die zijn toch geroemd voor hun goede smaak ?quote:
9 staat er 2 keer inquote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
" 33, 21, 41, 9, 8. En dan nu de trekking van het reserve-getal. Ga uw gang, nummer 9.."
Jij snapt 'm.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef toma het volgende:
[..]
nummer 9 mag het reserve getal grabbelen
Kon je m beter gewoon bij zn naam noemen, imo. Maar okquote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef toma het volgende:
[..]
nummer 9 mag het reserve getal grabbelen
Originele inzending trouwensquote:Op maandag 18 juni 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Derde![]()
en wat win je ermee.... niets
Die houden natuurlijk niet van Sneijdergrappen. Niemand houdt tegenwoordig nog van Sneijdergrappen, maar hey, ik houd volquote:
Gewoon net zo lang doorgaan tot ze weer grappig wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die houden natuurlijk niet van Sneijdergrappen. Niemand houdt tegenwoordig nog van Sneijdergrappen, maar hey, ik houd vol![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
ja, luister maar naar de man van 4 poedels op een rij
Barça-fanquote:
Niet op een rij.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
ja, luister maar naar de man van 4 poedels op een rij
En je had die Excelsior-ava want...?quote:
ze hebben alltewee een grote inbreng in het verspelen van de landstitelquote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je had die Excelsior-ava want...?
Een bijna-kampioen fan dus.quote:
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je had die Excelsior-ava want...?
Dat getuigt toch van een zekere Ajax-sympathiequote:
Moet hij dat een jaar doen? Respect als je het volhoudt.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat getuigt toch van een zekere Ajax-sympathie
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef Rumille het volgende:
Wanneer is de uitslag?
Kan elk moment komen dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:15 schreef RayMania het volgende:
Ik zal de uitslag vanavond rond achten plaatsen. Schikt dat?
5 minuten geleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef Rumille het volgende:
Wanneer is de uitslag?
je voorganger vitessezuidquote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Rumille het volgende:
Das nieuw voor mij dan. Wie won er?
Ja, je kunt de winnaar ook niet zien, anders ga je dezelfde soort onderschriften plaatsen om maar te winnen. Je had trouwens weer de poedel, dus uitslag van morgen kun je ook niet zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef Rumille het volgende:
Ah, deed hij mee dan?
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:10 schreef ruud_fr het volgende:
bij de 5e poedel ben je toch sowieso uitgesloten van deelname?
Tja, je kunt niet altijd winnen. Vond ze eigenlijk wel leuk, en zelf punten natuurlijkquote:
Jawel. Maar dan moet je wel dubbele contributie betalen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Rumille het volgende:
Dus ik mag niet meer meedoen?
ja wel hoor, bij je volgende poedel niet meerquote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Rumille het volgende:
Jawel hoor, poedels worden zelfs aangemoedigd om het te blijven proberen. En dan wordt achter de schermen in een geheime stemming besloten elke week of het nog wat wordt met jequote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Rumille het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |