Originele inzending trouwensquote:Op maandag 18 juni 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Derde![]()
en wat win je ermee.... niets
Die houden natuurlijk niet van Sneijdergrappen. Niemand houdt tegenwoordig nog van Sneijdergrappen, maar hey, ik houd volquote:
Gewoon net zo lang doorgaan tot ze weer grappig wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die houden natuurlijk niet van Sneijdergrappen. Niemand houdt tegenwoordig nog van Sneijdergrappen, maar hey, ik houd vol![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
ja, luister maar naar de man van 4 poedels op een rij
Barça-fanquote:
Niet op een rij.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
ja, luister maar naar de man van 4 poedels op een rij
En je had die Excelsior-ava want...?quote:
ze hebben alltewee een grote inbreng in het verspelen van de landstitelquote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je had die Excelsior-ava want...?
Een bijna-kampioen fan dus.quote:
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je had die Excelsior-ava want...?
Dat getuigt toch van een zekere Ajax-sympathiequote:
Moet hij dat een jaar doen? Respect als je het volhoudt.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat getuigt toch van een zekere Ajax-sympathie
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef Rumille het volgende:
Wanneer is de uitslag?
Kan elk moment komen dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:15 schreef RayMania het volgende:
Ik zal de uitslag vanavond rond achten plaatsen. Schikt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |