Hoezo verkeerd? Dit is HET topic!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Piles het volgende:
_verkeerde topic_
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Piles het volgende:
_verkeerde topic_
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Tweede sjeik van rechts: Volgens mij hebben die kutmarrokanen weer aan mijn waterpijp gezeten.
stond er eerst niet dat ze stoned warenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Tweede sjeik van rechts: Volgens mij hebben die kutmarrokanen weer aan mijn waterpijp gezeten.
Ik dacht dat Annie het wasquote:
-oeps foutje-quote:
quote:
Dat krijg je als je bij een goeie maat ook even wilt kijken of je in de prijzen bent gevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
stond er eerst niet dat ze stoned waren
Okquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je als je bij een goeie maat ook even wilt kijken of je in de prijzen bent gevallen![]()
Tweedst![]()
Whaha dat kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
BonJovi wint altijd wel wat, óf een poedel óf de eerste prijs![]()
Hopen dat ie vandaag een dagje niet geband is
En bedanktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alleen kon ik om die van Vitessezuid vaak nog wel lachen, die van Rumille vind ik vaak ook echt niet leuk. Hij is wel makkelijk, als jury hoef je nooit lang over de poedel na te denken.
Alstublieftquote:
sinds wanneer mag de poedelwinnaar een foto plaatsen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond pleiten. Een ander moet maar voor de foto zorgen.![]()
Uitslag sowieso lijkt me, van mij mag je ook wel de foto plaatsen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef BonJovi het volgende:
Whahamaar mag ik nou ee nfoto plaatsen of moet ik de uitslag doen?
Ik heb ook gepost, aan het begin ergens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef BonJovi het volgende:
Ik doe de uitslag wel dus Gordon je kan gewoon posten
Hij is niet blijven hangen bij BonJovi, zeg maar dag tegen je podiumplaats.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb ook gepost, aan het begin ergens.
Ik begrijp het even niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is niet blijven hangen bij BonJovi, zeg maar dag tegen je podiumplaats.![]()
![]()
Was gewoon een flauwe grap. Hij had nog niet gezien dat je al een onderschrift had geplaatst, daaruit maakte ik op dat die van jou niet was blijven hangen in zijn gedachten omdat hij hem niet leuk vond. Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon nog niet allemaal gelezen.quote:
En daarom heb ik nu een dubbele inzendig. BonJovi, lees m'n eerste post dan maar, haal ik die ander weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dacht ik al, was gewoon een flauwe grap als het al de naam grap mag hebben.![]()
Dubbele post is geen punten hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarom heb ik nu een dubbele inzendig. BonJovi, lees m'n eerste post dan maar, haal ik die ander weg.
Flauwe grap![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarom heb ik nu een dubbele inzendig. BonJovi, lees m'n eerste post dan maar, haal ik die ander weg.
Flauwe grap![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |