Je kan het iets netter vragen. En daarom ga ik 'm niet uittypen en moet je m lekker zelf opzoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Silaz het volgende:
Zeg, kan iemand de tekst van Headhunterz - Rock Civilization postten.. voor zover ze dingen zeggen danhet begin enzo dan.. intro'tje etc. Heb wel gegoogled maarja...
Bdv.
WILDE GULLIE BAS?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef LeonH het volgende:
Ik zit hier potverdorie al steeds te denken wat ze nou allemaal zeggen in Wilde Gullie Bass...
Versta alleen wilde gullie bass en Wat ene gek zeg! ofzoiets... Maar net dat ene stukje. Weet iemand het?
Hmm Hij staat niet op die site..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je kan het iets netter vragen. En daarom ga ik 'm niet uittypen en moet je m lekker zelf opzoeken![]()
http://www.t-bounce.com/vocals/
Heb het geprobeerd, maar versta de helft ook niet, althans een paar woorden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hmm Hij staat niet op die site..Wil iemand zo vriendelijk zijn om mij een linkje/stukjee van die tekst te geven
alstublieft?
Zo ver kom ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:35 schreef mstx het volgende:
Somewhere out there in the vast nothingness of space.
Somewhere far away in space and time.
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky.
........ on a small island. In an endless scene.
Confined to a tiny spit of sand.
Unable to escape.
But tonight, on this small planet, on earth. We're gonna rock civilization.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:35 schreef mstx het volgende:
Somewhere out there in the fast nothingness of space.
Somewhere far away in space and time.
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky.
we're marooned on a small island. In an endless scene.
Confined to a tiny spit of sand.
Unable to escape.
But tonight, on this small planet, on earth. We're gonna rock civilization.
De puntjes kan ik niet goed verstaan.
Leep & Jones sloten op DefQon.1 in de Purple hun set af met Immeasurablyquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik sprak trouwens op defqon iemand en die vond no one can stop us(showtek kwartjes mix) het beste nr van de donkey rollers.. ik vind persoonlijk Immeasurably het beste nr..en vind die showtek remix maar zo zo,
ik vind dat nr een climax missen.. ben ik nou gek of hij![]()
zoiets had ik ook in gedachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef De_Ananas het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaa, das een toppertjequote:Op zondag 24 juni 2007 10:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En alsof er de laatste weken nog niet genoeg vette releases zijn geweest komt deze er ook nog eens aan:
Davide Sonar - Reactor / Beatz 4 U
Vind 'm tegenvallen...quote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ_Isaac_-_Waiting_For__Bad_Dreams_2007-Vinyl-2007-QMI
Alleen wel een standaard Isaac-kickje d'r onder![]()
quote:2-01 DJ Paul Get Up And Dance
2-02 Damage Inc. Turn Around
2-03 Wonderland Be On A Star (Ferocious Remix) Remix - Ferocious
2-04 E-Rick & Tactic Boomshakalak
2-05 Search & Destroy Deep In The Underground
2-06 Innerchild Who're You Fucking With
2-07 DJ Isaac Bad Dreams (Remix)
2-08 Ultra-Sonic Make That Move
2-09 Q-Tex E-Creation
2-10 DJ Yves You Belong To Me
2-11 Stingray Let The Bass Be Louder
2-12 Omar Santana Bass Keeps Bumpin
2-13 Gordon Tennant & Technotrance Stompin Stilton
2-14 DJ Groovy Shake It
2-15 El Bruto Let Yourself Go
2-16 Rise & Shine (2) Fire
2-17 Forze DJ Team One To The Two
die vind ik sexyquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Al ergens gespot?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die nieuwe Davide Sonar is daarentegen wel![]()
quote:
Eens kijken of het wat isquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
muahahahaquote:"Zet die herrie nou eens wat zachter!"
Ben al steeds aan het zoeken maar nog niks gevondenquote:
* ReMcOrE stuurtquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ik ben presentquote:Op zondag 24 juni 2007 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal een stuk drukker worden in arnhem bij het feestje van jones, dus nu hebben we ff van de ruimte kunnen genieten
och shit ja... Kwam 'm daar een paar dagen terug tegen op dance-tunes, Helemaal vergeten om hier even te melden... Nou ja, bij deze dan!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Cherry Moon Traxx-Acid Dream-The Prophet Remix.mp3
PM-waardigquote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Cherry Moon Traxx-Acid Dream-The Prophet Remix.mp3
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef renz0r het volgende:
The Prophet vs Headhunterz - Scar Ur Face
Één van de beste hedendaagse producties van onze profeet, geweldig nr![]()
Alweer een heel tijdje geledenquote:DATE....[ feb-14-2007
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |