Ik kan je wel vergeven.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
Mensen, ik vind het heel aardig dat jullie zo bezorgd om mij waren, dat doet me echt goed. Mij is gelukkig niks overkomen, het was een collega die zich niet goed voelde. Aardig als ik ben (zeker voor die collega!) bood ik aan om haar taken op me te nemen voor de rest van de avond.
Normaalgesproken ben ik om 8 uur klaar op zondag, nu werd het dus ietsje later. Mijn welgemeende excuses voor deze ongemakken.
We komen er wel weer overheenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
Mensen, ik vind het heel aardig dat jullie zo bezorgd om mij waren, dat doet me echt goed. Mij is gelukkig niks overkomen, het was een collega die zich niet goed voelde. Aardig als ik ben (zeker voor die collega!) bood ik aan om haar taken op me te nemen voor de rest van de avond.
Normaalgesproken ben ik om 8 uur klaar op zondag, nu werd het dus ietsje later. Mijn welgemeende excuses voor deze ongemakken.
Zou beetje sneu zijn als Gordon die moeite voor niets had gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Luco het volgende:
Dus, welke uitslag gaanw e doen? Zjakkie die uitslag doet, of die van Gordon?
Geen moeite johquote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Zjakkie het volgende:
Bedankt voor de uitslag, ben het er helemaal mee eens.
Gordon is wel wat gewend, Gerard namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou beetje sneu zijn als Gordon die moeite voor niets had gedaan.
Aber naturlichquote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
Heb ik gewonnen? Hoera.
Toch nog iets gewonnen vandaag, met een Real foto ....
Ik vind die foto trouwens okay, maar moet ik wel de jury doen dan?
Ik zie dat nooit, heb alle posts op 1 pagina, anders had ik wel wat minder geblaatquote:
Ja ik ook, maar ben nu op mijn stagequote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit, heb alle posts op 1 pagina, anders had ik wel wat minder geblaat
Aldus het grote blaatschaap.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit, heb alle posts op 1 pagina, anders had ik wel wat minder geblaat
Dolly_Shumway, kloon van Gordon_Shumwayquote:
quote:
Moet je maar even zoeken, heb 'm al gepostquote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer geen schaap als smiley![]()
En kom nu maar op met dat onderschrift dat de mijne verpletterd![]()
Wacht maar tot de uitslagtijdquote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Moet je maar even zoeken, heb 'm al gepost
We zullen zien, of ik naast schaap ook poedel word.quote:
Ach, we hebben al een olifant, dus dat wordt een leuke beestenboelquote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We zullen zien, of ik naast schaap ook poedel word.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef Silaz het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe clublied Feyenoord mét dans: Vinger in de Kont, Kameraden voor ons homo legioeeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |