Omdat dat nooit wordt geupdate. En al helemaal niet op de FOk!Wiki.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef Rumille het volgende:
En topic 74, 75en 76 dan :S. Waarom staan die niet in de op.
Ja ik wilde ook net het volgende openen kon de 77 niet vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verder mag iemand anders alles updaten en de vorige onderschriften bij elkaar zoeken... BonJovi opende geen nieuw topic
Ja, maar dat paste niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:26 schreef Beschouw het volgende:
Mooie TT. Slaat zeker ook op TheVulture. Die wordt kampioen op 1 been.
quote:Waaghals:
Dancing with the stars nu ook voor beroemde homo koppels
quote:Rumille:
Beckham: 'En als Capello hier nou voor me zou liggen...'
quote:McDucky:
Toch nog best lastig, dat voetballen met 1 been.
quote:
Blawh:
Beckham slaagt er niet in om met beide beentjes op de grond te blijven nadat Capello de loftrompet over hem heeft opgestoken.
quote:BonJovi:
Duo Penotti 2 kleuren in een pottie
quote:EnGCatjuh:
Real probeert Beckham met een knieslot alsnog te behouden.
quote:
Luco:
"Je suis le seul robot dans cette quine!!!
quote:existenz:
Been Qwijt nieuwe hoofdsponsor Real Madrid. Alle spelers moeten zich hierin verdiepen.
quote:
Thomas87:
WK Hinkelen 2007 te Madrid
quote:Beschouw:
Landmijnen op trainingsveld Real
En Bon Jovi er 3 af wegens te laat de uitslag brengen zonder vooraankondiging, zeer matige uitslag en geen nieuw topic openen als afsluiter van de vorige.quote:
BonJovi is geschrapt uit deelnemerslijstquote:Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En Bon Jovi er 3 af wegens te laat de uitslag brengen zonder vooraankondiging, zeer matige uitslag en geen nieuw topic openen als afsluiter van de vorige.![]()
Of gewoon een permban. Dan leert ie er ook vanquote:Op zondag 17 juni 2007 3:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En Bon Jovi er 3 af wegens te laat de uitslag brengen zonder vooraankondiging, zeer matige uitslag en geen nieuw topic openen als afsluiter van de vorige.![]()
Uitslag ja. En jij hebt de poedel.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Silaz het volgende:
![]()
![]()
Ik snap dit allemaal ff niet? was dit al een uitslag of wtf??
Nee, dit zijn de onderschriften die al gepost zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Silaz het volgende:
![]()
![]()
Ik snap dit allemaal ff niet? was dit al een uitslag of wtf??
Ik kwam er net achterquote:Op zondag 17 juni 2007 13:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de onderschriften die al gepost zijn.
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:26 schreef Beschouw het volgende:
Mooie TT. Slaat zeker ook op TheVulture. Die wordt kampioen op 1 been.
Done.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Blawh het volgende:
In mijn quote moet opgesteken natuurlijk opgestoken zijn.
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:02 schreef Zjakkie het volgende:
Morgen rond 9 uur de uitslag (daavoor ben ik werken, vandaar zo laat). Succes!
Dan is het nu wachten op de uitslagquote:
En we staan weer samen in de rijquote:
Ik stak gister misquote:Op zondag 17 juni 2007 21:16 schreef Rumille het volgende:
Wie steekt de veren in de reet?
Ik probeer het eens zonder, is wel vaker gelukt.quote:
Kan je ondertussen even een vraag googlenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En we staan weer samen in de rij![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kan je ondertussen even een vraag googlen![]()
GOOGLE VBL-Quiz #6
Het gaat er nog niet zo goed mee, ben laatste tijd druk. Zou nu best een vraagje kunnen doen ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kan je ondertussen even een vraag googlen![]()
GOOGLE VBL-Quiz #6
Kunnen we daaruit opmaken dat Robinho het ook met Vicky doet? Aangezien hij ook zo'n rare stringhouding heeft.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Beckham: "Oef, heb ik wéér per ongeluk Vicky's string aangetrokken..."
Vicky Spicequote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef Bayswater het volgende:
Vicky van de Loveboat?
Nee die van die drinkpakjes, maar dan met een Wquote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef Bayswater het volgende:
Vicky van de Loveboat?
Whatever gets you through the nightquote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit opmaken dat Robinho het ook met Vicky doet? Aangezien hij ook zo'n rare stringhouding heeft.
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee die van die drinkpakjes, maar dan met een W![]()
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Zjakkie moest werken tot 21.00, zal hem toch niets overkomen zijn?
Zondagavondspits bestaat tegenwoordig ook al?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Zjakkie moest werken tot 21.00, zal hem toch niets overkomen zijn?
vervroegde maandag ochtend spits dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zondagavondspits bestaat tegenwoordig ook al?
Inderdaad en mag Zjakkie er niet meer uit voordat hij gezongen heeft.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:52 schreef Beschouw het volgende:
Misschien is de kerkdienst wat uitgelopen?
Daar zou ik uitslag ook voor laten schietenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad en mag Zjakkie er niet meer uit voordat hij gezongen heeft.
Kun je me ook niet meer voorbij.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef BonJovi het volgende:
Dus ik ben geschapt van de deelnemerslijst? jammer was wel leuk jongens heb genoten![]()
Je mag overnieuw beginnenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef BonJovi het volgende:
Dus ik ben geschapt van de deelnemerslijst? jammer was wel leuk jongens heb genoten![]()
Komop joh, Ajax is best goedquote:Op zondag 17 juni 2007 22:05 schreef BonJovi het volgende:
Ja maar beetje raar ik was helemaal geen competitie voor de top ik was maar middenmoot.
Principekwestie?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:05 schreef BonJovi het volgende:
Ja maar beetje raar ik was helemaal geen competitie voor de top ik was maar middenmoot.
Ligt eraanquote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga de uitslag wel doen.
als jullie dat goed vinden natuurlijk![]()
Jammer dat je daar nog geen punt extra voor krijgtquote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga de uitslag wel doen.
als jullie dat goed vinden natuurlijk![]()
Ik vind wel dat Gordon een bonuspunt verdient nu... en de winnaar van gisteren minpuntenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jammer dat je daar nog geen punt extra voor krijgt
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Gordon een bonuspunt verdient nu... en de winnaar van gisteren minpunten
quote:-Mwanatabu-
-Beckham: "Oef, heb ik wéér per ongeluk Vicky's string aangetrokken..."-
quote:-Beschouw-
-Landmijnen op trainingsveld Real-
quote:-RayMania-
-Beckham hinkt op twee gedachten. Blijven bij Real, of toch naar LA?.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Silaz-
-Het wordt nog lang oefenen voordat Beckham en Robinho de kampioenschappen Duo-Hinkelstyle winnen-
Tuurlijk nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik loop nu m'n deelnamepunt mis of niet?![]()
Ik kan je wel vergeven.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
Mensen, ik vind het heel aardig dat jullie zo bezorgd om mij waren, dat doet me echt goed. Mij is gelukkig niks overkomen, het was een collega die zich niet goed voelde. Aardig als ik ben (zeker voor die collega!) bood ik aan om haar taken op me te nemen voor de rest van de avond.
Normaalgesproken ben ik om 8 uur klaar op zondag, nu werd het dus ietsje later. Mijn welgemeende excuses voor deze ongemakken.
We komen er wel weer overheenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
Mensen, ik vind het heel aardig dat jullie zo bezorgd om mij waren, dat doet me echt goed. Mij is gelukkig niks overkomen, het was een collega die zich niet goed voelde. Aardig als ik ben (zeker voor die collega!) bood ik aan om haar taken op me te nemen voor de rest van de avond.
Normaalgesproken ben ik om 8 uur klaar op zondag, nu werd het dus ietsje later. Mijn welgemeende excuses voor deze ongemakken.
Zou beetje sneu zijn als Gordon die moeite voor niets had gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Luco het volgende:
Dus, welke uitslag gaanw e doen? Zjakkie die uitslag doet, of die van Gordon?
Geen moeite johquote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Zjakkie het volgende:
Bedankt voor de uitslag, ben het er helemaal mee eens.
Gordon is wel wat gewend, Gerard namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou beetje sneu zijn als Gordon die moeite voor niets had gedaan.
Aber naturlichquote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
Heb ik gewonnen? Hoera.
Toch nog iets gewonnen vandaag, met een Real foto ....
Ik vind die foto trouwens okay, maar moet ik wel de jury doen dan?
Ik zie dat nooit, heb alle posts op 1 pagina, anders had ik wel wat minder geblaatquote:
Ja ik ook, maar ben nu op mijn stagequote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit, heb alle posts op 1 pagina, anders had ik wel wat minder geblaat
Aldus het grote blaatschaap.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit, heb alle posts op 1 pagina, anders had ik wel wat minder geblaat
Dolly_Shumway, kloon van Gordon_Shumwayquote:
quote:
Moet je maar even zoeken, heb 'm al gepostquote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer geen schaap als smiley![]()
En kom nu maar op met dat onderschrift dat de mijne verpletterd![]()
Wacht maar tot de uitslagtijdquote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Moet je maar even zoeken, heb 'm al gepost
We zullen zien, of ik naast schaap ook poedel word.quote:
Ach, we hebben al een olifant, dus dat wordt een leuke beestenboelquote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We zullen zien, of ik naast schaap ook poedel word.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef Silaz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe clublied Feyenoord mét dans: Vinger in de Kont, Kameraden voor ons homo legioeeen
die zijn toch geroemd voor hun goede smaak ?quote:
9 staat er 2 keer inquote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
" 33, 21, 41, 9, 8. En dan nu de trekking van het reserve-getal. Ga uw gang, nummer 9.."
Jij snapt 'm.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef toma het volgende:
[..]
nummer 9 mag het reserve getal grabbelen
Kon je m beter gewoon bij zn naam noemen, imo. Maar okquote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef toma het volgende:
[..]
nummer 9 mag het reserve getal grabbelen
Originele inzending trouwensquote:Op maandag 18 juni 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Derde![]()
en wat win je ermee.... niets
Die houden natuurlijk niet van Sneijdergrappen. Niemand houdt tegenwoordig nog van Sneijdergrappen, maar hey, ik houd volquote:
Gewoon net zo lang doorgaan tot ze weer grappig wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die houden natuurlijk niet van Sneijdergrappen. Niemand houdt tegenwoordig nog van Sneijdergrappen, maar hey, ik houd vol![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
ja, luister maar naar de man van 4 poedels op een rij
Barça-fanquote:
Niet op een rij.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
ja, luister maar naar de man van 4 poedels op een rij
En je had die Excelsior-ava want...?quote:
ze hebben alltewee een grote inbreng in het verspelen van de landstitelquote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je had die Excelsior-ava want...?
Een bijna-kampioen fan dus.quote:
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je had die Excelsior-ava want...?
Dat getuigt toch van een zekere Ajax-sympathiequote:
Moet hij dat een jaar doen? Respect als je het volhoudt.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat getuigt toch van een zekere Ajax-sympathie
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef Rumille het volgende:
Wanneer is de uitslag?
Kan elk moment komen dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:15 schreef RayMania het volgende:
Ik zal de uitslag vanavond rond achten plaatsen. Schikt dat?
5 minuten geleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef Rumille het volgende:
Wanneer is de uitslag?
je voorganger vitessezuidquote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Rumille het volgende:
Das nieuw voor mij dan. Wie won er?
Ja, je kunt de winnaar ook niet zien, anders ga je dezelfde soort onderschriften plaatsen om maar te winnen. Je had trouwens weer de poedel, dus uitslag van morgen kun je ook niet zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef Rumille het volgende:
Ah, deed hij mee dan?
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:10 schreef ruud_fr het volgende:
bij de 5e poedel ben je toch sowieso uitgesloten van deelname?
Tja, je kunt niet altijd winnen. Vond ze eigenlijk wel leuk, en zelf punten natuurlijkquote:
Jawel. Maar dan moet je wel dubbele contributie betalen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Rumille het volgende:
Dus ik mag niet meer meedoen?
ja wel hoor, bij je volgende poedel niet meerquote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Rumille het volgende:
Jawel hoor, poedels worden zelfs aangemoedigd om het te blijven proberen. En dan wordt achter de schermen in een geheime stemming besloten elke week of het nog wat wordt met jequote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, we hebben net besloten jou uit te sluiten ten gunste van Rumille. Gewoon, omdat hij een fransige naam heeftquote:
Tja, hormonen hequote:
Gordon klinkt best een beetje frans, mooi zo. Het was leuk Bayswaterquote:
quote:-Thelonious-
-" 33, 21, 41, 9, 8. En dan nu de trekking van het reserve-getal. Ga uw gang, nummer 9.."-
quote:-TheVulture-
-Kovacevic: "Ik ga altijd tot het gaatje"-
quote:-gebruikersnaam-
-Trainer kiest toch voor sterspelers met meer diepgang-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thomas87-
-Vaseline in het voetbal nu ook gebruikt voor andere doeleinden-
Wat, om je hand er weer uit te halen?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:21 schreef RayMania het volgende:
Was nog pittig ook.
quote:
Tis ook frans, Frans Bayswater.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:21 schreef Beschouw het volgende:
Bayswater klinkt toch ook Frans?
François Bayswatèèèrquote:
FOK!User als huisdier?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Weet er nog iemand een mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
FOK!User als huisdier?Die is best wel flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ménilmontant, mais oui madame.quote:
Zeker als jij gaat jureren. Punten kan ik dan wel op mijn buik schrijven. Verwacht een poedel.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
he!! gewonnen
kan nog spannend worden die tweede plaats.
Ja, naast Sneijderquote:Op maandag 18 juni 2007 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Is dat niet Riga Mustapha?
ja dat is hemquote:Op maandag 18 juni 2007 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Is dat niet Riga Mustapha?
quote:
Op je ava heb je anders wel tzelfde kapselquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Onderschrift he, ben geen Wilderskloon
Paas, jij ook hierquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht"
Carmel, Mustapha, Puyol
Schijnbaarquote:
Hij heet Carmeloquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht"
Carmel, Mustapha, Puyol
Ik vond Carmell al zo raarquote:
De harde wetten van voetbalfoto-onderschriftcompetitie. Denk dat ik voor de zomer ook maar geen vakantie boek, gaat me teveel punten kosten.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef existenz het volgende:
Gewoon 2 rondes gemist en nu is maikalo me voorbij
Ik hoop op enkele telepathische inzendingen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
De harde wetten van voetbalfoto-onderschriftcompetitie. Denk dat ik voor de zomer ook maar geen vakantie boek, gaat me teveel punten kosten.
Ik had mijn huwelijksreis in maart nog willen afzeggen maar kreeg het er niet door heen bij mijn wederhelft.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
De harde wetten van voetbalfoto-onderschriftcompetitie. Denk dat ik voor de zomer ook maar geen vakantie boek, gaat me teveel punten kosten.
Dus als je uiteindelijk 2e wordt volgt een scheiding?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik had mijn huwelijksreis in maart nog willen afzeggen maar kreeg het er niet door heen bij mijn wederhelft.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus als je uiteindelijk 2e wordt volgt een scheiding?
Nee, want dan kan ik tijdens de verhuizing niet voor het 2e half jaar inzenden.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus als je uiteindelijk 2e wordt volgt een scheiding?
Daar gaat m'n drinkenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op je ava heb je anders wel tzelfde kapsel
Sorryquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef existenz het volgende:
Gewoon 2 rondes gemist en nu is maikalo me voorbij
Als de uitslag voor 20.00 komt, dan ben ik ook blijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit gaat nog lastig worden om er straks 3 leuke uit te halen.
poedelkanshebbers genoeg
ik een 8 voor Regeltechniek1quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef Rumille het volgende:
Ik heb vandaag een 8 gehaald voor mn Engels mondeling.
goed manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef Rumille het volgende:
Ik heb vandaag een 8 gehaald voor mn Engels mondeling.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goed man
weer eens wat anders dan een poedel![]()
Wie anders dan een feyenoordfan maakt zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goed man
weer eens wat anders dan een poedel![]()
Goed planquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef Bayswater het volgende:
Je zal zo maar op een terras moeten gaan zitten![]()
voor de Murphy's quiz
![]()
Moet me niet gaan vervelen dus af en toe wat vraagjes beantwoorden kan geen kwaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |