Ja, ik ben aan het winnen en dan komen ze met complottenquote:
Tuurlijk, Het doel heiligt de middelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het winnen en dan komen ze met complotten![]()
Tussenlanding naar Valencia?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef Bayswater het volgende:
Wat deed Sneijder trouwens nou weer daar in Qatar?
Een paar Sjeiks hebben Spanje gekochtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk, Het doel heiligt de middelen.
[..]
Tussenlanding naar Valencia?
Wat sociaal weer van je Gordon.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een paar Sjeiks hebben Spanje gekocht![]()
Ben er waarschijnlijk niet met de uitslag, mocht ik winnen mag Blawh of iemand anders een foto plaatsen![]()
Nadeel is alleen weer dat ik met deze inzending niet echt ga winnenquote:
Zeg nooit nooit, weet niet hoe gevoelig BonJovi is voor een paar veren in de reet. Dus misschien als je hem wat lieve woorden toespreekt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nadeel is alleen weer dat ik met deze inzending niet echt ga winnen![]()
Wa hej te neul'n?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:57 schreef Rumille het volgende:
Dat heet nog altijd het achterste.
Gelukkig, anders gingen we teveel off-topic.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef Rumille het volgende:
Hennig an 'n rap wat.
Meer plat proaten kan ik niet. Spijt me zeer.
lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef BonJovi het volgende:
Ik doe de uitslag wel dus Gordon je kan gewoon posten
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:12 schreef ZoneKill het volgende:
maar die uitslag mag nu wel komen
Die veren had ik er op een wat tactischere manier ingestopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
En wat veren in je reet bij deze
Examenfeestje gehad, het nadenken wil niet meer zo goed lukken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die veren had ik er op een wat tactischere manier ingestopt.
quote:Zonekill
Boussaboun en Diba: "We zijn El Al bij Al Wakker!" tik.tik.tik.tik Sjeik1: "Wat? Wie? BoussaBom!"
quote:Silaz
Bush: So this is the New Governement of Israel
quote:Zjakkie
Sheiks Qatar kopen nu ook het Argentijnse nationale elftal
De opmaak is hier te vinden.quote:Thomas87
Anouar Diba geslaagd, in tegenstelling tot Ali Boussaboun, in het jatten van pen
Helaas. Volgende foto dan maar weer punten pakken, dan blijf ik nog wel even boven BonJoviquote:
Ik vond die van jou leuker dan de winnaar, maar dat mag ik misschien niet zeggenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:00 schreef Thomas87 het volgende:
Twee poedelprijzen uit twee inzendingen: op naar de hattrick![]()
Toch sympathiek!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond die van jou leuker dan de winnaar, maar dat mag ik misschien niet zeggen
Je was niet de enige hoor, maar gedane zaken nemen geen afkeer.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond die van jou leuker dan de winnaar, maar dat mag ik misschien niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |