Oh ja, we hebben net besloten jou uit te sluiten ten gunste van Rumille. Gewoon, omdat hij een fransige naam heeftquote:
Tja, hormonen hequote:
Gordon klinkt best een beetje frans, mooi zo. Het was leuk Bayswaterquote:
quote:-Thelonious-
-" 33, 21, 41, 9, 8. En dan nu de trekking van het reserve-getal. Ga uw gang, nummer 9.."-
quote:-TheVulture-
-Kovacevic: "Ik ga altijd tot het gaatje"-
quote:-gebruikersnaam-
-Trainer kiest toch voor sterspelers met meer diepgang-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thomas87-
-Vaseline in het voetbal nu ook gebruikt voor andere doeleinden-
Wat, om je hand er weer uit te halen?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:21 schreef RayMania het volgende:
Was nog pittig ook.
quote:
Tis ook frans, Frans Bayswater.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:21 schreef Beschouw het volgende:
Bayswater klinkt toch ook Frans?
François Bayswatèèèrquote:
FOK!User als huisdier?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Weet er nog iemand een mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
FOK!User als huisdier?Die is best wel flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ménilmontant, mais oui madame.quote:
Zeker als jij gaat jureren. Punten kan ik dan wel op mijn buik schrijven. Verwacht een poedel.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
he!! gewonnen
kan nog spannend worden die tweede plaats.
Ja, naast Sneijderquote:Op maandag 18 juni 2007 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Is dat niet Riga Mustapha?
ja dat is hemquote:Op maandag 18 juni 2007 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Is dat niet Riga Mustapha?
quote:
Op je ava heb je anders wel tzelfde kapselquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Onderschrift he, ben geen Wilderskloon
Paas, jij ook hierquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht"
Carmel, Mustapha, Puyol
Schijnbaarquote:
Hij heet Carmeloquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht"
Carmel, Mustapha, Puyol
Ik vond Carmell al zo raarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |