quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef Houniet het volgende:
en morgen A-Lusion, Affix, Chiren, Alpha Twins
ga jij morgen ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Headhunterz_-_Rock_Civilization__SCREL004_-Vinyl-2007
ok, vrijdag zit de ratteplan in Manhattanquote:
ja ging ik eerst ook heen, mijn broertje wou daar zijn verjaardag vieren, maar omdat niemand gaat/kan omdat de meeste zaterdag moeten werken, zal het dus het feestje in Zinc wordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
ok, vrijdag zit de ratteplan in Manhattan
Veel plezier tussen de 14 jarige breezahs die alleen voor Green Stuff, Puta Madre en FTS komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]. Doar goak maar ekkes heen.
Dan is het al helemaal erg.quote:Minimum leeftijd is 16 jaar.
hoe dichter bij de 0 hoe..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de 14 jarige breezahs die alleen voor Green Stuff, Puta Madre en FTS komen.
[..]
Dan is het al helemaal erg.
... kouder het isquote:
Clubbin' van de Wildstylez is ook erg lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Echt te grappig. Maar vind 'm ook erg lekker
en wat is daarquote:
is dat mijn chica die ik daar voor de camera zie springenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Zag ik ook al ja, ook alles van Donkey Rollers enzo.
P.S. iemand nog een nieuwe avatar hebben?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dat mijn chica die ik daar voor de camera zie springen.. miss dat ik hem wle neem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |