Ik kan je wel vergeven.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
Mensen, ik vind het heel aardig dat jullie zo bezorgd om mij waren, dat doet me echt goed. Mij is gelukkig niks overkomen, het was een collega die zich niet goed voelde. Aardig als ik ben (zeker voor die collega!) bood ik aan om haar taken op me te nemen voor de rest van de avond.
Normaalgesproken ben ik om 8 uur klaar op zondag, nu werd het dus ietsje later. Mijn welgemeende excuses voor deze ongemakken.
We komen er wel weer overheenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
Mensen, ik vind het heel aardig dat jullie zo bezorgd om mij waren, dat doet me echt goed. Mij is gelukkig niks overkomen, het was een collega die zich niet goed voelde. Aardig als ik ben (zeker voor die collega!) bood ik aan om haar taken op me te nemen voor de rest van de avond.
Normaalgesproken ben ik om 8 uur klaar op zondag, nu werd het dus ietsje later. Mijn welgemeende excuses voor deze ongemakken.
Zou beetje sneu zijn als Gordon die moeite voor niets had gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Luco het volgende:
Dus, welke uitslag gaanw e doen? Zjakkie die uitslag doet, of die van Gordon?
Geen moeite johquote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Zjakkie het volgende:
Bedankt voor de uitslag, ben het er helemaal mee eens.
Gordon is wel wat gewend, Gerard namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou beetje sneu zijn als Gordon die moeite voor niets had gedaan.
Aber naturlichquote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
Heb ik gewonnen? Hoera.
Toch nog iets gewonnen vandaag, met een Real foto ....
Ik vind die foto trouwens okay, maar moet ik wel de jury doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |