quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dat mijn chica die ik daar voor de camera zie springen.. miss dat ik hem wle neem
* ReMcOrE stuurt ff PMquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Showtek_-_FTS-(DMW015)-Vinyl-2007-HB
ik wacht nog steeds op de Vibes E.P.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
iemand de nieuwe glowiej toevallig ook al gedownload? zo ja, is het wat?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dat mijn chica die ik daar voor de camera zie springen.. miss dat ik hem wle neem
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik sprak trouwens op defqon iemand en die vond no one can stop us(showtek kwartjes mix) het beste nr van de donkey rollers.. ik vind persoonlijk Immeasurably het beste nr..en vind die showtek remix maar zo zo,
ik vind dat nr een climax missen.. ben ik nou gek of hij![]()
Ik ben helemaal niet weg van die Showtek remix om eerlijk te wezen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik sprak trouwens op defqon iemand en die vond no one can stop us(showtek kwartjes mix) het beste nr van de donkey rollers.. ik vind persoonlijk Immeasurably het beste nr..en vind die showtek remix maar zo zo,
met wie praat jij dan in Godsnaam? Zany?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:27 schreef Sodeju het volgende:
Ik hoor nu via een telefoongesprek een remix van Science & Religion en omg wat is dat een tiefus vette plaat zeg...
Zany - science & religion (ik ken m'n bier nie op remix)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja dat zou ik dus ook wel eens willen weten met wie jij hebt zitten bellen![]()
Miss is het science & religion (zany's supa not in my worstenbroodjes mix)
Nou ik weet niet of het gelukt is en of er mensen zijn die interesse hebben in deze zeer slecht gemixte cd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben trouwens bezig met mijn nieuwe hardstylenation 2007. Gewoon zoveel mogelijk nummers subtiel in 1 cd proppen
Die doet het al een paar maanden niet meer.quote:
quote:Zany - science & religion (ik ken m'n bier nie op remix)
haha, thnx,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
er zijn ngo wel wat weblogs en fora..
@ boy lekker mixje weer.. ik lusiter je new years mix ook nog wel af en toe![]()
ik vind je platenkeuze in het begin er toepasselijk.. een nr van patrick jumpen en dan crap out.. ik denk dat het 2de nr een reactie is op eht 1steten misnte dat is wat ik graag met patrick jumpen zou willen doen
![]()
mijn complimenten verder boyhet is miss qua mixen niet altijd perfect maar hey ik ben geen DJ wat weet ik ervan.
ik ben gewoon een luisteraar en ik vind de mix lekker.![]()
Vet om te horenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik geef je mixjes ook altijd aan mijn vrienden door boy..die genieten ook
meestal begint het al bij het zien van de tracklist
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef renz0r het volgende:
Boy_Snakeye a.k.a Dj Homeboy, jouw mixen zijn supervet!
Ik luister ze wekelijks onderweg naar school of op mn werk met véél plezier!
Ga zo door!
Dankje, maar ik vind het in de Time-Out wel meevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de 14 jarige breezahs die alleen voor Green Stuff, Puta Madre en FTS komen.
Je kan het iets netter vragen. En daarom ga ik 'm niet uittypen en moet je m lekker zelf opzoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Silaz het volgende:
Zeg, kan iemand de tekst van Headhunterz - Rock Civilization postten.. voor zover ze dingen zeggen danhet begin enzo dan.. intro'tje etc. Heb wel gegoogled maarja...
Bdv.
WILDE GULLIE BAS?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef LeonH het volgende:
Ik zit hier potverdorie al steeds te denken wat ze nou allemaal zeggen in Wilde Gullie Bass...
Versta alleen wilde gullie bass en Wat ene gek zeg! ofzoiets... Maar net dat ene stukje. Weet iemand het?
Hmm Hij staat niet op die site..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je kan het iets netter vragen. En daarom ga ik 'm niet uittypen en moet je m lekker zelf opzoeken![]()
http://www.t-bounce.com/vocals/
Heb het geprobeerd, maar versta de helft ook niet, althans een paar woorden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hmm Hij staat niet op die site..Wil iemand zo vriendelijk zijn om mij een linkje/stukjee van die tekst te geven
alstublieft?
Zo ver kom ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:35 schreef mstx het volgende:
Somewhere out there in the vast nothingness of space.
Somewhere far away in space and time.
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky.
........ on a small island. In an endless scene.
Confined to a tiny spit of sand.
Unable to escape.
But tonight, on this small planet, on earth. We're gonna rock civilization.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:35 schreef mstx het volgende:
Somewhere out there in the fast nothingness of space.
Somewhere far away in space and time.
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky.
we're marooned on a small island. In an endless scene.
Confined to a tiny spit of sand.
Unable to escape.
But tonight, on this small planet, on earth. We're gonna rock civilization.
De puntjes kan ik niet goed verstaan.
Leep & Jones sloten op DefQon.1 in de Purple hun set af met Immeasurablyquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
zoiets had ik ook in gedachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef De_Ananas het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaa, das een toppertjequote:Op zondag 24 juni 2007 10:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En alsof er de laatste weken nog niet genoeg vette releases zijn geweest komt deze er ook nog eens aan:
Davide Sonar - Reactor / Beatz 4 U
Vind 'm tegenvallen...quote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ_Isaac_-_Waiting_For__Bad_Dreams_2007-Vinyl-2007-QMI
Alleen wel een standaard Isaac-kickje d'r onder![]()
quote:2-01 DJ Paul Get Up And Dance
2-02 Damage Inc. Turn Around
2-03 Wonderland Be On A Star (Ferocious Remix) Remix - Ferocious
2-04 E-Rick & Tactic Boomshakalak
2-05 Search & Destroy Deep In The Underground
2-06 Innerchild Who're You Fucking With
2-07 DJ Isaac Bad Dreams (Remix)
2-08 Ultra-Sonic Make That Move
2-09 Q-Tex E-Creation
2-10 DJ Yves You Belong To Me
2-11 Stingray Let The Bass Be Louder
2-12 Omar Santana Bass Keeps Bumpin
2-13 Gordon Tennant & Technotrance Stompin Stilton
2-14 DJ Groovy Shake It
2-15 El Bruto Let Yourself Go
2-16 Rise & Shine (2) Fire
2-17 Forze DJ Team One To The Two
die vind ik sexyquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Al ergens gespot?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die nieuwe Davide Sonar is daarentegen wel![]()
quote:
Eens kijken of het wat isquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
muahahahaquote:"Zet die herrie nou eens wat zachter!"
Ben al steeds aan het zoeken maar nog niks gevondenquote:
* ReMcOrE stuurtquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ik ben presentquote:Op zondag 24 juni 2007 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal een stuk drukker worden in arnhem bij het feestje van jones, dus nu hebben we ff van de ruimte kunnen genieten
och shit ja... Kwam 'm daar een paar dagen terug tegen op dance-tunes, Helemaal vergeten om hier even te melden... Nou ja, bij deze dan!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Cherry Moon Traxx-Acid Dream-The Prophet Remix.mp3
PM-waardigquote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Cherry Moon Traxx-Acid Dream-The Prophet Remix.mp3
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef renz0r het volgende:
The Prophet vs Headhunterz - Scar Ur Face
Één van de beste hedendaagse producties van onze profeet, geweldig nr![]()
Alweer een heel tijdje geledenquote:DATE....[ feb-14-2007
I know, kende hem al eventjes maar had hem nooit als vinyl, vandaar. Luisterd wel wat beter dan in een mix en de kwaliteit is goedquote:
ja is als B-kant van High Rollerz mogelijk wat ondergesneeuwd. Zeker geen verkeerde plaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
I know, kende hem al eventjes maar had hem nooit als vinyl, vandaar. Luisterd wel wat beter dan in een mix en de kwaliteit is goed
Vond in het begin Scar ur face ook beter, maar heb High Rollerz toch een beetje herontdekt sinds de hardbass cd van d-block & s-te-fan en sindsdien vind ik die toch iets beterquote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja is als B-kant van High Rollerz mogelijk wat ondergesneeuwd. Zeker geen verkeerde plaat.
Er wordt ook veel gewerkt met een combinatie van... 1 of 2 grote namen en de rest talenten. Maarja als je budget niet ver reikt of je hebt geen sponsors wordt het een moeilijk verhaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben voornemens om binnen nu en een jaar een kleinschalig hardstyle feestje te organiseren met wat vrienden. Maar daarvoor wil ik eigenlijk alleen jong talent op de lineup zetten, zal zoiets wel een succes worden, want meestal gaan mensen toch voor de bekendere namen?
Ik zou Mr. Puta inhuren.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben voornemens om binnen nu en een jaar een kleinschalig hardstyle feestje te organiseren met wat vrienden. Maar daarvoor wil ik eigenlijk alleen jong talent op de lineup zetten, zal zoiets wel een succes worden, want meestal gaan mensen toch voor de bekendere namen?
hij had het over talenten hoor!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:44 schreef LeonH het volgende:
en mocht je nog iemand zoeken om te draaien dan geef je maar een gil!![]()
ahahah it's a small world after allquote:Op zondag 24 juni 2007 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jaaaaa, das een toppertje
Hoorde dat de nieuwe acid dreams (prophet remix) gewoon van dance tunes is te downloaden. Dus de mensen die een code hebben van dat defqon boekje kunnen die lekker gratis downloaden
Ow gister een feestje in arnhem gehad. Was enorm rustig, maar er werd zo vet gedraaid. In het begin alleen maar ouwe hardstyle uit 2003 en iets later.
Toen ff een praatje gemaakt met jones en de heren van Zentiments. ff een verzoekje gedaan omdat mijn broertje jarig was "the pichter - sleepin' " en toen ging het ff helemaal los op het eind. Zal een stuk drukker worden in arnhem bij het feestje van jones, dus nu hebben we ff van de ruimte kunnen genieten
ja over jonge talenten he, maja weet niet of ik er nog binnen zit met m'n bijna 22quote:
Sommige 'talents' worden achter de schermen gepushed door anderen, zoals ook een enkeling die jij nu noemt. Er zijn er ook die het wel echt zelf doen en die noem je dan ook wel, maar a-lusion hoort daar wat mij betreft ook zeker bij..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja over jonge talenten he, maja weet niet of ik er nog binnen zit met m'n bijna 22
Maar het ligt er net aan wat je onder talenten verstaat... Echt de mensen die langzaam van het bedroom dj-en afwillen en ergens hun skills gaan tonen of zo nu en dan al es draaien, of echt diegene die er tussen in staan en nog net niet (helemaal) zijn doorgebroken/op het punt staan om echt in de scene blijven zoals een Jones, D-block en s-te-fan, Headhunterz en noem ze maar op
ja denk dat ik wel weet wie je bedoelt.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Sommige 'talents' worden achter de schermen gepushed door anderen, zoals ook een enkeling die jij nu noemt. Er zijn er ook die het wel echt zelf doen en die noem je dan ook wel, maar a-lusion hoort daar wat mij betreft ook zeker bij..
Een paar van die talents zijn iig helemaal niet zo heel erg talent is mijn ervaring en dat vind ik wel jammer...
Jij hebt niets gezegdquote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef Sethje het volgende:
Ik zag de tracklist van Zentiments en Coen liet me wat horen op zijn stream..nou de tering wat een heerlijke plaatjes hebben die gedraaid afg zaterdag. Made me King! ,de nieuwe NRG anthem... lekker hoor!
Een Headhunterz ziet er trouwens misschien wel gepushed uit maar hij draait wel erg lekker, en zijn platenkeuze is zeker goed, ook is de interactie met het publiek tijdens de show goed. Misschien doelde je totaal niet op Willem, dan heb ik niets gezegd
Hahah ik denk dat je best wat centjes kwijt bent als je zo'n lineup wil neerzettenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja een goed vorobeeld van een feest zoals jij eht wil organiseren is denk ik het verjaardags feest van jones.. zany als grote held en de generatie daar achter a-lusion, abject etc...
of begrijp ik de discussie niet goed
haha wilde ik net zeggen. Ik vind die feesten als Hardstyle NRG het meest relaxed..lekker veel newstyle,keiharde kicks...maar echt superdruk bezocht word dat gewoon niet. Terwijl daar toch goede namen staan ; Abject,Josh en Wesz,Scope,Bazz Implant,Zentiments,Jones,B-Front etcetra.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Hahah ik denk dat je best wat centjes kwijt bent als je zo'n lineup wil neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |