die is lekkerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
nu: The Vision - Hijo De La Bootleg
Heerlijke plaat
Wat voor feestjes ga je nu allemaal weer bezoekenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
zla ik het dan maar algemeen houden en neit al mijn hoop op 1 persoon plaatsen:P? wie wil er voor mij 2 kaartjes halen wanneer de kaartverkoop begint en deze naar mij opsturen? betaling kan vooraf, kan achteraf kan tegelijk... maakt mij allemaal neit zo veel uit
( zolang ik het maar niet cash in Arnhem af hoef te komen geven
)
zeg je nu dat je Pain 2 Come van Stylo! niet kent??quote:Op maandag 25 juni 2007 21:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
namen waar ik niet van gehoord heb:
Stylo!
ik heb een andere track met dezelfde vocals, namelijk Cue-X - Collateral Damage (d'Void Mix)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef Sethje het volgende:
Revivals - Our Case vind ik dus echt een megadikke plaat, heb een poging gedaan de vocals uit te schrijven, iemand enig idee waar deze van zijn geript?
So I stuck a gun in someguys mouth, he had a Heartattack he died, so what? So what?
Look,if it hadn't happened, the way that it did,
He was gonna take down our case, He was gonna take down our case!
what was i supposed to do? Why won't you tell the truth?
FUCK THE TRUTH!
OW ik zie het , die is weggehaaldquote:
oorpijn krijg ik ervanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
OW ik zie het , die is weggehaald
Snap niet waarom eigenlijk, want in de OP staan ook gewoon wat user's mixjes.....
Die draaide hij zaterdag ook. Erg lekkerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
nu: The Vision - Hijo De La Bootleg
Heerlijke plaat
je bedoelt dat de Blademasterz Remix stukken beter is?? (de B-kant)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ze hebben de verkeerde track op de vinyl gebruikt voor defqon merk ik...
Pffff wat klinkt de versie van alleen brennan heart veel malen beter zeg...!
Lezen is ook een vak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt dat de Blademasterz Remix stukken beter is?? (de B-kant)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Pffff wat klinkt de versie van alleen brennan heart veel malen beter zeg...!
Ojah kut verkeerd gekeken... maarjah die jah!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt dat de Blademasterz Remix stukken beter is?? (de B-kant)
die vind ik zelf ook stukken beterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ojah kut verkeerd gekeken... maarjah die jah!
wat je stuurde was de promo-vinylquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Had je wat aan de PM of was dit dus al wat je had?
ik heb ff geluisterd en ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef mstx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MAhM1JpeRt0
Iemand enig idee hoe het nummer tussen 5:17 en 7:07 heet?
ik heb een lichtelijk idee dat het wel eens een nieuwe van Headhunterz zou kunnen zijn. Hij kwam me in ieder geval wel bekend voor dus volgens mij heb ik 'm ook op defqon ofzo gehoord. Misschien de set the prophet nog eens checken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef mstx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MAhM1JpeRt0
Iemand enig idee hoe het nummer tussen 5:17 en 7:07 heet?
Dat was hem ja, thnx.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
the prophet draaide dat nr ook in eht begin van zijn set op defqon toch ? moet je ff zijn tracklist bekijken en de set beluisteren.. naar mijn idee (uit mijn hoofd gezegd heb niks bij de hand hier) is het deze
4. Wildstylez - K.Y.H.U.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |