quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Pelgrim het volgende:
Sinds gister eens begonnen met mixen in Traktor, gaat steeds beter
koop een set, veel leukerquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Pelgrim het volgende:
Sinds gister eens begonnen met mixen in Traktor, gaat steeds beter
Die had ik nog helemaal niet gelezen... Heb momenteel erg weinig nieuwe pruddel, dus stuur maar wat leuks!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geeft niet hoor, zal ff kijken of ik nog wat voor jou hebvoorkeur??
Je bedoelt draaitafels enzo? Die heb ik namelijk ook al, maar daar moet ik veel mee oefenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
koop een set, veel leukermaar goed om te horen dat het beter gaat
![]()
ik wilde al een herinnering gaan plaatsenquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Die had ik nog helemaal niet gelezen... Heb momenteel erg weinig nieuwe pruddel, dus stuur maar wat leuks!![]()
het vergt idd erg veel tijd jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je bedoelt draaitafels enzo? Die heb ik namelijk ook al, maar daar moet ik veel mee oefenen
je moet gewoon zorgen dat je goede connecties hebt, dan heb je veel nieuw spul, Full en in goede (lees: draaibare) kwaliteitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
het vergt idd erg veel tijd jagewoon doorgaan en doorgaan.
weet iemand btw of er een website is waarop je hardstyle mp3's kan kopen? ik ga overstappen op cdspelers maar kheb geen zin om met rips te gaan draaien![]()
Er is ook zon site waar je tracks kunt kopen voor 1,25 per stuk ofzo maar ik kan er nu niet opkomen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
het vergt idd erg veel tijd jagewoon doorgaan en doorgaan.
weet iemand btw of er een website is waarop je hardstyle mp3's kan kopen? ik ga overstappen op cdspelers maar kheb geen zin om met rips te gaan draaien![]()
Kheb ook wel redelijk wat van wel goede kwaliteit, maar dr zitten ook vette tracks bij waar je tussen de 100 en 162 kb zit.. das bagger kwam ik gister achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat je goede connecties hebt, dan heb je veel nieuw spul, Full en in goede (lees: draaibare) kwaliteit![]()
Als je dat wel weet, pm mehquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er is ook zon site waar je tracks kunt kopen voor 1,25 per stuk ofzo maar ik kan er nu niet opkomen.
je moet vinyl wel blijven promoten Dennis, anders koopt straks niemand jouw platenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef SDJ het volgende:
Ik ben ook steeds meer van de CD's en wel om de volgende redenen;
- Veel nieuw spul, ook promo's van andere DJ's
- Geen slijtage aan je materiaal zoals bij vinyl
- Lichter
- Goedkoper, voor goeie tracks betaal je hooguit 2,5 Euro.
- Je kan veel tricks met de CDJ's
Maar ik blijf wel vinyl kopen, als ik het waard vind om de track per sé op vinyl te hebben
Hehe is het je al opgevallen dat de meeste DJ's met cd draaien tegenwoordigquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet vinyl wel blijven promoten Dennis, anders koopt straks niemand jouw platen![]()
ja klopt, je ziet steeds vaker dat ze alleen gebruik maken van de CD-speler, al was het op DefQon.1 ook veel vinylwerkquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef SDJ het volgende:
[..]
Hehe is het je al opgevallen dat de meeste DJ's met cd draaien tegenwoordig
Bovendien verdien je als producer meer aan een MP3 die legaal wordt verkocht dan aan een vinyltje
Maar je hebt gelijk, vinyl moet wel blijven, er zullen altijd liefhebbers blijven (waaronder ook ik)
dance-tunes ken ik idd.. maar vind het aanbod niet heel erg super. Met vinyl draaien blijft mooier vind ik maar je bent zoveel geld kwijt iedere keer als je een beetje bij wil blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef LeonH het volgende:
dance-tunes.com. Staat op zich best veel op. Af en toe hele exclusieve dingen zoals die prophet remake van acid dreams, maar ze zijn niet altijd de vlugste met het aller-allernieuwste zeg maar. En idd hier en daar wat connecties hebben en soulseek goed in de gaten houden
Ikzelf ben een echte vinylman en zal altijd zoveel mogelijk vinyl proberen te kopen maar merk toch dat ik de laatste tijd heel veel met cd draai zowel thuis als buitenshuis.
Het is gewoon een stuk compacter dus minder zware platentas, goedkoper, altijd het nieuwste, promo's en wat exclusieve platen. Dus het heeft toch gewoon meer voordelen.
Daarom ben ik ook aan het overwegen om een 2e cd-speler voor thuis aan te schaffen. Kort samengevat is het gewoon veel makkelijker
Dankjequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef SDJ het volgende:
Op saifam.com kan je trouwens de tracks van Technoboy en consorten downloaden, voor ong, een euro p/s![]()
Niet *alle* mixen staan er op, meestal alleen de a-kanten.. Maar ook alle ouwe shit is daar te vinden!
dat begrijp ik zeker, en dat layeren heb ik ook gedaan. Dacht misschien dat ik nog wat software/vst tips kon lospeuteren bij jequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef SDJ het volgende:
Ehh nou ik maak ze op verschillende manieren per kick
Ik ga natuurlijk niet vertellen hoe ik dat doeMaar het komt neer op layeren, iets wat je vast al vaker hebt gehoord
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef -Blutonium- het volgende:
X-Qlusive Zany op 27 Januari 2006?
Die fout staat op alle flyers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Pelgrim het volgende:
Dat van Zany was toch dit jaar?
ik vind eenquote:
ik las het ook op PF, gelukkig nog geen kaartje gehaald, maar had er misschien wel heen gewildquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
hardbass afgelast.. omdat de regio goes te weinig politie heeft.. is er godverdomme een keer een feestje dichtbij...gaat het niet door![]()
ik zeg dat die zeeuwse zwarte kousen er stiekem achter zitten.. stel je voor dat er geen zondags rust is...![]()
Rotterdam Recordsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef mstx het volgende:
Straks DJ Panic en DJ Rob als het goed is bij Club Fresh.
moet je weer ff stoer doen jah?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
Zondag draaien op een feest waarna Jones afsluitwel grappig
gelukkig ben je niet de enigequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik moet 1 september luisteren en stampen op een feestje waar jones draait![]()
![]()
als je die hebt, verwacht ik ff een PMquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even ontopic te gaan ik vind tekno music van Pavo best een lekker nr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |