quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:58 schreef BeeDee het volgende:
Komt een man binnen bij de bakker.
Roept tegen die bakker; "IK HEB JE MOEDER GENEUKT !!!!"
Zegt die bakker; "Rot op pa ! Ik ben aan 't werk !"
![]()
Gehoord op radio 538...don't shoot me..![]()
Werk ze Tezz! Alweer een vergadering?quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja bedankt he! Mag vandaag tot 1 uur en dan vanavond weer terug voor een vergadering. Ach ja ik overleef het wel.
Jullie ook allemaal fijne dag!
Vergaderingen zijn altijd zo slaapwekkend! Vooral als je niets in te brengen hebt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef oranjekoek het volgende:
Goeiemorgen!Jullie hebben een kort nachtje gehad!
OMG je lijkt sprekend op mijn ex, op die foto dan hequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
Heb mezelf er maar bij gezet, goed zo?![]()
Is dat fout?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
OMG je lijkt sprekend op mijn ex, op die foto dan he![]()
Ik ga Sanne aankleden en even douchen.
Nee! Mijn ex is een lekker ding!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Is dat fout?
Zo ff nieuwe smileys gepikt uit dit topic
Test: [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee! Mijn ex is een lekker ding!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:52 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga er weer vandoor!
ik ben maar een filmpje ana het kijken had ook wat koffie op en kan de slaap niet vattenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Slaaplekker dan![]()
Ik zit hier nu met een halve liter cappuccino![]()
Hier ook! Het is heerlijk weer buiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het zonnetje schijnt, ik wil naar huis. Vanavond lekker aan het bier.
Wat een kut film is dat zeg, daar snapte ik dus helemaal niets van!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben maar een filmpje ana het kijken had ook wat koffie op en kan de slaap niet vatten
hitchhikers guide to the galaxy
@ludo het waait hier en de lucht ist dunkel![]()
ik heb geen zin om het boek te lezen dus ik kijk de film maar weer eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat een kut film is dat zeg, daar snapte ik dus helemaal niets van!
Beetje regenachtig hier btw
Grote bladzijden met meer dan 200 tekens achterelkaar, niet onderbroken door een plaatje... Nee, daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen zin om het boek te lezen dus ik kijk de film maar weer eens
maar het boek is zoveel leuker heh![]()
w00t! Bedanktquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef BeeDee het volgende:
Hoi en gelijk weer doei !![]()
Btw, de collage is in de wiki weer aangepast BA, je staat ook in de OP nu..![]()
![]()
Same here.. Ik moet alleen strompelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het zonnetje schijnt, ik wil naar huis. Vanavond lekker aan het bier.
Zou maar even foto's laten maken dan....quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Same here.. Ik moet alleen strompelen, ben in wat glas getrapt, en waarschijnlijk zit het er nog in. Dus het gaat er of op de natuurlijke manier uit, of het moet geopereerd worden..
![]()
pijnlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Same here.. Ik moet alleen strompelen, ben in wat glas getrapt, en waarschijnlijk zit het er nog in. Dus het gaat er of op de natuurlijke manier uit, of het moet geopereerd worden..
![]()
Ze wilden eerst kijken of het er op de natuurlijk manier uit komt.. en als het gaat onsteken moet ik terug komen, maar iedere keer als ik er ook maar op leun heb ik het idee alsof ik opnieuw in iets trapquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:47 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Zou dan maar even foto's laten maken dan....
Sterkte!
Als het gaat ontstekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ze wilden eerst kijken of het er op de natuurlijk manier uit komt.. en als het gaat onsteken moet ik terug komen, maar iedere keer als ik er ook maar op leun heb ik het idee alsof ik opnieuw in iets trap![]()
Nee, heel diep in mijn teen.. het stukje was ongeveer 8 a 10 cm, en zat er bijna helemaal inquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Als het gaat ontstekenBeetje laat niet....
Zit het echt bij je voetzool?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nee, heel diep in mijn teen.. het stukje was ongeveer 8 a 10 cm, en zat er bijna helemaal in![]()
Nog maar een half uur en ik mag wegquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende keer de wijze lessen van paps en mams in acht nemen hè. "Doe eens wat aan je voeten! Zo dadelijk ga je ergens in staan!" Een quote die mij regelmatige ten gehore werd gebracht toen ik nog jong, onbedorven en onschuldig was..
Sterkte ermee!
Nog een half uurtje alvorens ik het pand verlaten ga, Zaagmans is al voorbij geweest.
Ik dacht dan ook dat het buiten gebeurd was. Wie gaat er nu vanuit dat de scherven glas door het huis liggen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nog maar een half uur en ik mag weg.. Maar als ik even naar boven loop om iets van de waslijn te hangen, ga je er niet van uit dat je ergens in trapt.. Mijn ouders zeiden trouwens juist altijd in huis schoenen uit
![]()
lekker.. Ik wou dat ik ook een peuk kon roken.. maar ja daar ga je dus niet van uit... nee buiten heb ik ook alitijd schoenen aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat het buiten gebeurd was. Wie gaat er nu vanuit dat de scherven glas door het huis liggen?
Maar afijn, ik ga een peukje roken en dan stipt om 5 uur naar huis.
ja erg hinderlijk jaquote:
wat, de hooikoorts of de hinderlijk dansende boze smiley?quote:
heyfever babe!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat, de hooikoorts of de hinderlijk dansende boze smiley?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat, de hooikoorts of de hinderlijk dansende boze smiley?
Weet je wat extreem KUT is: mijn man ligt te pitten op de bank, mijn dochter ligt al in bed en ik moet GVD nog gaan werken dadelijk. En ik ben moeeeeeeeeeeeee..........quote:
hij is viswijfje. Wedden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand al uitgevonden of Pio weer een kloon heeft?![]()
wtf nu nog gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je wat extreem KUT is: mijn man ligt te pitten op de bank, mijn dochter ligt al in bed en ik moet GVD nog gaan werken dadelijk. En ik ben moeeeeeeeeeeeee..........![]()
Tis maar eenmaal in de maand en ik krijg er vet voor gecompenseerd, dus ach, zo'n probleem is het eigenlijk niet. Maar ik heb gewoon geen zin om in een duffe vergadering met diknekken te zitten die lullen over allerlei zaken die ik allang weet en me verder ook niet interesseren. Ik hoeft gelukkig alleen maar koffie te zetten en de hele handel te notuleren, maar ja. Het blijft saaaaaaaaaai.quote:
dan helemaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis maar eenmaal in de maand en ik krijg er vet voor gecompenseerd, dus ach, zo'n probleem is het eigenlijk niet. Maar ik heb gewoon geen zin om in een duffe vergadering met diknekken te zitten die lullen over allerlei zaken die ik allang weet en me verder ook niet interesseren. Ik hoeft gelukkig alleen maar koffie te zetten en de hele handel te notuleren, maar ja. Het blijft saaaaaaaaaai.
Volgens mij alleen BeeDee! Ja en mijn man (Ludo). Ik hoeft dus maar 1x per maand 's avonds te werken.....oh ja en PeZu meldt regelmatig dat ie vrij is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
Valt me op dat iedereen in dit hoekje onregelmatige werktijden heeft.![]()
zo erg, wat heb je gedaan dan danquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:19 schreef Tezz het volgende:
pppfffff ik ben echt zwaar vermoeid. Heb nog geen puf om naar de koelkast te lopen om wat koel water te pakken. Kun je nagaan.
Niet echt wat bijzonders eigenljk! Gewerkt van 8 tot 2 en daarna met mijn kind in de tuin gezeten! (nou ja, ik op mijn kont, zij in het zwembad). En wat gekookt enzo. Niets raars...........quote:
bye byequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niet echt wat bijzonders eigenljk! Gewerkt van 8 tot 2 en daarna met mijn kind in de tuin gezeten! (nou ja, ik op mijn kont, zij in het zwembad). En wat gekookt enzo. Niets raars...........
Maar nu moet ik weer gaan, snif....
Ja dus....ik heb net een paar uurtjes "voorgeslapen" om over 2 en een half uur weer een eerste nachtdienst te draaien. Pfff, gelukkig maar 2.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij alleen BeeDee! Ja en mijn man (Ludo). Ik hoeft dus maar 1x per maand 's avonds te werken.....oh ja en PeZu meldt regelmatig dat ie vrij is.
ooh ja joh waar zijn ze heen danquote:
quote:
hee das mijn real life signature movequote:
Hehe...en één van de weinige die irl makkelijk na te doen is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee das mijn real life signature move [afbeelding]
jupsquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef BeeDee het volgende:
Doet me denken aan een topic waar je pics van jezelf moest plaatsen waarop je een smilie nadoet. Jouw foto in de collage komt daaruit toch ?![]()
Beelzebub85 en ik werken ook met onregelmatige dienstenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja dus....ik heb net een paar uurtjes "voorgeslapen" om over 2 en een half uur weer een eerste nachtdienst te draaien. Pfff, gelukkig maar 2.
Tezz werkze...en hoi iedereen. [afbeelding]
Hey Duuvelke!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Beelzebub85 en ik werken ook met onregelmatige diensten![]()
Rot zo'n eerste nachtdienst.... de eerste en de laatste zijn het vervelenst.
Ja, da's waar ook. Gelukkig heb ik maximaal 3 nachten achter elkaar. Nu alleen een eerste en een laatste..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Beelzebub85 en ik werken ook met onregelmatige diensten![]()
Rot zo'n eerste nachtdienst.... de eerste en de laatste zijn het vervelenst vind ik zelf
jaquote:
Chili con carne..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef oranjekoek het volgende:
We hebben chili con carne gegeten, een eitje is ook heerlijk!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Jij nam mijn kwartje af...
Maar ik ben er vandoorWerk ze nog vanacht BeeDee
mwah vandaag houd ik het gewoon bij bierquote:
indrukwekkend he!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef PeZu het volgende:
OOHW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |