geestelijk?
en dan te bedenken dat er personen zijn die er wel misbruik van maken hehquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
_! <-- dat dus
[..]
Both, meervoudiggehandicapt. Het is ook makkelijker en beter voor je rug om een tank in bed te leggen dan zo'n misvormde tientonner. Dus erg aantrekkelijk is (zijn) ze niet.
voor de rest doe ik er wel heel lief mee enzo, ben een heel aardig en sociaal persoon, maar een beetje bashen en schelden is leuk
Ík heb over het algemeen respect voor vrijwilligers, ik ebn echt zo'n schoffie dat alleen betaald werk wilt doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Respect voor mensen die dat werk doen, zou niet voor mij zijn zeg..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Berenanus het volgende:
Heb mijn bedankje gekregen vandaag. Morgen is mijn laatste dag en zie niet alle clienten meer. Maar nu waren er een paar clienten die een traan lieten rollen tijdens mijn officiele afscheid. Dat vind ik nu mooiDan word (werd) je dus gewaardeerd.
Hoquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ík heb over het algemeen respect voor vrijwilligers, ik ebn echt zo'n schoffie dat alleen betaald werk wilt doen.![]()
Er zijn een paar vrijwilligers die m'n Opa in z'n laatste paar dagen verzorgd hebben, ik heb echt zoveel respect voor vrijwilligers sindsdien, met namen die in het Hospice.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
HoIk doe dit ook niet vrijwillig he. Ga een beetje onbetaald werk doen
Ben ff roken
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ík heb over het algemeen respect voor vrijwilligers, ik ebn echt zo'n schoffie dat alleen betaald werk wilt doen.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Jij wilt helemaal niet werken man!
Slapenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ochja, werken kan opzich leuk zijn, maar het is het opstaan waar ik nogwel het meest tegenop zit, en ik ben al zo'n avondmens.
![]()
's Avonds een vent, 's morgen uitslapen.
Nou dan ga je in de horeca werken. Daar kun je lekker uitslapen en in de avond werken. Probleem opgelost. Morgen direct solliciteren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ochja, werken kan opzich leuk zijn, maar het is het opstaan waar ik nogwel het meest tegenop zit, en ik ben al zo'n avondmens.
![]()
's Avonds een vent, 's morgen uitslapen.
Fuck you Cartman.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef PeZu het volgende:
werkschuw lang harig tuig
die you hippie scum
Wat dacht je van eerder naar bed gaan? Ik snap dat nooit, mensen die niet vroeg op kunnen staan... Je slaapt toch even lang als je eerder gaat slapen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien moet ik lid worden van die neiuwe bond die tegen het vroege opstaan is.![]()
luie verkens zijn het anusjequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerder naar bed gaan? Ik snap dat nooit, mensen die niet vroeg op kunnen staan... Je slaapt toch even lang als je eerder gaat slapen?
ALLEMAAL!!!quote:
have a nice onequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ALLEMAAL!!!
Ik ben trouwens naar bed, nog even de donald duck lezen en mijn ogen gaan dicht.
Morgenvroeg weer die "verwendicapten" verzorgen
![]()
![]()
![]()
kanquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kunnen we de tijd niet ff wat versnellen? Dat het morgen 3 juli is zeg maar?
Dan zou ik van "op mijn stage" ineens in Kenia zitten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
quote:
Ik werd er opgewekt van!quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedemorgen allemaal! It's a beautifull daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy (picture lief zeehondje hierbij).
Wat een heerljike dag weer! En ik mag weer gaan werken, joepie! Heerlijk! Fijn centjes verdienen en socializen op kantoor! Vanmiddag met mijn kind naar de kapper, vanavond wat poetsen ..... oh wat heb ik toch een goed leven!
ik doe net alsof he jongens. Ik ben nog steeds depressief en heb al helemaal geen kut zin om te werken....maar ik dacht, misschien helpt 'doen alsof' voor mijn humeur......
Nou..........dat helpt inderdaad!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik werd er opgewekt van!Nu jij nog
Misschien helpt dit lieve zeehondje waar je het over had:
[afbeelding]
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:02 schreef BeeDee het volgende:
Mogguh ! Net thuis...ff bakkie koffie nog gedaan en ga nu lekker onder de wol.![]()
Morgen weer de laatste nacht..![]()
En Tezz werkze ! [afbeelding]
Wat zingt ze? Goed voelen is fijn btwquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou..........dat helpt inderdaad!!!!!!!
Wat ook helpt is het feit dat ik inmiddels mijn tweede bakje koffie en peukje heb genuttigd en dat mijn dochter al zingend door de kamer danst. Ze zingt een liedje in het 'engels'. Zelfs het ergste ochtendhumeur wordt hier mee verdreven.......
Ze zingt een eigen tekst met een eigen melodie en met een engelse tongval. Een heel overdreven rrrrrr enzo. Heerlijk gewoon! Ik kan de woorden 'love' en 'friend' onderscheiden, dus het zal wel een lief liedje zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat zingt ze? Goed voelen is fijn btw
BD, slaaplekker
Graag, dan ben ik weer een diploma rijker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het is donderdag broek!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
Tezz, jij hebt toch altijd vrij op vrijdag?![]()
Ik mag maandag terugkomen om dingen af te tekenen en in te leverenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal![]()
Gelukt volgel ik moet er nog 4.....
Tickets voor vakantie zijn binnen![]()
Waar ga je heen trouwens/quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal![]()
Gelukt volgel ik moet er nog 4.....
Tickets voor vakantie zijn binnen![]()
Naar Kreta.. Malia om precies te zijn.quote:
Ja...zeg maar sorry dan...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:54 schreef Crappery het volgende:
Ik ben Phileine
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Flikker eens op met die smileyposts !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |