ja reuze, enorm zelfsquote:
tussen drinken en zuipen zit een wereld van verschil althans hier welquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
In je eentje zuipen is net als rukken.
Best een leuk resultaat maar achteraf heb je zoiets van: mjah beter het echte werk...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
In je eentje zuipen is net als rukken.
Best een leuk resultaat maar achteraf heb je zoiets van: mjah beter het echte werk...
wtf doe jij dan voor stage/werk anusje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
Zo klaar met werken!!
Zit nu nog op mijn stage te fokken, want ik blijf hier slapen, morgen beging ik weer om 7uur
Hallo allemaal
Ik verzorg mensen met een meervoudige handicap. (mongolen aaienquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf doe jij dan voor stage/werk anusje?
aah retard pettingquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik verzorg mensen met een meervoudige handicap. (mongolen aaien)
Dwijlen met de mond open.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik verzorg mensen met een meervoudige handicap. (mongolen aaien)
dan moet je ze ook niet "daar" aaien anusjequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Alleen je vingers ruiken zo naar na afloop
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je ze ook niet "daar" aaien anusje![]()
Nouja, had vandaag toch iets!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je ze ook niet "daar" aaien anusje![]()
ja gans geil toch een bloedende doos van ene patientquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, had vandaag toch iets!
Ik moest zo'n ongestelde bebloede doos met een washandje onder de douche schoon schrobben.. roept ze:
Ja! Nu is het wel genoeg anders klaag ik je aan voor misbruik!" oid.
Ja tief dan maar op met je ontregelde flamoes!![]()
Zijn ze gehandicapt als in een missende arm of geestelijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, had vandaag toch iets!
Ik moest zo'n ongestelde bebloede doos met een washandje onder de douche schoon schrobben.. roept ze:
Ja! Nu is het wel genoeg anders klaag ik je aan voor misbruik!" oid.
Ja tief dan maar op met je ontregelde flamoes!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gans geil toch een bloedende doos van ene patient_!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gans geil toch een bloedende doos van ene patient_!
Both, meervoudiggehandicapt. Het is ook makkelijker en beter voor je rug om een tank in bed te leggen dan zo'n misvormde tientonner. Dus erg aantrekkelijk is (zijn) ze niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn ze gehandicapt als in een missende arm of geestelijk?
en dan te bedenken dat er personen zijn die er wel misbruik van maken hehquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
_! <-- dat dus
[..]
Both, meervoudiggehandicapt. Het is ook makkelijker en beter voor je rug om een tank in bed te leggen dan zo'n misvormde tientonner. Dus erg aantrekkelijk is (zijn) ze niet.
voor de rest doe ik er wel heel lief mee enzo, ben een heel aardig en sociaal persoon, maar een beetje bashen en schelden is leuk
Ík heb over het algemeen respect voor vrijwilligers, ik ebn echt zo'n schoffie dat alleen betaald werk wilt doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Respect voor mensen die dat werk doen, zou niet voor mij zijn zeg..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Berenanus het volgende:
Heb mijn bedankje gekregen vandaag. Morgen is mijn laatste dag en zie niet alle clienten meer. Maar nu waren er een paar clienten die een traan lieten rollen tijdens mijn officiele afscheid. Dat vind ik nu mooiDan word (werd) je dus gewaardeerd.
Hoquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ík heb over het algemeen respect voor vrijwilligers, ik ebn echt zo'n schoffie dat alleen betaald werk wilt doen.![]()
Er zijn een paar vrijwilligers die m'n Opa in z'n laatste paar dagen verzorgd hebben, ik heb echt zoveel respect voor vrijwilligers sindsdien, met namen die in het Hospice.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
HoIk doe dit ook niet vrijwillig he. Ga een beetje onbetaald werk doen
Ben ff roken
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ík heb over het algemeen respect voor vrijwilligers, ik ebn echt zo'n schoffie dat alleen betaald werk wilt doen.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Jij wilt helemaal niet werken man!
Slapenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ochja, werken kan opzich leuk zijn, maar het is het opstaan waar ik nogwel het meest tegenop zit, en ik ben al zo'n avondmens.
![]()
's Avonds een vent, 's morgen uitslapen.
Nou dan ga je in de horeca werken. Daar kun je lekker uitslapen en in de avond werken. Probleem opgelost. Morgen direct solliciteren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ochja, werken kan opzich leuk zijn, maar het is het opstaan waar ik nogwel het meest tegenop zit, en ik ben al zo'n avondmens.
![]()
's Avonds een vent, 's morgen uitslapen.
Fuck you Cartman.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef PeZu het volgende:
werkschuw lang harig tuig
die you hippie scum
Wat dacht je van eerder naar bed gaan? Ik snap dat nooit, mensen die niet vroeg op kunnen staan... Je slaapt toch even lang als je eerder gaat slapen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien moet ik lid worden van die neiuwe bond die tegen het vroege opstaan is.![]()
luie verkens zijn het anusjequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerder naar bed gaan? Ik snap dat nooit, mensen die niet vroeg op kunnen staan... Je slaapt toch even lang als je eerder gaat slapen?
ALLEMAAL!!!quote:
have a nice onequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ALLEMAAL!!!
Ik ben trouwens naar bed, nog even de donald duck lezen en mijn ogen gaan dicht.
Morgenvroeg weer die "verwendicapten" verzorgen
![]()
![]()
![]()
kanquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kunnen we de tijd niet ff wat versnellen? Dat het morgen 3 juli is zeg maar?
Dan zou ik van "op mijn stage" ineens in Kenia zitten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
quote:
Ik werd er opgewekt van!quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedemorgen allemaal! It's a beautifull daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy (picture lief zeehondje hierbij).
Wat een heerljike dag weer! En ik mag weer gaan werken, joepie! Heerlijk! Fijn centjes verdienen en socializen op kantoor! Vanmiddag met mijn kind naar de kapper, vanavond wat poetsen ..... oh wat heb ik toch een goed leven!
ik doe net alsof he jongens. Ik ben nog steeds depressief en heb al helemaal geen kut zin om te werken....maar ik dacht, misschien helpt 'doen alsof' voor mijn humeur......
Nou..........dat helpt inderdaad!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik werd er opgewekt van!Nu jij nog
Misschien helpt dit lieve zeehondje waar je het over had:
[afbeelding]
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:02 schreef BeeDee het volgende:
Mogguh ! Net thuis...ff bakkie koffie nog gedaan en ga nu lekker onder de wol.![]()
Morgen weer de laatste nacht..![]()
En Tezz werkze ! [afbeelding]
Wat zingt ze? Goed voelen is fijn btwquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou..........dat helpt inderdaad!!!!!!!
Wat ook helpt is het feit dat ik inmiddels mijn tweede bakje koffie en peukje heb genuttigd en dat mijn dochter al zingend door de kamer danst. Ze zingt een liedje in het 'engels'. Zelfs het ergste ochtendhumeur wordt hier mee verdreven.......
Ze zingt een eigen tekst met een eigen melodie en met een engelse tongval. Een heel overdreven rrrrrr enzo. Heerlijk gewoon! Ik kan de woorden 'love' en 'friend' onderscheiden, dus het zal wel een lief liedje zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat zingt ze? Goed voelen is fijn btw
BD, slaaplekker
Graag, dan ben ik weer een diploma rijker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het is donderdag broek!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
Tezz, jij hebt toch altijd vrij op vrijdag?![]()
Ik mag maandag terugkomen om dingen af te tekenen en in te leverenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal![]()
Gelukt volgel ik moet er nog 4.....
Tickets voor vakantie zijn binnen![]()
Waar ga je heen trouwens/quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal![]()
Gelukt volgel ik moet er nog 4.....
Tickets voor vakantie zijn binnen![]()
Naar Kreta.. Malia om precies te zijn.quote:
Ja...zeg maar sorry dan...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:54 schreef Crappery het volgende:
Ik ben Phileine
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Flikker eens op met die smileyposts !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |