die is zo geweldig gruwelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 18:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Setje van The Prophet @ Defqon is de bom!
Ik heb voor D-Block & S-Te-Fan gekozen... de beste keuze die ik die dag gemaakt heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wilde heel graag deepack isaac zien en daar heb ik ook geen spijt vanmaar op dat moment wilde ik mezelf in 3en opsplitsen om a-lusion en tatanka ook te zien
Amen to that!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb voor D-Block & S-Te-Fan gekozen... de beste keuze die ik die dag gemaakt heb.
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb voor D-Block & S-Te-Fan gekozen... de beste keuze die ik die dag gemaakt heb.
hier kan ik het alleen maar gruwelijk mee eens zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 19:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Amen to that!
De set van de dag! Nu al mainstage waardig![]()
Leep & Jonesquote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Sethje het volgende:
Purple was heerlijk
quote:
Ik sta ook op die foto, maar dan wat verder naar achteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE bij D-Block & S-te-Fan (in de gele cirkel)
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/DefQon.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik sta ook op die foto, maar dan wat verder naar achteren.
[afbeelding]
Sinds wanneer kun je trouwens CD's afspelen op die draaitafels.
Leugenaar, je hebt tijdens showtek op de main gestaan, en tijdens een stukje van beholderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja ik vind het ook een erg lekker setje.. heb gehoord dat technoboy de blauwe tent heeft afgebroken, dat had i kgraag ook meegemaakt maarja t blijft keuzes maken.. en ik heb geen spijt van afsluiting op de main ( was ik de rest van de dag namelik nog neit geweest)
we zijn wel present op die zaterdagquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:47 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/93232:24.html
Dikke lineup
Arnhem 32 (13%)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:47 schreef mstx het volgende:
Dikke lineup
Leeuwardenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zijn wel present op die zaterdag![]()
en wat dacht je van Audio Care 2007![]()
ja, dus?? is wel per auto te doenquote:
Gremlins = Creatures van Noisecontrollers, vinyl is ook al uitgebracht op Fusion ( http://www.recess.nl/info.asp?Info=49169&desc=Noisecontrollers-Creatures-/-Against-All-Odds )quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi hoi! De DefQon-CD schijnt erg vet te zijn.
Straks dus even luisteren als ie hem meeneemt. Ik ben benieuwd.
Ik heb al iets gehoord over Gremlins? Metallica? Run DMC?
Op bezoek bij Da Speedfreak?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:58 schreef SDJ het volgende:
NU op FearFM, Scope DJ *Early Hardstyle Sessions* 21:00 - 22:00
www.fearfm.nl
Vette reversed bass nu, dat soort early hardstyle is mijn favoriet.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef SDJ het volgende:
07 Zenith - I'm your Deejay (Progressive Mix)
11 Julian DJ & David Sonar - Techno Noise (Frequency Mix)
Ja dus, hij staat ondertussen al op LSDB.quote:
maar eens even gaan spieken danquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja dus, hij staat ondertussen al op LSDB.
Present.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:47 schreef mstx het volgende:
Dikke lineup
Zag ik ook al ja, ook alles van Donkey Rollers enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar in het vorige topic stond dat plaatje van Zany op 538 bij de downloads....ik schrik me het apelazerus, maar valt nog mee. Want al zijn plaatjes zijn daar te downloaden![]()
http://www.radio538.nl/web/show/id=69660/contributorid=78154
nee die zie ik morgenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef NrSiX het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar zak gaan?
A-Lusion
D-Block & S-TeFan
Zatox
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef Houniet het volgende:
en morgen A-Lusion, Affix, Chiren, Alpha Twins
ga jij morgen ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Headhunterz_-_Rock_Civilization__SCREL004_-Vinyl-2007
ok, vrijdag zit de ratteplan in Manhattanquote:
ja ging ik eerst ook heen, mijn broertje wou daar zijn verjaardag vieren, maar omdat niemand gaat/kan omdat de meeste zaterdag moeten werken, zal het dus het feestje in Zinc wordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
ok, vrijdag zit de ratteplan in Manhattan
Veel plezier tussen de 14 jarige breezahs die alleen voor Green Stuff, Puta Madre en FTS komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]. Doar goak maar ekkes heen.
Dan is het al helemaal erg.quote:Minimum leeftijd is 16 jaar.
hoe dichter bij de 0 hoe..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de 14 jarige breezahs die alleen voor Green Stuff, Puta Madre en FTS komen.
[..]
Dan is het al helemaal erg.
... kouder het isquote:
Clubbin' van de Wildstylez is ook erg lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Echt te grappig. Maar vind 'm ook erg lekker
en wat is daarquote:
is dat mijn chica die ik daar voor de camera zie springenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Zag ik ook al ja, ook alles van Donkey Rollers enzo.
P.S. iemand nog een nieuwe avatar hebben?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dat mijn chica die ik daar voor de camera zie springen.. miss dat ik hem wle neem
[..]
is dat mijn chica die ik daar voor de camera zie springen.. miss dat ik hem wle neem
* ReMcOrE stuurt ff PMquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Showtek_-_FTS-(DMW015)-Vinyl-2007-HB
ik wacht nog steeds op de Vibes E.P.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
iemand de nieuwe glowiej toevallig ook al gedownload? zo ja, is het wat?
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik sprak trouwens op defqon iemand en die vond no one can stop us(showtek kwartjes mix) het beste nr van de donkey rollers.. ik vind persoonlijk Immeasurably het beste nr..en vind die showtek remix maar zo zo,
ik vind dat nr een climax missen.. ben ik nou gek of hij![]()
Ik ben helemaal niet weg van die Showtek remix om eerlijk te wezen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik sprak trouwens op defqon iemand en die vond no one can stop us(showtek kwartjes mix) het beste nr van de donkey rollers.. ik vind persoonlijk Immeasurably het beste nr..en vind die showtek remix maar zo zo,
met wie praat jij dan in Godsnaam? Zany?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:27 schreef Sodeju het volgende:
Ik hoor nu via een telefoongesprek een remix van Science & Religion en omg wat is dat een tiefus vette plaat zeg...
Zany - science & religion (ik ken m'n bier nie op remix)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja dat zou ik dus ook wel eens willen weten met wie jij hebt zitten bellen![]()
Miss is het science & religion (zany's supa not in my worstenbroodjes mix)
Nou ik weet niet of het gelukt is en of er mensen zijn die interesse hebben in deze zeer slecht gemixte cd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben trouwens bezig met mijn nieuwe hardstylenation 2007. Gewoon zoveel mogelijk nummers subtiel in 1 cd proppen
Die doet het al een paar maanden niet meer.quote:
quote:Zany - science & religion (ik ken m'n bier nie op remix)
haha, thnx,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
er zijn ngo wel wat weblogs en fora..
@ boy lekker mixje weer.. ik lusiter je new years mix ook nog wel af en toe![]()
ik vind je platenkeuze in het begin er toepasselijk.. een nr van patrick jumpen en dan crap out.. ik denk dat het 2de nr een reactie is op eht 1steten misnte dat is wat ik graag met patrick jumpen zou willen doen
![]()
mijn complimenten verder boyhet is miss qua mixen niet altijd perfect maar hey ik ben geen DJ wat weet ik ervan.
ik ben gewoon een luisteraar en ik vind de mix lekker.![]()
Vet om te horenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik geef je mixjes ook altijd aan mijn vrienden door boy..die genieten ook
meestal begint het al bij het zien van de tracklist
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef renz0r het volgende:
Boy_Snakeye a.k.a Dj Homeboy, jouw mixen zijn supervet!
Ik luister ze wekelijks onderweg naar school of op mn werk met véél plezier!
Ga zo door!
Dankje, maar ik vind het in de Time-Out wel meevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de 14 jarige breezahs die alleen voor Green Stuff, Puta Madre en FTS komen.
Je kan het iets netter vragen. En daarom ga ik 'm niet uittypen en moet je m lekker zelf opzoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Silaz het volgende:
Zeg, kan iemand de tekst van Headhunterz - Rock Civilization postten.. voor zover ze dingen zeggen danhet begin enzo dan.. intro'tje etc. Heb wel gegoogled maarja...
Bdv.
WILDE GULLIE BAS?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef LeonH het volgende:
Ik zit hier potverdorie al steeds te denken wat ze nou allemaal zeggen in Wilde Gullie Bass...
Versta alleen wilde gullie bass en Wat ene gek zeg! ofzoiets... Maar net dat ene stukje. Weet iemand het?
Hmm Hij staat niet op die site..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je kan het iets netter vragen. En daarom ga ik 'm niet uittypen en moet je m lekker zelf opzoeken![]()
http://www.t-bounce.com/vocals/
Heb het geprobeerd, maar versta de helft ook niet, althans een paar woorden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hmm Hij staat niet op die site..Wil iemand zo vriendelijk zijn om mij een linkje/stukjee van die tekst te geven
alstublieft?
Zo ver kom ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:35 schreef mstx het volgende:
Somewhere out there in the vast nothingness of space.
Somewhere far away in space and time.
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky.
........ on a small island. In an endless scene.
Confined to a tiny spit of sand.
Unable to escape.
But tonight, on this small planet, on earth. We're gonna rock civilization.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:35 schreef mstx het volgende:
Somewhere out there in the fast nothingness of space.
Somewhere far away in space and time.
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky.
we're marooned on a small island. In an endless scene.
Confined to a tiny spit of sand.
Unable to escape.
But tonight, on this small planet, on earth. We're gonna rock civilization.
De puntjes kan ik niet goed verstaan.
Leep & Jones sloten op DefQon.1 in de Purple hun set af met Immeasurablyquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
zoiets had ik ook in gedachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef De_Ananas het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaa, das een toppertjequote:Op zondag 24 juni 2007 10:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En alsof er de laatste weken nog niet genoeg vette releases zijn geweest komt deze er ook nog eens aan:
Davide Sonar - Reactor / Beatz 4 U
Vind 'm tegenvallen...quote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ_Isaac_-_Waiting_For__Bad_Dreams_2007-Vinyl-2007-QMI
Alleen wel een standaard Isaac-kickje d'r onder![]()
quote:2-01 DJ Paul Get Up And Dance
2-02 Damage Inc. Turn Around
2-03 Wonderland Be On A Star (Ferocious Remix) Remix - Ferocious
2-04 E-Rick & Tactic Boomshakalak
2-05 Search & Destroy Deep In The Underground
2-06 Innerchild Who're You Fucking With
2-07 DJ Isaac Bad Dreams (Remix)
2-08 Ultra-Sonic Make That Move
2-09 Q-Tex E-Creation
2-10 DJ Yves You Belong To Me
2-11 Stingray Let The Bass Be Louder
2-12 Omar Santana Bass Keeps Bumpin
2-13 Gordon Tennant & Technotrance Stompin Stilton
2-14 DJ Groovy Shake It
2-15 El Bruto Let Yourself Go
2-16 Rise & Shine (2) Fire
2-17 Forze DJ Team One To The Two
die vind ik sexyquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Al ergens gespot?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die nieuwe Davide Sonar is daarentegen wel![]()
quote:
Eens kijken of het wat isquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
muahahahaquote:"Zet die herrie nou eens wat zachter!"
Ben al steeds aan het zoeken maar nog niks gevondenquote:
* ReMcOrE stuurtquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ik ben presentquote:Op zondag 24 juni 2007 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal een stuk drukker worden in arnhem bij het feestje van jones, dus nu hebben we ff van de ruimte kunnen genieten
och shit ja... Kwam 'm daar een paar dagen terug tegen op dance-tunes, Helemaal vergeten om hier even te melden... Nou ja, bij deze dan!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Cherry Moon Traxx-Acid Dream-The Prophet Remix.mp3
PM-waardigquote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Cherry Moon Traxx-Acid Dream-The Prophet Remix.mp3
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef renz0r het volgende:
The Prophet vs Headhunterz - Scar Ur Face
Één van de beste hedendaagse producties van onze profeet, geweldig nr![]()
Alweer een heel tijdje geledenquote:DATE....[ feb-14-2007
I know, kende hem al eventjes maar had hem nooit als vinyl, vandaar. Luisterd wel wat beter dan in een mix en de kwaliteit is goedquote:
ja is als B-kant van High Rollerz mogelijk wat ondergesneeuwd. Zeker geen verkeerde plaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
I know, kende hem al eventjes maar had hem nooit als vinyl, vandaar. Luisterd wel wat beter dan in een mix en de kwaliteit is goed
Vond in het begin Scar ur face ook beter, maar heb High Rollerz toch een beetje herontdekt sinds de hardbass cd van d-block & s-te-fan en sindsdien vind ik die toch iets beterquote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja is als B-kant van High Rollerz mogelijk wat ondergesneeuwd. Zeker geen verkeerde plaat.
Er wordt ook veel gewerkt met een combinatie van... 1 of 2 grote namen en de rest talenten. Maarja als je budget niet ver reikt of je hebt geen sponsors wordt het een moeilijk verhaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben voornemens om binnen nu en een jaar een kleinschalig hardstyle feestje te organiseren met wat vrienden. Maar daarvoor wil ik eigenlijk alleen jong talent op de lineup zetten, zal zoiets wel een succes worden, want meestal gaan mensen toch voor de bekendere namen?
Ik zou Mr. Puta inhuren.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben voornemens om binnen nu en een jaar een kleinschalig hardstyle feestje te organiseren met wat vrienden. Maar daarvoor wil ik eigenlijk alleen jong talent op de lineup zetten, zal zoiets wel een succes worden, want meestal gaan mensen toch voor de bekendere namen?
hij had het over talenten hoor!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:44 schreef LeonH het volgende:
en mocht je nog iemand zoeken om te draaien dan geef je maar een gil!![]()
ahahah it's a small world after allquote:Op zondag 24 juni 2007 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jaaaaa, das een toppertje
Hoorde dat de nieuwe acid dreams (prophet remix) gewoon van dance tunes is te downloaden. Dus de mensen die een code hebben van dat defqon boekje kunnen die lekker gratis downloaden
Ow gister een feestje in arnhem gehad. Was enorm rustig, maar er werd zo vet gedraaid. In het begin alleen maar ouwe hardstyle uit 2003 en iets later.
Toen ff een praatje gemaakt met jones en de heren van Zentiments. ff een verzoekje gedaan omdat mijn broertje jarig was "the pichter - sleepin' " en toen ging het ff helemaal los op het eind. Zal een stuk drukker worden in arnhem bij het feestje van jones, dus nu hebben we ff van de ruimte kunnen genieten
ja over jonge talenten he, maja weet niet of ik er nog binnen zit met m'n bijna 22quote:
Sommige 'talents' worden achter de schermen gepushed door anderen, zoals ook een enkeling die jij nu noemt. Er zijn er ook die het wel echt zelf doen en die noem je dan ook wel, maar a-lusion hoort daar wat mij betreft ook zeker bij..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja over jonge talenten he, maja weet niet of ik er nog binnen zit met m'n bijna 22
Maar het ligt er net aan wat je onder talenten verstaat... Echt de mensen die langzaam van het bedroom dj-en afwillen en ergens hun skills gaan tonen of zo nu en dan al es draaien, of echt diegene die er tussen in staan en nog net niet (helemaal) zijn doorgebroken/op het punt staan om echt in de scene blijven zoals een Jones, D-block en s-te-fan, Headhunterz en noem ze maar op
ja denk dat ik wel weet wie je bedoelt.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Sommige 'talents' worden achter de schermen gepushed door anderen, zoals ook een enkeling die jij nu noemt. Er zijn er ook die het wel echt zelf doen en die noem je dan ook wel, maar a-lusion hoort daar wat mij betreft ook zeker bij..
Een paar van die talents zijn iig helemaal niet zo heel erg talent is mijn ervaring en dat vind ik wel jammer...
Jij hebt niets gezegdquote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef Sethje het volgende:
Ik zag de tracklist van Zentiments en Coen liet me wat horen op zijn stream..nou de tering wat een heerlijke plaatjes hebben die gedraaid afg zaterdag. Made me King! ,de nieuwe NRG anthem... lekker hoor!
Een Headhunterz ziet er trouwens misschien wel gepushed uit maar hij draait wel erg lekker, en zijn platenkeuze is zeker goed, ook is de interactie met het publiek tijdens de show goed. Misschien doelde je totaal niet op Willem, dan heb ik niets gezegd
Hahah ik denk dat je best wat centjes kwijt bent als je zo'n lineup wil neerzettenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja een goed vorobeeld van een feest zoals jij eht wil organiseren is denk ik het verjaardags feest van jones.. zany als grote held en de generatie daar achter a-lusion, abject etc...
of begrijp ik de discussie niet goed
haha wilde ik net zeggen. Ik vind die feesten als Hardstyle NRG het meest relaxed..lekker veel newstyle,keiharde kicks...maar echt superdruk bezocht word dat gewoon niet. Terwijl daar toch goede namen staan ; Abject,Josh en Wesz,Scope,Bazz Implant,Zentiments,Jones,B-Front etcetra.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Hahah ik denk dat je best wat centjes kwijt bent als je zo'n lineup wil neerzetten
ja ik ben helemaal weg van die nieuwe shit maar zatox/smm/tatanka kunnen mij ook bekorenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef VaLkyRie het volgende:
Daardoor heb ik boy_snakeeye weer gemeet![]()
Maarja, zoals gezegd, ik ben niet zo van de nustyle... Kan het wel draaien maar italiaanse (early) hardstyle is mn lieveling
precies echt heerlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 21:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja ok das waar.. ik kom iig zeker neit aleen voor zany, die zie je op ieder feest.. a-lusion,abject, noisecontrollers,Xavi&calypso, en andere nieuwe genratie jongens wil ik graag ook ziensommige namen zeggen me niets
maar dat is na die avond vast anders
Ze verwachten veel mensen... Zou t er niet op gokken als ik jou wasquote:Op maandag 25 juni 2007 22:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
alleen ik zie net op partyflock dat de voorverkoop alleen in arnhem zelf is.. is het aan te raden om van te voren kaarten te halen? want heti s neit echt naast de deur voor mij of denken jullie dat je op de avond zelf ook nog wel kaarten hebt..?
Ja , met oude platen draaien kun je uitspringen tussen de rest van alle dj's tegenwoordigquote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef VaLkyRie het volgende:
Nee klopt, heb ik gedraaid als Deviate
Ik ben een originele homegrown bedroom dj die sinds kort wat meer ervaring opdoet hier en daarde jongens achter global soundz vonden mn demo wel lekker en zodoende...
Daardoor heb ik boy_snakeeye weer gemeet![]()
Maarja, zoals gezegd, ik ben niet zo van de nustyle... Kan het wel draaien maar italiaanse (early) hardstyle is mn lieveling
hahahquote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja , met oude platen draaien kun je uitspringen tussen de rest van alle dj's tegenwoordig
Tis boy_snakeye met één e
haha trek die talent leeftijd maar naar 30, het gemiddelde publiek voor hardstyle is al rond de 23quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef Pelgrim het volgende:
Jah, ik heb het over jong talent onder de 25, die gewoon een beetje meer bekend willen worden. Ik ga binnenkort eens beginnen met het opschrijven van de plannen en ideeën.
Misschien iets doen met het talent van Fok!, een fokevent ofzo
Hey als iedereen netjes vooruit betaald en extra kosten voor het halen, dan heb ik er geen problemen mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef VaLkyRie het volgende:
ik geloof dat boy ook ging, maybe hem eens aan zn mouw trekken ?:)
laat je fans altijd wachten?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hey als iedereen netjes vooruit betaald en extra kosten voor het halen, dan heb ik er geen problemen mee.
Zou alleen niet weten wanneer en waar ik ze moet halen. Neem aan dat die tent gewoon dicht is op een doordeweekse middag
Ik heb je de link toch gegevenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ja, had je al 2 x gevraagd om je mixhier drmee
die is lekkerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
nu: The Vision - Hijo De La Bootleg
Heerlijke plaat
Wat voor feestjes ga je nu allemaal weer bezoekenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
zla ik het dan maar algemeen houden en neit al mijn hoop op 1 persoon plaatsen:P? wie wil er voor mij 2 kaartjes halen wanneer de kaartverkoop begint en deze naar mij opsturen? betaling kan vooraf, kan achteraf kan tegelijk... maakt mij allemaal neit zo veel uit
( zolang ik het maar niet cash in Arnhem af hoef te komen geven
)
zeg je nu dat je Pain 2 Come van Stylo! niet kent??quote:Op maandag 25 juni 2007 21:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
namen waar ik niet van gehoord heb:
Stylo!
ik heb een andere track met dezelfde vocals, namelijk Cue-X - Collateral Damage (d'Void Mix)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef Sethje het volgende:
Revivals - Our Case vind ik dus echt een megadikke plaat, heb een poging gedaan de vocals uit te schrijven, iemand enig idee waar deze van zijn geript?
So I stuck a gun in someguys mouth, he had a Heartattack he died, so what? So what?
Look,if it hadn't happened, the way that it did,
He was gonna take down our case, He was gonna take down our case!
what was i supposed to do? Why won't you tell the truth?
FUCK THE TRUTH!
OW ik zie het , die is weggehaaldquote:
oorpijn krijg ik ervanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
OW ik zie het , die is weggehaald
Snap niet waarom eigenlijk, want in de OP staan ook gewoon wat user's mixjes.....
Die draaide hij zaterdag ook. Erg lekkerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
nu: The Vision - Hijo De La Bootleg
Heerlijke plaat
je bedoelt dat de Blademasterz Remix stukken beter is?? (de B-kant)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ze hebben de verkeerde track op de vinyl gebruikt voor defqon merk ik...
Pffff wat klinkt de versie van alleen brennan heart veel malen beter zeg...!
Lezen is ook een vak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt dat de Blademasterz Remix stukken beter is?? (de B-kant)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Pffff wat klinkt de versie van alleen brennan heart veel malen beter zeg...!
Ojah kut verkeerd gekeken... maarjah die jah!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt dat de Blademasterz Remix stukken beter is?? (de B-kant)
die vind ik zelf ook stukken beterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ojah kut verkeerd gekeken... maarjah die jah!
wat je stuurde was de promo-vinylquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Had je wat aan de PM of was dit dus al wat je had?
ik heb ff geluisterd en ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef mstx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MAhM1JpeRt0
Iemand enig idee hoe het nummer tussen 5:17 en 7:07 heet?
ik heb een lichtelijk idee dat het wel eens een nieuwe van Headhunterz zou kunnen zijn. Hij kwam me in ieder geval wel bekend voor dus volgens mij heb ik 'm ook op defqon ofzo gehoord. Misschien de set the prophet nog eens checken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef mstx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MAhM1JpeRt0
Iemand enig idee hoe het nummer tussen 5:17 en 7:07 heet?
Dat was hem ja, thnx.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
the prophet draaide dat nr ook in eht begin van zijn set op defqon toch ? moet je ff zijn tracklist bekijken en de set beluisteren.. naar mijn idee (uit mijn hoofd gezegd heb niks bij de hand hier) is het deze
4. Wildstylez - K.Y.H.U.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Pelgrim het volgende:
Sinds gister eens begonnen met mixen in Traktor, gaat steeds beter
koop een set, veel leukerquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Pelgrim het volgende:
Sinds gister eens begonnen met mixen in Traktor, gaat steeds beter
Die had ik nog helemaal niet gelezen... Heb momenteel erg weinig nieuwe pruddel, dus stuur maar wat leuks!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geeft niet hoor, zal ff kijken of ik nog wat voor jou hebvoorkeur??
Je bedoelt draaitafels enzo? Die heb ik namelijk ook al, maar daar moet ik veel mee oefenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
koop een set, veel leukermaar goed om te horen dat het beter gaat
![]()
ik wilde al een herinnering gaan plaatsenquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Die had ik nog helemaal niet gelezen... Heb momenteel erg weinig nieuwe pruddel, dus stuur maar wat leuks!![]()
het vergt idd erg veel tijd jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je bedoelt draaitafels enzo? Die heb ik namelijk ook al, maar daar moet ik veel mee oefenen
je moet gewoon zorgen dat je goede connecties hebt, dan heb je veel nieuw spul, Full en in goede (lees: draaibare) kwaliteitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
het vergt idd erg veel tijd jagewoon doorgaan en doorgaan.
weet iemand btw of er een website is waarop je hardstyle mp3's kan kopen? ik ga overstappen op cdspelers maar kheb geen zin om met rips te gaan draaien![]()
Er is ook zon site waar je tracks kunt kopen voor 1,25 per stuk ofzo maar ik kan er nu niet opkomen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
het vergt idd erg veel tijd jagewoon doorgaan en doorgaan.
weet iemand btw of er een website is waarop je hardstyle mp3's kan kopen? ik ga overstappen op cdspelers maar kheb geen zin om met rips te gaan draaien![]()
Kheb ook wel redelijk wat van wel goede kwaliteit, maar dr zitten ook vette tracks bij waar je tussen de 100 en 162 kb zit.. das bagger kwam ik gister achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat je goede connecties hebt, dan heb je veel nieuw spul, Full en in goede (lees: draaibare) kwaliteit![]()
Als je dat wel weet, pm mehquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er is ook zon site waar je tracks kunt kopen voor 1,25 per stuk ofzo maar ik kan er nu niet opkomen.
je moet vinyl wel blijven promoten Dennis, anders koopt straks niemand jouw platenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef SDJ het volgende:
Ik ben ook steeds meer van de CD's en wel om de volgende redenen;
- Veel nieuw spul, ook promo's van andere DJ's
- Geen slijtage aan je materiaal zoals bij vinyl
- Lichter
- Goedkoper, voor goeie tracks betaal je hooguit 2,5 Euro.
- Je kan veel tricks met de CDJ's
Maar ik blijf wel vinyl kopen, als ik het waard vind om de track per sé op vinyl te hebben
Hehe is het je al opgevallen dat de meeste DJ's met cd draaien tegenwoordigquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet vinyl wel blijven promoten Dennis, anders koopt straks niemand jouw platen![]()
ja klopt, je ziet steeds vaker dat ze alleen gebruik maken van de CD-speler, al was het op DefQon.1 ook veel vinylwerkquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef SDJ het volgende:
[..]
Hehe is het je al opgevallen dat de meeste DJ's met cd draaien tegenwoordig
Bovendien verdien je als producer meer aan een MP3 die legaal wordt verkocht dan aan een vinyltje
Maar je hebt gelijk, vinyl moet wel blijven, er zullen altijd liefhebbers blijven (waaronder ook ik)
dance-tunes ken ik idd.. maar vind het aanbod niet heel erg super. Met vinyl draaien blijft mooier vind ik maar je bent zoveel geld kwijt iedere keer als je een beetje bij wil blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef LeonH het volgende:
dance-tunes.com. Staat op zich best veel op. Af en toe hele exclusieve dingen zoals die prophet remake van acid dreams, maar ze zijn niet altijd de vlugste met het aller-allernieuwste zeg maar. En idd hier en daar wat connecties hebben en soulseek goed in de gaten houden
Ikzelf ben een echte vinylman en zal altijd zoveel mogelijk vinyl proberen te kopen maar merk toch dat ik de laatste tijd heel veel met cd draai zowel thuis als buitenshuis.
Het is gewoon een stuk compacter dus minder zware platentas, goedkoper, altijd het nieuwste, promo's en wat exclusieve platen. Dus het heeft toch gewoon meer voordelen.
Daarom ben ik ook aan het overwegen om een 2e cd-speler voor thuis aan te schaffen. Kort samengevat is het gewoon veel makkelijker
Dankjequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef SDJ het volgende:
Op saifam.com kan je trouwens de tracks van Technoboy en consorten downloaden, voor ong, een euro p/s![]()
Niet *alle* mixen staan er op, meestal alleen de a-kanten.. Maar ook alle ouwe shit is daar te vinden!
dat begrijp ik zeker, en dat layeren heb ik ook gedaan. Dacht misschien dat ik nog wat software/vst tips kon lospeuteren bij jequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef SDJ het volgende:
Ehh nou ik maak ze op verschillende manieren per kick
Ik ga natuurlijk niet vertellen hoe ik dat doeMaar het komt neer op layeren, iets wat je vast al vaker hebt gehoord
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef -Blutonium- het volgende:
X-Qlusive Zany op 27 Januari 2006?
Die fout staat op alle flyers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Pelgrim het volgende:
Dat van Zany was toch dit jaar?
ik vind eenquote:
ik las het ook op PF, gelukkig nog geen kaartje gehaald, maar had er misschien wel heen gewildquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
hardbass afgelast.. omdat de regio goes te weinig politie heeft.. is er godverdomme een keer een feestje dichtbij...gaat het niet door![]()
ik zeg dat die zeeuwse zwarte kousen er stiekem achter zitten.. stel je voor dat er geen zondags rust is...![]()
Rotterdam Recordsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef mstx het volgende:
Straks DJ Panic en DJ Rob als het goed is bij Club Fresh.
moet je weer ff stoer doen jah?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
Zondag draaien op een feest waarna Jones afsluitwel grappig
gelukkig ben je niet de enigequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik moet 1 september luisteren en stampen op een feestje waar jones draait![]()
![]()
als je die hebt, verwacht ik ff een PMquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even ontopic te gaan ik vind tekno music van Pavo best een lekker nr
Nee, het wordt voor mij misschien decibel en zeker nog Q-base.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef NrSiX het volgende:
nog mensen hier die erover denken om naar Mysteryland te gaan? ( behalve houniet =] )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |