Je kan ook smileys gebruiken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
.,
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Ik wil dat ooook, er moet toch ook wel iets met IE zijn?
Zeggie toch wat anders...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef Berenanus het volgende:
nu weet ik eigenlijk niet meer wat ik wilde zeggen...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt wel mee, FireFox kan je compleet naar jezelf afstellen.![]()
Nouja, ik wil wel zeggen dat ik hele grote honger heb. Maar omdat ik net al naar beneden ben gelopen voor bier en peukje heb ik nu geen zin meer om opnieuw die wandeling te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeggie toch wat anders... [afbeelding]
Ik deed ze eerst als plaatje posten vanaf photobucket...maar da's omslachtig. En voor IE heb je het niet volgens mij. Gewoon FF ernaast gebruiken...isse gratis !quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Ik wil dat ooook, er moet toch ook wel iets met IE zijn?
ooow had ik nu maar een slaatje voor je meegenomen.. hij was lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel zeggen dat ik hele grote honger heb. Maar omdat ik net al naar beneden ben gelopen voor bier en peukje heb ik nu geen zin meer om opnieuw die wandeling te maken.
FF.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik deed ze eerst als plaatje posten vanaf photobucket...maar da's omslachtig. En voor IE heb je het niet volgens mij. Gewoon FF ernaast gebruiken...isse gratis ! [afbeelding] [afbeelding]
Als je genoeg bier hebt gehaald wordt de honger wel minder...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel zeggen dat ik hele grote honger heb. Maar omdat ik net al naar beneden ben gelopen voor bier en peukje heb ik nu geen zin meer om opnieuw die wandeling te maken.
Ik heb firefok!s nog nooit geinstalleerd ik zal morgen eens kijkenquote:
De duizeligheid niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als je genoeg bier hebt gehaald wordt de honger wel minder...![]()
quick reply gebruikte ik al even jaquote:
Ik zie nu het woordgrapje pas.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb firefok!s nog nooit geinstalleerd ik zal morgen eens kijken
hmm?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
quick reply gebruikte ik al even ja
maar beedee hielp me eraan te herinneren om eigen smilies toe te voegen en mijn pi te automatiseren
quote:
Je hebt 'm op standaard schrik/verbaas staan !!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
quick reply gebruikte ik al even ja
maar beedee hielp me eraan te herinneren om eigen smilies toe te voegen en mijn pi te automatiseren
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja en nu word ik ze al weer zat eik
en ik wel [afbeelding]
Doe je best...en plaats eens wat anekdotes...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef Berenanus het volgende:
Heb maar 1/2 liter bier mee, hoop dat het de honger gaat stillen.
Btw, ik ben andere topics onveilig maken
Wil je dat? of vraag je of je dat wil?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja en nu word ik ze al weer zat eik
en ik wil [afbeelding]
Truste E !quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen schijnt er weer iemand langs te komen, ik heb hem nooit gezien. Maar misschien is morgen de dag dat ie verschijnt. mijnheer zagemans
ja!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wil je dat? of vraag je of je dat wil?![]()
Weinig actieve topics in ONZ, terugquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe je best...en plaats eens wat anekdotes...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |